• Heel simpel: wie of wat staat er op je avatar en waarom heb je hiervoor gekozen?

    Ik begin wel.
    Ikzelf heb Manuel Neuer (keeper van het Duitse nationale voetbalelftal en FC Bayern München) als avatar. De reden is simpel; Bayern is mijn clubje en daarbij vond ik dit een erg mooie foto van de, in mijn ogen, op dit moment beste keeper ter wereld.
    Op het moment is die foto verandert in Bastian Schweinsteiger, ook een Duitse voetballer en het hart van Bayern München.

    What about you?

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 21:15 ]


    ars moriendi

    Voldemort+kers = Volkerst!


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    Voldemort+kers = Volkerst!

    + spatie = vol kerst!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik vond dit een mooi plaatje toen ik hem op Tumblr zag. Geen echte reden verder. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Naruto en natsu met hun belangrijkste onderdeel van de twee series
    Ben fan van beide


    Believe in you, believe in life, believe in tomorrow, believe in everything you do ~ Bill Kaulitz

    Is Kerli. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yayde schreef:
    Ik vond dit een mooi plaatje toen ik hem op Tumblr zag. Geen echte reden verder. ^.^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Het is Lorde, ik ben verslaafd aan haar muziek op het moment en ik vind getekende profielfoto's helemaal geweldig. :')


    Take me to wonderland

    Ik sta er zelf op omdat die foto cool is.

    Op mijn profielfoto staat een shirt met 'i vote for vodka' omdat ik van vodka houd.


    Let's all take a moment and be thankfull spiders don't fly.

    Mijn allerliefste klasje 2E <3 :)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Sorry voor de bump, maar ik heb weer een nieuwe avatar. :3
    Het is een plaatje dat ik moest bewerken voor een cover van iemand. Toen kwam ik op het idee om het als avatar te nemen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mijn tekening van Elsa, een beetje aangepast door Evelien om er als een profielfoto goed uit te zien. ;3


    help

    Joe Sugg, omdat hij leuk is. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Diana Prince aka Diana of Themyscira aka Wonder Woman.
    Omdat zij mijn favo vrouwelijke DC comics karakter is, en ze eindelijk voor zal komen in de Batman/Superman film.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Iemand. (: