• Omdat Percy en Oliver een eigen plek nodig hebben op Q. :9~

    Wat is Perciver?
    Perciver is de shipnaam voor Percy Weasley en Oliver Wood uit de Harry Potter verhalen.

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5
    Topic 6



    Users die Perciver shippen
    Square
    PercyWood
    Gatsby
    Escritura
    xNymphadora
    Wood
    Spotgaai
    xxmarithxx
    Emrys
    Streetlord
    Hiddlesworth
    Florreke
    Junah
    Wiarda
    Ahern
    Tempesta
    Solera
    Justified
    Lilia
    Daylighter
    Cymry
    Sonnet
    Unimaginable
    Creativity
    RStylinson
    Exterminate
    SPECS
    Atomic
    Moore
    Limits
    Bridgit
    simonella
    KittyChan
    Conquistador
    Liberacorpus
    SecretlyACat
    ThingsInLife
    Dashwood
    Alecia
    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd. ^^

    Perciver stories op Q
    Masquerade van PercyWood
    Chocolate van PercyWood
    Things to understand and things to not understand [One Shots] van PercyWood
    Quaffles & Freckles van Wiarda
    ~ Perciver [one-shot] van Theodora
    The Forseeing van Theodora
    Group Assignment van Sonnet
    Olivers Obsession van Sonnet
    Tutoring van Junah
    Loves From Barcelona van Florreke
    Quidditch match van Emrys
    I love you so damn much ~ Perciver van Conquistador
    Heart of Gold van Square
    Hidden in plain sight van Square
    Four weddings and another one van Square
    He's not my Boyfriend van Square
    Oliver's favourite Colour van Square
    Glasses, Books & a lot of Quidditch [one-shots] van Square
    From A to Z [alphabet drabbles] [EN] [NL] van Square
    Breaking the Stereotype (and a few Hearts) van Square
    The Art of Proposing van Square
    Hello Minister, did I mention I'm resigning? van Square
    Fout - Opdracht 2 Writing Competition PercyWood van Square
    Keep me safe tonight van Square
    Every Perciver AU you (n)ever wanted van Square
    Olismaug van Square
    You bug me van Square
    Smile and Wave van Square

    Perciver fanart van Q'ers
    Perciver Snogging van PercyWood
    Perciver Characters van PercyWood
    Perciver United van PercyWood
    Golden Snitch van PercyWood
    Chibi Percy van PercyWood
    Chibi Oliver van PercyWood
    Just Kiss the Boy van Sonnet
    Naamloze Perciverness van Sonnet
    Perciver Fact #1 van Theodora
    Perciver in blue van Square
    Try to be a Rainbow van Square
    Perciver note van Square
    P&O van Square
    "Perce, je bent een engel." van Square
    Percy Weasley van Square
    Let's Fly van Square
    Vote Percy van Square
    Happy Birthday van Square
    Perciver verovert Quizlet van Square
    Rain van Square
    Rainbows & unicorns van Square
    Perciver note 2 A & B van Square
    Oliver Wood van Square
    Perciver Angel AU (of transparant) van Square

    Polls op Q
    Oliver Wood? van Square
    Percy Weasley is... van Square
    Hoe heb jij Perciver leren kennen? van Square
    Volgens jouw headcanon krijgen Percy en Oliver... van Square

    Quizzen op Q
    De Grote Perciver Quiz van Junah

    Anders / Buiten Q (fanfics, blogs en fanfic recs)
    Percy, Oliver & Perciver videos - Lijst
    Preparing - Fic van PercyWood op AO3
    Books and Broomsticks - Fic van Exterminate op Wattpad
    Perciveriscanon.tumblr.com - Blog van Square
    Perciverfanficarchive.tumblr.com - Fanfic blog van Square
    Percywood.tumblr.com - Blog van ColouredWind
    Oliverandpercy.tumblr.com - Blog
    Percyoliver.pbworks.com - Master List met meer dan 650 fics (laatst bijgewerkt in 2007)
    Weasleys-wood.livejournal.com - Perciver LiveJournal Community
    Zoekopdracht op fanfiction.net - Alle HP fanfic op FF.net met als personages Percy en Oliver


    Als je ergens nog een aanvulling op hebt of zelf ook een Percivershipper bent,
    laat het dan even weten zodat ik de lijsten bij kan werken. ^^



    Tekening door Tyusiu op Deviantart
    Gif door We-reidentical op Tumblr

    Normaal maakt Square hem altijd aan, maar aangezien ze op vakantie is, heb ik hem bij deze even aangemaakt. Wiarda wilde het doen, maar die was offline so...

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 22:12 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    This is so cute!


    Ik wou dat ik dat soort dingen kon maken Oo

    Well guys, gotta go. Ik moet morgen paardrijden en vroeg op :3


    Ik kan dat soort dingen wel maken :Y)
    Moet ik wel stof hebben.
    Als ik ze btw ga maken, stuur ik er wel eentje op hoe lief en ik ^__^

    En jullie mogen het topic niet vol maken zonder mij, dus ik ga vroeg op staan.

    Paardrijden is leuk. Ook al heb ik 5 geïmproviseerde lessen gehad van Lisanne op Kwenda. Kwenda is een hele lieve half linger (als ik het goed zeg) en voor de helft van Lisanne.


    I'm so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.

    ThingsInLife schreef:
    (...)

    Ik kan dat soort dingen wel maken :Y)
    Moet ik wel stof hebben.
    Als ik ze btw ga maken, stuur ik er wel eentje op hoe lief en ik ^__^

    En jullie mogen het topic niet vol maken zonder mij, dus ik ga vroeg op staan.

    Paardrijden is leuk. Ook al heb ik 5 geïmproviseerde lessen gehad van Lisanne op Kwenda. Kwenda is een hele lieve half linger (als ik het goed zeg) en voor de helft van Lisanne.

    Bijna. Haflinger. Dat zijn echt schatjes. :3 Maar dat klinkt leuk!
    En jullie mogen het topic ook niet volmaken zonder mij, anders mis ik mijn kans weer. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Bijna. Haflinger. Dat zijn echt schatjes. :3 Maar dat klinkt leuk!
    En jullie mogen het topic ook niet volmaken zonder mij, anders mis ik mijn kans weer. :'D


    We kunnen topic 13 trouwens wel halen, hea?
    We zitten nu op 1 topic per 2 dagen ;)


    I'm so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Bijna. Haflinger. Dat zijn echt schatjes. :3 Maar dat klinkt leuk!
    En jullie mogen het topic ook niet volmaken zonder mij, anders mis ik mijn kans weer. :'D


    Ik zou me btw moeten schamen, ik zou het moeten weten. Zou. Net zoals een heleboel honden en katten rassen. Maar dat doe ik lekker niet :')
    Dus. Nog even om op Sean terug te komen. Die kilt staat hem echt belachelijk goed.


    I'm so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.

    ThingsInLife schreef:
    (...)

    Ik zou me btw moeten schamen, ik zou het moeten weten. Zou. Net zoals een heleboel honden en katten rassen. Maar dat doe ik lekker niet :')
    Dus. Nog even om op Sean terug te komen. Die kilt staat hem echt belachelijk goed.

    Ik weet het. O.O Helaas is het de enige foto van hem in kilt waarin hij er niet als een enorm lieve idioot uitziet, anders had ik het topic nog even volgepost met meer. Wel vind ik dat deze foto er nog even in moet, omdat [insert well-formulated reason here]:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Tamdatam :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    Tamdatam :3

    We willen allemaal graag het volgende topic alvast, maar ik geloof dat het het minst riskant is om het vol te spammen met Perciver in plaats van one-liners. ><
    Ik zit nu overigens op 4,5K met mijn huidige verhaal. Het goede nieuws is dat ik in de afgelopen dagen voor mijn doen dus belachelijk veel geschreven heb, het slechte nieuws is dat ik het ontzettend frustrerend vind dat ik van mezelf er niets over mag zeggen. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    We willen allemaal graag het volgende topic alvast, maar ik geloof dat het het minst riskant is om het vol te spammen met Perciver in plaats van one-liners. ><
    Ik zit nu overigens op 4,5K met mijn huidige verhaal. Het goede nieuws is dat ik in de afgelopen dagen voor mijn doen dus belachelijk veel geschreven heb, het slechte nieuws is dat ik het ontzettend frustrerend vind dat ik van mezelf er niets over mag zeggen. :')


    Voor ons ook, voor ons ook...

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik weet het. O.O Helaas is het de enige foto van hem in kilt waarin hij er niet als een enorm lieve idioot uitziet, anders had ik het topic nog even volgepost met meer. Wel vind ik dat deze foto er nog even in moet, omdat [insert well-formulated reason here]:

    [/quote

    Hij ziet er wel vaker uit als een belachelijk lieve idioot :Y)


    I'm so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.

    ThingsInLife schreef:

    (...)

    Voor ons ook, voor ons ook...


    Had dat nou niet gezegd, dan had ik de zelfcontrole nog gehad om niks neer te zetten. :') Nu moet ik er iets van kwijt voordat ik ontplof. Wel met een paar stukjes weggehaald natuurlijk.

    “Ik snap dat je me leuk vind, maar vind je ook niet dat we een beetje snel in deze relatie duiken? Ik ken je nog maar net.”
    “Het spijt me dit te zeggen, maar ik vrees dat je mijn type niet bent.”
    “Ben je altijd zo handtastelijk naar mensen toe die je niet ziet zitten?”
    “Nee.” Toen Percy twee bruine ogen plotseling zag fonkelen en de wenkbrauwen boven die ogen ook nog begonnen te wiebelen, moest hij een vermoeide zucht onderdrukken.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het topic is al bijna vol! O.o
    Normaal doe ik de moeite om alles bij te lezen wat ik mis, maar dat sla ik deze keer maar over. :')


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Atomic schreef:
    Het topic is al bijna vol! O.o
    Normaal doe ik de moeite om alles bij te lezen wat ik mis, maar dat sla ik deze keer maar over. :')

    Heb ik ook gedaan. Teveel moeite. x')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik lees wel alles bij, maar jullie zijn echt te snel voormijn trage internet hier. Gisteren had ik net met veel geduld alles gelezen en een reactie getypt, en juist toen wilde hij natuurlijk niet meer. ><
    Ik bedacht me trouwens gisteravond ook weer dat die foto van Sean in kilt bestaat - wat het nog opvallender maakt dat ik nog nooit iemand Oliver een kilt heb zien geven - maar ik zie dat hij nu al in dit topic staat. Goedzo. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    (...)

    Had dat nou niet gezegd, dan had ik de zelfcontrole nog gehad om niks neer te zetten. :') Nu moet ik er iets van kwijt voordat ik ontplof. Wel met een paar stukjes weggehaald natuurlijk.

    “Ik snap dat je me leuk vind, maar vind je ook niet dat we een beetje snel in deze relatie duiken? Ik ken je nog maar net.”
    “Het spijt me dit te zeggen, maar ik vrees dat je mijn type niet bent.”
    “Ben je altijd zo handtastelijk naar mensen toe die je niet ziet zitten?”
    “Nee.” Toen Percy twee bruine ogen plotseling zag fonkelen en de wenkbrauwen boven die ogen ook nog begonnen te wiebelen, moest hij een vermoeide zucht onderdrukken.



    Ik vindt het niet erg dat jij je zelfcontrole eventjes had verloren :'D
    Maar het forum is idd bijna vol,
    Na dit bericht nog 2 en ie is vol


    I'm so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.

    Square schreef:
    Ik lees wel alles bij, maar jullie zijn echt te snel voormijn trage internet hier. Gisteren had ik net met veel geduld alles gelezen en een reactie getypt, en juist toen wilde hij natuurlijk niet meer. ><
    Ik bedacht me trouwens gisteravond ook weer dat die foto van Sean in kilt bestaat - wat het nog opvallender maakt dat ik nog nooit iemand Oliver een kilt heb zien geven - maar ik zie dat hij nu al in dit topic staat. Goedzo. :Y)

    Campinginternet. *schudt vuist* Ik vind het wel een applausje waard dat je na het bijlezen van al die pagina's, ook nog het geduld op kan brengen om een reactie te typen op je iPod. Ik vind het al frustrerend om alleen dingen te lezen op een iPad, laat staan ook nog reacties geven (en dan ook nog op een iPod!).

    Link naar het nieuwe topic!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 10:38 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Boem. Maar het nieuwe topic maak ik niet aan, geen zin in.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Some people are art and do art at the same time