• Dit is toch niet normaal? Ik wist dat die 'Barbie' er was maar van 'Ken' wist ik niet dat die ook daadwerkelijk bestond op deze planeet, gadverdamme. Dat ziet er toch ook niet uit? Ik zou me helemaal de pleuris schrikken als ik die mensen in het echt zou zien bewegen.
    Also; de dude heeft meer dan 90 operaties gehad. Zou me niets verbazen als die Barbie er meer had gehad.

    Defile schreef:
    Wie weet hoe ze voor de operaties eruit zagen. XD


    Vast beter dan nu :')


    26 - 02 - '16

    Defile schreef:
    Wie weet hoe ze voor de operaties eruit zagen. XD



    Dafuq

    Elvenking schreef:
    (...)



    Dafuq


    Hmm, dat is mooier dan hoe ze er nu uit zien.


    26 - 02 - '16

    Sagitta schreef:
    Ik kende ze allebei al langer. Ik vind die Barbie best nog wel 'mooi', maar ik zou het er zelf echt niet voor over hebben. En ik zou desondanks nog altijd schrikken moest ik ze op straat tegen komen hoor. :'D
    Ik vind het gewoon op een surrealistische manier wel 'mooi'. Alleen jammer dat ze daar allebei hun eigen persoon voor hebben opgegeven. Zonde eigenlijk.

    Yush, I agree. Ik snap ook niet dat ze niet vooruit denken aan de toekomst... zo kun je toch geen ouders zijn.
    Hoewel, misschien hebben ze wel vooruit gedacht maar kan het ze niets schelen.

    Ik vind ze nu toch mooier.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Alecia schreef:
    (...)

    Hmm, dat is mooier dan hoe ze er nu uit zien.

    Ja, sowieso.

    Die Ken is best wel mager HAHA


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Xenophilius schreef:
    Die Ken is best wel mager HAHA


    Die Barbie ook D:
    Haar borsten zijn ook helemaal uit verhouding D: (en dan heb ik het over de barbie hoe ze er nu uitziet, niet before zeg maar)


    26 - 02 - '16

    Dat meisje zegt trouwens dat ze behalve borst implantaten geen operaties heeft gehad en het allemaal make-up en lenzen is. Ze is zo slank omdat ze veel sport.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dat meisje zegt trouwens dat ze behalve borst implantaten geen operaties heeft gehad en het allemaal make-up en lenzen is. Ze is zo slank omdat ze veel sport.



    En als we dat niet geloven maken ze ons wel iets anders wijs, denk ik.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Assassin schreef:
    Dat meisje zegt trouwens dat ze behalve borst implantaten geen operaties heeft gehad en het allemaal make-up en lenzen is. Ze is zo slank omdat ze veel sport.


    Ja, want haar hele gezicht is ook echt uit zichzelf veranderd. :'D
    Ze is behoorlijk dom als ze denkt dat mensen daar in trappen.

    ^ idd..
    Ik vraag me af hoe je zo'n lichaam krijgt zonder plastische chirurgie. Dat kan toch echt niet op normale wijze.. :/
    (ik weet dat haar borsten niet natuurlijk zijn, maar ik doel op de rest van haar lichaam)


    Let the Night embrace you

    En ik vermoed dat het haar ook nep is.


    26 - 02 - '16

    Achja, die Valeria denkt ook dat ze van een ander universum is :'D Whaha hilarisch om enkele artikels te lezen, dus zoiezo zit er toch iets scheefs bij haar XD
    artikel
    Geen idee hoe waarheidsgetrouw het is off course, maar ik vind het nog best grappig om te lezen XD

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 11:22 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Achja, die Valeria denkt ook dat ze van een ander universum is :'D Whaha hilarisch om enkele artikels te lezen, dus zoiezo zit er toch iets scheefs bij haar XD
    artikel
    Geen idee hoe waarheidsgetrouw het is off course, maar ik vind het nog best grappig om te lezen XD


    Hahaha


    26 - 02 - '16