• Heel simpel: wie of wat staat er op je avatar en waarom heb je hiervoor gekozen?

    Ik begin wel.
    Ikzelf heb Manuel Neuer (keeper van het Duitse nationale voetbalelftal en FC Bayern München) als avatar. De reden is simpel; Bayern is mijn clubje en daarbij vond ik dit een erg mooie foto van de, in mijn ogen, op dit moment beste keeper ter wereld.
    Op het moment is die foto verandert in Bastian Schweinsteiger, ook een Duitse voetballer en het hart van Bayern München.

    What about you?

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 21:15 ]


    ars moriendi

    Op het moment Tom Beck. Omdat hij gewoon super leuk en sexy is.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Een animepoppetje met vleugels omdat ik anime en engelen heel leuk vind.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 17:51 ]

    Meisje met een scheve bandana. Omdat het wel een beetje een vrouwelijke jack sparrow lijkt en dat vind ik heel leuk :)


    nothing is true, everything is permitted.

    Leonardo DiCaprio in een scene uit Titanic.
    Leonardo = perfect
    Titanic = perfect
    :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Batman uit Batman Arkham City.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Tooji, omdat ik een huge fan van hem ben (klinkt logisch)


    Rebels on the run!

    Twee geliefden, een digital painting van Sandara en ik vind m erg mooi ^^


    Stenenlikker

    Ashe, queen of the Avarosan. Het is een karakter uit een spel dat ik speel en het past bij mijn username.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Op mijn avatar staat Ren van de Koreaanse boyband NU'EST. :P

    Super sexay Tom Felton being sexy, omdat hij een geweldige acteur is, hij in HP speelt en omdat hij freaking knap is

    Giedo van der Garde in zijn Caterham F1 auto. Gewoon omdat t een mooie foto is en omdat F1 awesome is :)


    It's high noon.

    Garde schreef:
    Ik vind het gewoon een mooi plaatje. + Esmee (Memorias) heeft expres de zelfde. Haha.


    Eigenlijk opnieuw om precies de zelfde redenen. Al is er dit keer ook een hele stemronde geweest.
    En ik vond 'm wel bij mij en mijn profiel passen, buiten dat het gewoon erg mooi is.


    Reality's overrated.

    Adam Young. Hij is de persoon van Owl City en ik ben fan van hem en zijn liedjes. Daarom :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn avatar slaat op een scène uit the 2013 Christmas Special van Doctor Who. In deze scène zoent Clara, the companion, the (Eleventh) Doctor.
    Dat is hetgene dat ik ship in DW. Daarom ook Souffez, wat één van de twee shipnames is.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Een vrouw met een masker in de hand. Ik had het gebruikt voor een cover van een verhaal te maken, vandaar de krullen boven haar hoofd, de bovenkant heb ik er af geknipt. Ik vond het wel een leuke foto, en de bloemetjes heb ik erbij gefotoshopt (:


    We are only a moment.