• Guilty.
    Op Hellemound High School zit het vol met pestkoppen. De directie heeft niks door, en het gepest wordt steeds erger. Tot de gepeste kinderen er iets aan gaan doen. Ze beginnen de pestkoppen tegen te werken door samen plannen te smeden. Ze durven steeds meer in opstand te komen. Zal dit het einde worden van alle pesterijen?
    ]

    Rollen:
    Pestkoppen (max. 5):
    - Harry Styles || Paynez.
    - Zayn Malik || Abelard.
    - Louis Tomlinson || Licorne.
    - Meredith Penelope Jackson || After.
    - Dawn Ellis Frankle || Scairp.

    Gepesten:
    - Niall Horan || ItsNiall
    - Liam Payne || Pom
    - Nim Rachel Marro || Limits.
    - Ivy Fio Carter || TragicYouth


    Regels:
    - Minimaal 5 regels vol.
    - Geen Mary-Sue's, Gary-Stu's of Powerplay.
    - Niet allemaal hetzelfde innerlijk.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - OOC tussen haakjes.
    - +16 is toegestaan.
    - Houdt het realistisch.
    - Geef het aan als je een langere tijd weg bent of je je username hebt verandert.
    - Vragen? Stel ze gerust!


    Het begin:
    Het is de eerste schooldag na de zomervakantie, en de pestkoppen houden zich niet in. Ze gunnen de kinderen geen een dag rust. Daarom besluiten de Gepesten een plannetje te bedenken om ze eindelijk eens terug te pakken. Want niet eens meer je mond open kunnen doen, dat vinden ze te ver gaan.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 18:54 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Licorne schreef:
    [Iemand voor Louis?]


    [Hazz maybe?]


    Reality's overrated.

    Paynez schreef:
    (...)

    [Hazz maybe?]


    [Oke ^.^]


    "Family don’t end in blood”

    Dawn Elise Frankle(Mijn moeders PC hierom even gepakt maar ik moet er nu weer van af. De komma doet het niet op haar PC dus ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben)

    Vrolijk klapte ik in mijn handen. Ik heb altijd al gehouden van de eerste schooldag. Dat was dan ook de enige dag dat ik vrolijk op was en naar mijn auto huppelde. Ik stopte met huppelen toen ik bij mijn auto kwam. De vrolijke blik van 10 seconden geleden had ik nogsteeds op mijn gezicht geplakt. Ik pakte mijn Amerikaanse tas van mijn schouders en begon erin te graaien totdat ik mijn autosleutels had gevonden. Met nogsteeds een glimlach stak ik mijn autosleutel in het gat van de deur en draaide hem zover totdat mijn autodeur open ging. Ik sprong in mijn auto en gooide meteen harde klap de deur dicht. Mijn tas gooide ik vrijwel meteen op de stoel naast me. Ik pakte mijn telfoon uit mijn broekzak en smste Zayn Moet ik je komen ophalen? of besluit je toch om de fiets te paken?. Zo'n sms noemde ik een korte maar krachtige SMS. Ik giechelde even hardop om mijn eigen grap waarna ik besloot om alvast naar Zayn te rijden. Ik starte de moter en scheurde weg nadat ik mijn zonnebril op had gedaan. Na 3 minuten stond ik voor Zayn zijn deur. Een smsje had ik nog niet van hem gehad.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Louis William Tomlinson.
    Vrolijk liep ik de deur uit. Ik vond het vreemd van mezelf dat ik zo vrolijk was terwijl school weer begon, maar toch was ik het. Waarschijnlijk omdat ik nu al mijn vrienden weer zag.
    Ik pakte mijn telefoon en begon een berichtje te typen.
    Samen fietsen? x Louis.
    Ik verzond het sms'je naar Harry. Misschien was het raar dat ik een 'x' in het sms'je zetten, aangezien ik een jongen was, maar ik was nu eenmaal heel close met mijn beste vriend.


    "Family don’t end in blood”

    Limits schreef:
    Nim Rachel Marro.

    'Hoi,' gehaast draaide ik me om, om een of andere aanval af te weren, maar gelukkig was het Niall. 'Leuke vakantie gehad?' vroeg hij. Ik knikte. Liam ging voor ons zitten en keek ons aan. 'Hebben jullie een leuke vakantie gehad?' vroeg hij, dezelfde vraag als Niall. ‘Ging wel, niet fantastisch maar ook niet echt deprimerend. Hm, het einde was dat wel, ik had niet echt veel zin om naar school te gaan. Verder heb ik niet veel gedaan, we zijn niet op vakantie geweest, maarja daar hebben we het geld ook niet voor,' mompelde ik. Gelukkig had ik Niall, Liam en Ivy nog. Hun waren zowat mijn enige vrienden op deze kloteschool. Ze maakten hetzelfde mee als ik en ik kon ze vertrouwen. Daarbij waren zij de enige die wisten dat ik mezelf sneed. Ze steunde me, net zoals ik hen steunde. ‘En hoe was jullie vakantie?’ vroeg ik, oprecht geïnteresseerd. Ik snapte het als ze ook tegen school hadden opgezien. Ik had het leuk gehad samen met mijn broers, aangezien ik niemand anders meer had. Maar hun hadden ook hun eigen vrienden waar ze vaak mee hadden afgesproken.


    Niall James Horan
    ‘En hoe was jullie vakantie?’ vraagt Nim aan mij en Liam, die er ondertussen ook bij is komen zitten. Ik haal mijn schouders op. 'Ging wel.' Ik heb nooit zoveel te doen in de vakantie. Maar ik heb dan gelukkig nooit last van die pestkoppen. Ik heb ook totaal geen zin in dit schooljaar. Het klinkt raar, maar zie altijd het meeste op tegen de pauze's aangezien er dan geen leraren in de buurt zijn en de pesters meestal dan toe slaan. Vorig jaar verstopte ik me vaak de hele pauze in de wc en at ik daar mijn lunch op. Dat werkte goed tot dat een paar pesters hadden ontdekt dat ik daar zat. Ik kijk de klas rond en zie Zayn, Harry, Louis, Meredith of Dawn nog niet zitten. Hopelijk komt de leraar eerder dan hun.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Zayn Javadd Malik

    Gapend stond ik voor de spiegel, mijn haar te doen. Eerste schooldag. Ben benieuwd wie vandaag onder de naam "slachtoffers" zouden vallen. Mijn haar stak ik op in een hoge kuif, met natuurlijk een halve pot gel. Mijn telefoon ging maar ik nam niet eens de moeite om te kijken. Vandaag moesten Tricia en Yasser beiden werken van half tien tot zes uur, dus ik moest maar Safaa van school halen. Of Doniya zou het doen maar die had het te druk. Mijn zwarte broek, wit shirt met rode tekst en rode Vans had ik zorgvuldig uitgekozen waarna ik had getwijfeld of ik mijn bril nou op moest zetten of mijn lenzen in moest doen. Ik had maar gekozen voor de lenzen en had ze onmiddellijk in gedaan. Met een diepe zucht liep ik naar beneden, pakte mijn tas in met de juiste boeken en negeerde de vragende ogen van twee kinderen. Thuis wisten ze niks van de gehele situatie, en dat wilde ik zo houden. 'Waar ga je naar toe?' Op die vraag zat ik al te wachten. De achtjarige Safaa keek me nieuwsgierig aan. 'Naar school, net zoals jij zo meteen' mompelde ik. De bel ging en net toen ik het kleine meisje wilde tegenhouden om open te doen deed de ander, Waliyha, al open. 'Zayn, je vriendinnetje is er!' gilde ze door heel het huis. 'Wat grappig. Moet jij dan niet naar je vriendje Preston?' vroeg ik haar. Haar gezicht betrok even. Preston was Waliyha's beste vriend. 'Ja, dat dacht ik dus ook' wees ik haar toe. Glimlachend keek ik Dawn aan. 'Bedankt dat je me op komt halen, ik ben net klaar' bedankte ik haar terecht en gemeend, om naar buiten te stappen en de deur dicht te trekken. Zelf had ik geen rijbewijs, enkel omdat ik te lui was om lessen te volgen.

    [Sorry, ik moest even naar de winkel met mijn nichtje en drie zusjes]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 18:45 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."


    Nim Rachel Marro
    'Hoi,' gehaast draaide ik me om, om een of andere aanval af te weren, maar gelukkig was het Niall. 'Leuke vakantie gehad?' vroeg hij. Ik knikte. Liam ging voor ons zitten en keek ons aan. 'Hebben jullie een leuke vakantie gehad?' vroeg hij, dezelfde vraag als Niall. ‘Ging wel, niet fantastisch maar ook niet echt deprimerend. Hm, het einde was dat wel, ik had niet echt veel zin om naar school te gaan. Verder heb ik niet veel gedaan, we zijn niet op vakantie geweest, maarja daar hebben we het geld ook niet voor,' mompelde ik. Gelukkig had ik Niall, Liam en Ivy nog. Hun waren zowat mijn enige vrienden op deze kloteschool. Ze maakten hetzelfde mee als ik en ik kon ze vertrouwen. Daarbij waren zij de enige die wisten dat ik mezelf sneed. Ze steunde me, net zoals ik hen steunde. ‘En hoe was jullie vakantie?’ vroeg ik, oprecht geïnteresseerd. Ik snapte het als ze ook tegen school hadden opgezien. Ik had het leuk gehad samen met mijn broers, aangezien ik niemand anders meer had. Maar hun hadden ook hun eigen vrienden waar ze vaak mee hadden afgesproken.

    Niall James Horan
    ‘En hoe was jullie vakantie?’ vraagt Nim aan mij en Liam, die er ondertussen ook bij is komen zitten. Ik haal mijn schouders op. 'Ging wel.' Ik heb nooit zoveel te doen in de vakantie. Maar ik heb dan gelukkig nooit last van die pestkoppen. Ik heb ook totaal geen zin in dit schooljaar. Het klinkt raar, maar zie altijd het meeste op tegen de pauze's aangezien er dan geen leraren in de buurt zijn en de pesters meestal dan toe slaan. Vorig jaar verstopte ik me vaak de hele pauze in de wc en at ik daar mijn lunch op. Dat werkte goed tot dat een paar pesters hadden ontdekt dat ik daar zat. Ik kijk de klas rond en zie Zayn, Harry, Louis, Meredith of Dawn nog niet zitten. Hopelijk komt de leraar eerder dan hun.


    Liam Payne
    ‘Ging wel, niet fantastisch maar ook niet echt deprimerend. Hm, het einde was dat wel, ik had niet echt veel zin om naar school te gaan. Verder heb ik niet veel gedaan, we zijn niet op vakantie geweest, maarja daar hebben we het geld ook niet voor' mompelde Nim. Vervolgens vroeg ze hoe onze vakantie was geweest. Niall haalde zijn schouders op. 'Ging wel.' zei hij. Ik zag dat hij even om zich heen keek. Ook ik deed dat op mijn beurt. Gelukkig geen pestkop te bekennen, hopelijk bleef dat zo voor vandaag. 'Mijn vakantie was heerlijk. Weg van school, weg van de pestkoppen, heerlijk naar de zon..' zei ik terwijl ik zachtjes zuchtte. Terug verlangend naar het moment dat er even geen pestkoppen waren. Ik keek even om me heen en zag dat de klas langzaam vol begon te stromen. 'Welcome to hell' zuchtte ik zacht.


    26 - 02 - '16

    Dawn Frankle

    Ik richte mijn blik even op mijn kleding misschien is Zayn mijn beste vriend maar bij jongens moet je altijd een goeie indruk achter laten. Je kon me dan ook echt vergelijken met die meisjes van Tumblr. Ik kocht jongensshirts en stopte ze dan in mijn legging of short. Ik schrok even uit mijn gedachten toen de deur openging inplaats van Zayn zag ik daar zijn zusje Waliyah staan. ''Is Za...'' ik kon mijn zin niet afmaken of ze schreeuwde al door het huis. Zayn, je vriendinnetje is er!'. Ja door zijn zusjes word ik vaak als Zayn zijn vriendin gezien omdat ik meestal voor zijn deur sta om hem nee naar school te nemen. 'Wat grappig. Moet jij dan niet naar je vriendje Preston?' vroeg Zayn aan haar. Haar gezicht betrok even. 'Ja, dat dacht ik dus ook'. Al enige tijd zat ik geamusseerd toe te kijken. ''LEGGO'' gilde ik en sprong in mijn auto. Snel haalde ik mijn tas van de bijreidersstoel af en gooide hem naar achteren. Wachtend tot Zayn ingestapt zou zijn.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Harry Edward Styles

    Terwijl ik mijn shirt over mijn hoofd trek - jammer genoeg moet je kleren aanhebben om naar school te zijn, het liefst zou ik de hele dag naakt rond lopen. Het klinkt dan misschien raar, maar ik vind het gewoon fijn om naakt te zijn - meld mijn telefoon dat ik een bericht ontvang en nieuwschierig kijk ik op het schermpje. Het is Louis. Ik had dan ook niet heel anders verwacht.
    Samen fietsen? x Louis.
    Ik grijns en stuur dan een berichtje terug. Sure! x Harry.
    Mijn ontbijt prop ik snel naar binnen, ik poets mijn tanden, haal nog een hand door mijn haar en ik ga naar buiten.


    Reality's overrated.

    ItsNiall schreef:
    Niall James Horan
    Ik word wakker door een piepend geluid. Ik zucht en open langzaam mijn ogen om vervolgens een blik op de wekker de werpen. Shit! School begint al over een half uur. Snel spring ik mijn bed uit en kleed ik me aan. Vervolgens haast ik me naar de badkamer. Die zit op slot. 'Greg! Schiet op!' Roep ik boos. 'Ja, wacht even.' Krijg ik als antwoord. Vijf minuten later komt Greg er eindelijk uit en ik doe snel mijn haar met gel. Daarna loop ik haastig naar beneden en prop ik een broodje met jam in mijn mond. Ik pak snel wat koekjes voor mee naar school en stop ze in mijn tas. Mijn boeken heb ik gelukkig al gister gepakt. Ik poets mijn tanden en loop snel naar buiten. 'Doei!' roep ik tegen Greg en mijn ouders en ik fiets snel naar school. Als ik aangekomen ben hoor ik de bel. Ik zet mijn fiets op slot en loop snel naar binnen. Ik voel mijn mobiel trillen dus ik kijk even. Een watsappje. Nialler, goede vriend. Weer zin in de nieuwe schooldag? lees ik. Ik verstijf even. Het berichtje is van Meredith, die wil vast weer iets gemeens doen. Ik negeer het berichtje en hoop dat het haar niet opvalt dat ik online ben geweest. Ik loop snel naar de les, hopend dat ik haar niet tegen kom. Dan zie ik Nim, die in haar eentje naar de les loopt. Nim is wel aardig dus ik besluit om maar naast haar te gaan lopen. 'Hoi,' glimlach ik. 'Leuke vakantie gehad?'


    Meredith Jackson.
    Tevreden keek ik toe hoe Niall online kwam, en toen weer weg ging. Geen reactie. Dat ging hem bezuren. Ik stond op, trapte mijn peuk uit op de grond en liep het gebouw binnen. Ik pakte een kind uit onze klas bij zijn rugzak vast, en die keek bang om toen hij zag dat ik het was. "Lokaal." zei ik dwingend. "Drieenveertig." piepte hij, en ik liet zijn tas los. Omdat hij zo snel weg had willen komen viel hij voorover. Ik bulderde van het lachen, en gaf hem een trap in zijn maag. "Je kunt ook helemaal niks he? Miezerig ventje." Ik liep door naar het lokaal waar we moesten zijn. Ik nam plaats op mijn gebruikelijke plaats. Harry en Louis waren er blijkbaar nog niet. Ik kon het ze niet kwalijk nemen, trouwens. Omdat er een oneven aantal in de klas zat, had ik gesmeekt of ik tussen hun tweeen in mocht zitten. Omdat ik goed was in liegen had ik het gewoon voorelkaar gekregen. Ik zag Nim en Niall met elkaar zitten praten. Ik keek even om me heen, en zag dat de leraar er nog niet was. Ik liep naar ze toe en bracht vanachter mijn mond naar het oor van de blonde jongen. "Ik heb geen reactie gehad op mijn bericht, Niall." zei ik met een scherpe stem.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 21:11 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson.
    Al snel ontving ik een berichtje terug.
    Sure! x Harry.
    Ik sprong op mijn fiets en at al fietsend een broodje. Toen ik mijn ontbijt op had, begon ik wat meer tempo te maken. Ik was al aan de late kant.
    Niet veel later stond ik hijgend bij Harry voor de deur. Ik bracht mijn hand omhoog en drukte met mijn wijsvinger op de bel, wat ik lang aanhield voor ik weer losliet.
    'Hazz, opschie...' wil ik roepen, maar ik zie hem al naar buiten komen.
    'Ah, daar ben je al.'


    "Family don’t end in blood”

    Harry Edward Styles

    "Ah, daar ben je al," zegt Louis als ik naar buiten kom.
    "Boo!" roep ik enthousiast terwijl ik hem een dikke knuffel geef.
    Dan stap ik op mijn fiets en fiets al weg, ik weet wel bijna zeker dat Louis achter me aan komt. Of ik moet het fout hebben. En dat zal wel niet, ook dat weet ik bijna zeker, want het is nog steeds het eerste. Ja, ik, Harry, word slim.


    Reality's overrated.

    Louis William Tomlinson.
    'Boo!' roept Harry enthousiast en geeft me een stevige knuffel. Hij stapt op zijn fiets en fietst al weg, waarschijnlijk verwacht hij dat ik wel achter hem aan kom, wat ik dan ook maar doe. Ik spring op het zadel en begin te trappen.
    'Wedden dat ik het eerst bij school aankom?' zeg ik als ik naast hem rijdt. Ik steek mijn tong uit en begin dan harder te trappen.
    Sowieso dat ik dit ging winnen. Doordat Harry het waarschijnlijk niet aan zag komen en ik wel, was ik eerder versneld en had ik al een beetje een voorsprong.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Edward Styles

    Zoals verwacht springt ook Louis op zijn fiets.
    "Wedden dat ik het eerst bij school aankom?" zegt Louis als hij naast me rijd, waarna hij zijn tong uitsteekt en harder begint te trappen.
    "Niet eerlijk!" roep ik nog als ik hem achter aan ga, kansloos natuurlijk. Want hoe hard ik ook trap, Louis ga ik waarschijnlijk niet meer inhalen. Ach, ik kan het altijd proberen. En daarbij: Het is gewoon grappig.


    Reality's overrated.

    [Ik schrijf me uit, sorry.]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28