• Heel simpel: wie of wat staat er op je avatar en waarom heb je hiervoor gekozen?

    Ik begin wel.
    Ikzelf heb Manuel Neuer (keeper van het Duitse nationale voetbalelftal en FC Bayern München) als avatar. De reden is simpel; Bayern is mijn clubje en daarbij vond ik dit een erg mooie foto van de, in mijn ogen, op dit moment beste keeper ter wereld.
    Op het moment is die foto verandert in Bastian Schweinsteiger, ook een Duitse voetballer en het hart van Bayern München.

    What about you?

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 21:15 ]


    ars moriendi

    Lilith uit Supernatural ^^ Ik vind Supernatural geweldig. Net zoals Lilith. Daarom heb ik deze en omdat ik het toevallig tegenkwam op tumblr.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 18:25 ]

    Random afbeelding die ik ooit een keer op tumblr vond.

    Krystl. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Met Esmee aka Immence toen we gingen meeten in Utrecht.


    Reality's overrated.

    Evan Peters als Tate Langdon, omdat ik een AHS fan ben en hem gewoon kei schattig vind \o/.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Een cartoon die ongeveer 3 jaar geleden van mij is gemaakt.
    Vind hem heel gaaf (:


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Oliver Queen/Green Arrow.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Merlin want hij is awesome :Y)

    Winnie the Pooh, één van de originele tekeningen. Want ik was als klein kind heel erg fan van Winnie the Pooh. En heb nog steeds een klein beetje een obsessie met hem. En hij paste ook nog een beetje bij mijn naam ^^.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    MIKA, want hij is amazing! (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Drakenoog c:

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 15:50 ]


    Tijd voor koffie.

    Elrohir, omdat mijn username Elrohir is en hij is een van mijn favoriete elven :Y)


    Stenenlikker

    Een geanimeert/getekend meisje
    Omdat ze er badass uitziet enzo


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Koda, uit de film Brother Bear. Want ik had vannacht (van 12 op 13 januari) een droom over een klein beertje op het hek die gekken bekken trok. En toen ik wakker werd vond ik dat ik de films maar weer eens zien moest, en nu ben ik weer helemaal fan! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kida Masaomi, de meest awesome persoon uit één van de meest awesome anime's ooit; Durarara!! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)