• Dit is toch niet normaal? Ik wist dat die 'Barbie' er was maar van 'Ken' wist ik niet dat die ook daadwerkelijk bestond op deze planeet, gadverdamme. Dat ziet er toch ook niet uit? Ik zou me helemaal de pleuris schrikken als ik die mensen in het echt zou zien bewegen.
    Also; de dude heeft meer dan 90 operaties gehad. Zou me niets verbazen als die Barbie er meer had gehad.

    HAHAHA no jk jk jk


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf


    Sommige mensen kunnen zichzelf echt wel iets aan doen hoor (cat)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Xenophilius schreef:
    Ik vind het ergens wel mooi

    Ja, ik ook wel, maar dat komt denk ik omdat ze er "perfect" uit zien. Hoewel het helemaal niet natuurlijk is en daardoor is het ook erg creepy. :'D

    Xenophilius schreef:
    HAHAHA no jk jk jk

    Troll

    Merrow schreef:


    Sommige mensen kunnen zichzelf echt wel iets aan doen hoor (cat)

    Ik vraag me af hoe oud ze zal worden. En hoe ze eruit zal zien als ze daadwerkelijk een leeftijd van een oma kan bereiken.

    Merrow schreef:


    Sommige mensen kunnen zichzelf echt wel iets aan doen hoor (cat)


    Die boezem. o.o


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik vind die ogen van barbie eng en die lippen van Ken zijn zo groot.... Ik vind Barbie mooier dan de Ke n als ik eerlijk ben die lipjes zijn schattig

    Zijn ze btw ook een stel of gewoon twee random mensen die dit doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Ik vind die ogen van barbie eng en die lippen van Ken zijn zo groot.... Ik vind Barbie mooier dan de Ke n als ik eerlijk ben die lipjes zijn schattig

    Zijn ze btw ook een stel of gewoon twee random mensen die dit doen

    Ze haten elkaar! :'D

    Ken heeft een chronische duckface op die foto, trololol


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Omg omg omg.


    26 - 02 - '16

    Xenophilius schreef:
    Ken heeft een chronische duckface op die foto, trololol

    Lol. :'D
    Ik snap trouwens die neus van Barbie niet. Hoe kan ze daardoor nog ademhalen .__.

    Ik kende ze allebei al langer. Ik vind die Barbie best nog wel 'mooi', maar ik zou het er zelf echt niet voor over hebben. En ik zou desondanks nog altijd schrikken moest ik ze op straat tegen komen hoor. :'D
    Ik vind het gewoon op een surrealistische manier wel 'mooi'. Alleen jammer dat ze daar allebei hun eigen persoon voor hebben opgegeven. Zonde eigenlijk.


    Let the Night embrace you

    Wie weet hoe ze voor de operaties eruit zagen. XD


    Whut

    Elvenking schreef:
    (...)
    Lol. :'D
    Ik snap trouwens die neus van Barbie niet. Hoe kan ze daardoor nog ademhalen .__.
    Ik denk dat dat nog reuze meevalt. Die neus is niet extreem smal of zo, alleen iets smaller dan gemiddeld. Er lopen vast wel meer mensen rond met zo'n smalle neus.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Heeft Ken nou mascara op?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf