• Friends together



    In dit RPG volgen we 8 vrienden die gezamenlijk op vakantie gaan naar Spanje.
    Wanneer ze per vliegtuig aankomen nemen ze de eerstvolgende bus naar de camping waar ze verblijven. De omgeving van de camping is mooi, nog geen driehonderd meter van hun staplek af is de zee met leuke kioskjes waar je van alles kunt kopen. Een kilometer van de camping af is een leuke winkelstraat en een supermarkt zodat ze altijd aan dingen kunnen komen. Iedere dag zijn er wel activiteiten te doen op en rond de camping. Er is een zwembad, volleybalveld, tennistafel en een voetbalveld. Geen verveling dus.
    Liefde, verraad, opkomende haat en ruzies spelen allemaal een rol in deze vier weken durende vakantie. Zal alles goed gaan, of zullen sommige het opgeven en vroegtijdig terugkeren naar huis?



    De vrienden slapen per tweetal in een tent, ze kiezen zelf met wie dat is natuurlijk.

    Op dit moment zijn de rollen vol!
    Rollen;
    Er is een maximaal aantal jongens en meiden, dit om de verdeling fair te houden
    Jongens
    1- Samuel Owen Bradly||Sam||17||quin98||
    2- Arthur Avélion Timesdale||Kleintje||16 1/2||Vlahos||
    3- Aaron Mason Cooper||Cutie||16||MonkeySwag
    4- Cameron Sadler||Cam||17||Crave||

    Meiden
    1- Felicia Yasmina Vazquez||Princess||17||Depay||
    2- Dena Fields||Prima Ballerina||17||Patholoog||
    3- Brookelle Nina Carrick||Brooke/Brooks||17||Abelard||
    4- Daniëlle Stephani Meyer||Dani||16||Roww||


    Niet alle rollen hoeven ingevuld te zijn om de RPG te beginnen

    Invullijst
    Uitgebreide rollen a.u.b
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd[vanaf 15]:
    Uiterlijk[+foto is verplicht!]:
    Innerlijk*:
    Extra’s:

    *
    Ik zou graag willen dat dit uitgebreid word. Voobeelt zoals het NIET hoort; Lief, spontaan, vriendelijk en houd van sporten.
    Ik wil graag dus en goed uitgebreid stukje waarin er uitgelegd word hoe je persoon is.


    Regels:
    -Ik zou graag een stukje van minimaal 7 regels willen hebben, meer mag natuurlijk altijd maar minder niet. Dit is om het inspiratieniveau hoog te houden
    -Eén personage per account
    -Wacht minimaal 2 stukjes na het jouwe voor jij weer reageert, dit is zodat andere hun stukjes[en het tot hen behorende stukje] niet kwijt raken
    -Bestuur ALLEEN je eigen personage
    -Wees zeker dat je mee wilt doen, ik wil géén eendagsvliegen
    -Géén perfecte personages, iedereen heeft wel zijn minpunten en kwalen
    -16+ is toegestaan, eveneens schelden[maar houd het netjes]
    -Naamsveranderingen doorgeven
    -Langer dan twee weken niet gereageerd[tenzij melding van afwezigheid] is uit de RPG zodat gemotiveerde mensen mee kunnen doen
    -OOC tussen haakjes
    -Graag wat ervaren RPG'ers
    -Reserveringen blijven maximaal 48 uur[twee dagen] staan


    Vakanties;
    Verwacht dus dat deze mensen minder of zelfs niet reageren

    Crave; Zondag vier weken
    Abelard; Vrijdag 12 Juli drie weken
    quin98; Woensdag 17 Juli drie weken
    Vlahos; Dinsdag 16 twee weken
    MonkeySwag; Maandag 22 Juli tot wanneer terug


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 17:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Nog tien minuten voor de mensen die hun rol half ingevuld hebben!

    Als de rollen ingevuld zijn kunnen we beginnen namelijk

    Jaimes jij telt nog niet mee


    Shit. Ik zit hier te bellen met mijn familie uit Canada/Rusland/Californië voor morgen. Kan ik moeilijk ondertussen mijn rol invullen :/


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Patholoog ze is goed, ik zet haar erbij. Maar kun je wel een kleine uiterlijk beschrijving eronder zetten? (:

    Abelard, daarna lukt het je wel denk je? Als het vanavond maar gebeurd ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb de rollen weer terug gebracht naar vier om vier, xLastKiss is eruit gehaald. ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Patholoog ze is goed, ik zet haar erbij. Maar kun je wel een kleine uiterlijk beschrijving eronder zetten? (:

    Abelard, daarna lukt het je wel denk je? Als het vanavond maar gebeurd ^^


    Ik denk het wel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Op pagina 2 staat BeMe, die baalde dat het vol was, misschien wil zij de laatste rol?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Yush, eindelijk filosofie essay afgeschreven. Ik moest rond de 3000 woorden en ik heb er precies 3000 :Y) Nu ga ik mijn rol afmaken ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Abelard schreef:
    Naam: Brookelle Nina Carrick
    Bijnaam: Brooke, Brooks
    Leeftijd: Zeventien, jarig op achttien november
    Uiterlijk:



    Brookelle heeft van zichzelf zwarte haren maar heeft ze bruin geverfd. Het staat haar goed, waar ze erg blij mee is. Haar huid is licht getint en ze wordt steeds bruiner als ze in de zon zit. Ook Brookelle's ogen passen goed bij haar huid. Ze heeft grote, donkerbruine ogen wat goed past bij haar -haar. Vaak heeft Brookelle blosjes op haar wangen en ziet er sportief en vrolijk uit. Haar lichaam is slank en sportief doordat ze bijna elke dag gaat sporten. Helaas is Brookelle nogal klein. Daardoor valt ze minder snel op.
    Innerlijk: Brookelle is typisch Brookelle. Ze bedoeld alles goed, maar meestal komt het harder aan dan verwacht. Soms kan ze echt een trut zijn, zo is ze snel opgefokt en wordt snel woedend. Ze moet dan tegen iets slaan, trappen of beuken. Maar toch Brookelle is heel leuk en maakt veel lol, van wat dan ook. Ze is eigenlijk gewoon een klein kind. Natuurlijk heeft ze ook een moederlijke kant. Ze kan heel streng over komen, maar ze heeft het zelf niet door. Door haar moederlijke kant is ze erg slim en weet altijd overal een oplossing op. Maar één van haar kanten is haar stille kant. Ze zegt dan nooit wat en kijkt geen eens op. Toch is Brookelle een vrolijk meisje, hoewel ze soms nogal raar kan zijn.
    Extra’s: Het gene waar Brookelle zich zo aan ergert is dat ze woede problemen heeft en autisme. Ze heeft nogal vaak last van migraine en misselijkheid waarvoor ze medicijnen slikt.


    Zo goed?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    JA is goed ik zet je erbij ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb het speeltopic alvast gemaakt Klik voor speltopic 1


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben nog bezig met karakter, maar ik zit nu in de auto dus ik doe het wel als ik straks in bed lig :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Is helemaal goed joh! ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Crave schreef:
    Naam: Cameron Sadler
    Bijnaam: Cam
    Leeftijd: 17 jaar
    Uiterlijk:


    Het eerst wat je opvalt aan Cameron's uiterlijk is zijn nonchalante houding. Hij heeft een lengte van 1.80 en vindt dat prima. Hij is een zo'n beetje de langste van de vriendengroep daarmee. Wat bijdraagt aan zijn nonchalante houding en looks is zijn warrige bruine haar. In de ochtend maakt hij dat tiptop in orde en dan zit het voor de rest van de dag goed. Hij is niet zozeer een ijdeltuit, maar hij wil alsnog wel goed voor de dag komen. Toch staat hij niet langer dan een kwartier voor de spiegel om zijn haar te doen en zijn gezicht te wassen om lekker wakker te worden.
    Zijn bruine ogen zijn een chocolade-achtig bruin, die heel erg zielig kunnen kijken als het hem uitkomt. Hiermee haalt hij soms nog weleens voordelen en kan hij je ook zeker wel verleiden door een warme blik te geven. Ook zijn het zijn ogen waardoor je hem sneller zal vertrouwen in combinatie met zijn stralende lach. Zijn tanden staan netjes op een rij, zonder beugel/blokjes, en hij vindt het belangrijk om een frisse adem te hebben. Daarom zie je hem zo nu en dan nog wel met kauwgom in zijn mond.
    Dagelijks sport Cameron wel, want een gezond lichaam is belangrijk in zijn ogen. Hij is slank en atletisch gebouwd en heeft ook een sixpack/wasbordje, hoewel hij het wel best vindt allemaal. Dit is niet iets waar hij persé voor getraind heeft, het was meer een bijkomstigheid.
    Innerlijk:
    Cameron houdt van uitdaging in zijn leven. Dit heeft hij ook nodig om enige motivatie in zijn leven te hebben. Als hij ergens voor gaat, dan wil hij tot het uiterste gaan. Soms kan hij hier nogal in doordraven in de zin van zichzelf te ver willen pushen. Hij wil niet falen, want dat is er vroeger wel duidelijk bij hem ingestampt. Hierdoor komt er af en toe een perfectionistisch trekje in hem naar boven. Toch is hij vaak wel een vrolijke jongen waar je goed mee kan lachen. Hij wil namelijk plezier hebben in de dingen die hij doet.
    Op zich komt Cameron best wel als een spontane jongen over, wat hij ook is, maar ook denken mensen dat hij best open is. Als je echt gaat nadenken, weet je amper hoe Cameron zich voelt. Vaak geeft hij antwoorden als hem gevraagd wordt hoe het gaat "altijd goed toch" en "geen reden om me niet goed te voelen, toch?" en daar houd het dan ook wel een beetje bij op. Hoe het komt dat hij wat geslotener is, komt door zijn vader. Hij heeft niet echt een band met zijn ouders en vooral zijn vader had een grote afstand van hem genomen. Niet als in kil zijn, maar hij zag ze meer als...verzorgers dan echt als ouders. Ze gaven hem kleding, eten en drinken, maar liefde was er amper.
    Qua vertrouwen is Cameron makkelijk. Iedereen krijgt in principe van hem een kans, tenzij hij zeker weet dat hij je niet kan vertrouwen. Als je dat vertrouwen echter beschaamd kan het zijn dat het helemaal wegblijft, hij een woedeaanval krijgt of heel kil tegen je doet. Ook kan het zijn dat het vertrouwen na een aanzienlijke tijd weer terugkeert.
    Cameron is een redelijk zorgzame jongen. Hij vindt het gewoon belangrijk dat mensen plezier hebben en dat iemand zich op zijn gemak voelt. Ook is hij wel lief op z'n tijd.
    Extra’s:
    Een reden dat zijn ouders meer afstand hebben genomen, kan zijn doordat Cameron niet helemaal was zoals zij wilden. Hij is niet het überrustige type dat piano leerde spelen en zijn haar in een nette scheiding had. Hij was wilder, energieker en wilde meer dingen meemaken en dit al op vroege leeftijd. Toch heeft hij het wel goed gehad bij zijn ouders. Het is niet dat hij slecht behandeld is.
    Cam heeft soms last van woedeaanvallen. Dit kan in combinatie zijn met als iemand hem mentaal pijn doet of zijn vertrouwen schaadt. Ook kan hij wat agressiever worden als hij dronken is, maar dat gebeurt alleen wanneer mensen hem dan gaan tegenwerken.


    Goed zo? :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kan ik nog meedoen?? :3


    Little do you know

    Volgens mij moeten we nog één meisje.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 0:16 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Okey, d:
    Als het kan&mag vul ik het morge in, ben nu op me tablet, en dat ding wil internet nog wel is uit doen xd
    (:


    Little do you know