• Heel simpel: wie of wat staat er op je avatar en waarom heb je hiervoor gekozen?

    Ik begin wel.
    Ikzelf heb Manuel Neuer (keeper van het Duitse nationale voetbalelftal en FC Bayern München) als avatar. De reden is simpel; Bayern is mijn clubje en daarbij vond ik dit een erg mooie foto van de, in mijn ogen, op dit moment beste keeper ter wereld.
    Op het moment is die foto verandert in Bastian Schweinsteiger, ook een Duitse voetballer en het hart van Bayern München.

    What about you?

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 21:15 ]


    ars moriendi

    Lily Collins, één van mijn favoriete actrices ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ik vond het een prachtig plaatje ˆˆ binnenkort laat ik het na schilderen en hangt het in mijn werkkamer


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Een plaatje van een anime personage in de herfst met een sjaaltje aan, gewoon omdat ik die zo lief vond c:


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Momenteel een meisje van devianART. Ik vond het wel bij m'n naam passen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nezumi uit No. 6, een anime. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ikzelf. x]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Parachutes schreef:
    Nezumi & Shion uit No. 6, een anime. ^^


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Een eekhoorn, omdat het bij me past


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Iets Daniel Sharman.

    En ik vind die foto gewoon leuk. :3


    help

    Troian Bellisario.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Een plaatje met de borstkast van een jonge. Ik vond hem gewoon heel mooi.


    -

    Expecto Patronum want dat is mooi en van HP


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Grunge/gothic-ish meisje in de natuur. Waarom? Ik vond het wel een leuk plaatje en ik hou van donkere, mysterieuze foto's. (:


    kindness is never a burden.

    Op dit moment is mijn avatar er eentje van Navi, uit Zelda. Past lekker bij mijn naam enseu.


    We need a bigger boat.



    Just because it's pretty. De sfeer past ook wel bij m'n username.


    i put the fun in funeral