• Heel simpel: wie of wat staat er op je avatar en waarom heb je hiervoor gekozen?

    Ik begin wel.
    Ikzelf heb Manuel Neuer (keeper van het Duitse nationale voetbalelftal en FC Bayern München) als avatar. De reden is simpel; Bayern is mijn clubje en daarbij vond ik dit een erg mooie foto van de, in mijn ogen, op dit moment beste keeper ter wereld.
    Op het moment is die foto verandert in Bastian Schweinsteiger, ook een Duitse voetballer en het hart van Bayern München.

    What about you?

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 21:15 ]


    ars moriendi

    Kiwan Landreth-Smith. Dit is mijn lievelingsfoto van mijn lievelingsfotograaf Laura Ferreira :')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Drie gehaakte sinaasappels,

    1. omdat ik deze zelf heb gemaakt
    2. omdat mijn profiel oranje is en dit plaatje er mooi bij past
    3. omdat ik van kleurige profielplaatjes hou, want die brengen vrolijkheid!

    Een blond meisje met een bloemenkrans in haar haren. Puur omdat ik bloemenkransen iets speciaals vindt hebben.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik houd van artistieke en creatieve foto's en creaties. Vandaar dat ik dit als afbeelding heb gedaan en ze kunnen ook wel vaker voorkomen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb een foto van Peter Capaldi in de Tardis omdat ik Capaldi heet en denk dat hij een geweldige Doctor is.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Nina Dobrev. Ik vond het een erg mooie foto. :')


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Een kind dat bid. Mijn naam is 'geloof' in het frans en ik vond de foto er wel goed bij passen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Once again; Hashirama! *.*


    No growth of the heart is ever a waste

    Simpel, ik hou gewoon van zoenende vrouwen.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Louis Tomlinson, omdat ik hem knap vind en mijn username is zijn naam in het Latijns.


    'Darling, just hold on'

    jc caylen van O2L omdat ik hem gwn perfect vind :)


    ~O2L and One direction are the best things that ever happened to me :)

    Evan Peters als Tate Langdon uit de eerste aflevering van American Horror Story: Murder House. Want hij is awesome, en het plaatje ook.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Penthesilea, een van de groten der Amazonen
    Het plaatje spreekt mij heel erg aan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Levi Rivaille van Shingeki no Kyojin.


    I live for the applause, you will die for it.

    Eternamente schreef:
    Simpel, ik hou gewoon van zoenende vrouwen.


    Ik vind dit mooi gezegt :3
    (stiekem ben ik het hier mee eens :P )


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.