• Dit is toch niet normaal? Ik wist dat die 'Barbie' er was maar van 'Ken' wist ik niet dat die ook daadwerkelijk bestond op deze planeet, gadverdamme. Dat ziet er toch ook niet uit? Ik zou me helemaal de pleuris schrikken als ik die mensen in het echt zou zien bewegen.
    Also; de dude heeft meer dan 90 operaties gehad. Zou me niets verbazen als die Barbie er meer had gehad.

    Omg, hoe zielig ben je om zoveel operaties te ondergaan om op Barbie en Ken te lijken? No life, srs ...


    16 - 09 - '17

    Wacht... Hij leeft?!


    Searching heavens for another earth

    xSunshineee schreef:
    Omg, hoe zielig ben je om zoveel operaties te ondergaan om op Barbie en Ken te lijken? No life, srs ...

    Ikr... Ik kan veel dingen accepteren maar dit gaat toch echt wel te ver.

    Taiteilijan schreef:
    Wacht... Hij leeft?!

    Ja, dat was ook mijn eerste gedachte. :'D

    Elvenking schreef:
    (...)
    Ikr... Ik kan veel dingen accepteren maar dit gaat toch echt wel te ver.


    Uhhu ..


    16 - 09 - '17

    1 woord: Zie-lig.


    -

    Zie ik dit nou goed, of komt het doordat het nog zo vroeg is? :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik kende hem al, maar hoop/denk nog steeds dat het nep is :'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Taiteilijan schreef:
    Wacht... Hij leeft?!


    :)

    Huh?! OMG, ik dacht dus dat het levensgrote poppen waren! Dat het Barbie en Ken voor moesten stellen, zag ik niet eens... Toen ik je uitleg las, viel mijn mond letterlijk open van verbazing... Het is wat je zegt, als ik deze mensen zou zien bewegen zou ik ook even heel hard schrikken en tien keer moeten kijken of het wel echt is allemaal! Ze maken er anderen nog bang mee joh, haha.


    Hamartia

    I don't want to live on this planet anymore.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 9:52 ]


    Whut

    Defile schreef:
    I want to live on this planet anymore.


    Er moet nog een "don't" tussen (krul)

    En ik zie ze niet eens meer als mensen. Het zijn gewoon poppen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nachtmerries gegarandeerd als je die tegen komt op straat.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Imagined schreef:
    Huh?! OMG, ik dacht dus dat het levensgrote poppen waren! Dat het Barbie en Ken voor moesten stellen, zag ik niet eens... Toen ik je uitleg las, viel mijn mond letterlijk open van verbazing... Het is wat je zegt, als ik deze mensen zou zien bewegen zou ik ook even heel hard schrikken en tien keer moeten kijken of het wel echt is allemaal! Ze maken er anderen nog bang mee joh, haha.


    Ik dacht eerst ook echt dat het poppen waren. Niet normaal meer hoor!!! Wat mensen tegenwoordig allemaal wel niet doen!


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik vind het ergens wel mooi


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf