• Dit is toch niet normaal? Ik wist dat die 'Barbie' er was maar van 'Ken' wist ik niet dat die ook daadwerkelijk bestond op deze planeet, gadverdamme. Dat ziet er toch ook niet uit? Ik zou me helemaal de pleuris schrikken als ik die mensen in het echt zou zien bewegen.
    Also; de dude heeft meer dan 90 operaties gehad. Zou me niets verbazen als die Barbie er meer had gehad.

    That's... pretty scary


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Merrow schreef:
    Achja, die Valeria denkt ook dat ze van een ander universum is :'D Whaha hilarisch om enkele artikels te lezen, dus zoiezo zit er toch iets scheefs bij haar XD
    artikel
    Geen idee hoe waarheidsgetrouw het is off course, maar ik vind het nog best grappig om te lezen XD

    Wauw... sommige mensen...

    Dus door het ondergaan van operaties kan je ineens veranderen van universum? :')

    Trouwens, het zou me best wel fun lijken om een dagje haar uiterlijk te hebben. Zou de reacties van mensen daarop echt heel grappig vinden.


    I can't define who I am.

    Taiteilijan schreef:
    Wacht... Hij leeft?!

    Ik dacht dat het twee poppen waren O_o


    Deep inside, I've never felt alive

    En toch vind ik dat ze niet op Barbie lijkt.
    Ken is beter gelukt.


    Tell me about it, stud.

    die barbie heeft 2 operaties gehad, volgt een wazig sapjes dieët en gelooft dat ze van een andere planeet komt en zonder eten kan leven op kracht van de zon.. het Is mogelijk.. maar gaat wel erg ver. ken daar in tegen, kon beter meteen z'n armen laten amputeren, dat ziet er nog beter uit als dit .. wtfh


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Tsja, het ziet er wat apart uit, maar als zij er blij van worden, dan zie ik het probleem niet.
    Ik snap trouwens ook niet waarom sommige mensen hun zielig noemen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb eigenlijk wel medelijden met ze. Ze hebben dit misschien wel uit onzekerheid gedaan en om nou 90 operaties te moeten ondergaan om je weer zelfverzekerd te voelen..


    26 - 02 - '16

    Niet meer menselijk, ofzo.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Denk je dat ze in de toekomst zich wel twee keer bedenken als ze poppen ontwikkelen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ugh, gatsie. Ik dacht dat het poppen waren.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Wrennah schreef:
    1 woord: Zie-lig.


    Zou hijd daar iets hangen hébben?:P

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 13:45 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Zou hijd daar iets hangen hébben?:P


    Hahaha, nu je 't zegt!
    Ken, zo'n pop tenminste, die heeft niet echt een geslachtsdeel :'D


    26 - 02 - '16

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Zou hijd daar iets hangen hébben?:P

    I lol'd.
    In principe mag dat niet nee. :'D

    Patholoog schreef:
    Denk je dat ze in de toekomst zich wel twee keer bedenken als ze poppen ontwikkelen?


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||