• Ik ben de eerste weke van juli op sportkamp geweest en ik was eigenlijk wel een beetje verlieft op een jongen.
    Hij deed zo veel meer aandacht aan mijn vriendin.
    Maar die was al bezet door zijn vriend. Dus ik was echt smoor :D. En ik heb hem nu ook op fb.
    Ik krijg nu net een berichtje: ik ben op je vriendin.
    Ik schrok me dood en deed alsof ik het wel leuk vond. Mijn hart klopt nu heel hart en ben
    triestig. Ik dief het hem niet zeggen. Wat moet ik doen? (Sorry ik durf er niet met iemand over praten)


    I'm a girl in the world

    Das echt klote, heb het ook een keer gehad. Je kunt er helaas niet zoveel aan doen, ik liet het gewoon voorbij gaan.


    ©1998

    Ik zeg altijd: vertel het hem. Zegt hij nee, dan weet je dat het nee is. Zegt hij ja, dan is dan mooi meegenomen.
    Maar ja, voer dat maar eens in werkelijkheid uit.

    Je kunt beginnen met te zeggen dat je vriendin bezet is.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ooh, echt kut voor je joh! Maar ja, je kunt er weinig wat tegen doen - je kunt 'm niet dwingen, want zoiets gaat vanzelf. Hopelijk gaat 't snel voorbij of gaat hij wel inzien dat hij je leuk vind haha ;p.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Um, als hij jou vriendin leuk vind lijkt het me niet logisch dat hij jou ook leuk vind. x) Dus ik denk niet dat er iets valt te doen.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    1. Leer Nederlands.
    2. Praat met hem.

    Praten schijnt altijd te helpen en maakt dingen vaak duidelijk. Veel mensen houden dingen achter die soms belangrijk zijn in de kwestie. Meer mensen zouden het eigenlijk moeten doen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Eerst hem even duidelijk maken dat je vriendin al bezet is, daarna kan je beter vertellen wat je voor hem voelt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Destined schreef:
    1. Leer Nederlands.
    2. Praat met hem.

    Praten schijnt altijd te helpen en maakt dingen vaak duidelijk. Veel mensen houden dingen achter die soms belangrijk zijn in de kwestie. Meer mensen zouden het eigenlijk moeten doen.


    Lol, punt 1

    Jep, ik zou inderdaad ook gewoon gaan praten. En als je niet durft, dan doe je het niet. Maar niet geschoten is altijd mis.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    No offence, maar aan je taalgebruik vermoed ik dat je nog maar 11/12 bent, en dan kan ik zoiets nou niet bepaald serieus nemen :x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morticia schreef:
    Eerst hem even duidelijk maken dat je vriendin al bezet is, daarna kan je beter vertellen wat je voor hem voelt.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Persoonlijk zie ik het nut van vertellen niet, hij zegt zonder pardon dat hij verlieft is op haar vriendin. Waarom jezelf en hem in zo'n genante situatie zetten? Het klinkt hard maar je kunt maar 2 dingen doen: stop met contact houden en probeer er overheen te komen of je blijft vrienden in de hoop dat zijn gevoelen naar jou toe veranderen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik ben blij dat mijn hart niet gebroken raakt door een vent die ik twee weken ken waarvan ik hem maar één gezien heb. (cat)
    Ditch the guy, er zijn genoeg andere leuke dingen en je gaat hem toch niet krijgen. Als hij je vriendin al leuk vind is er ook geen optie om hem spontaan van gedachten doen te veranderen en ook niet het beste idee trouwens. Het is niet de beste basis voor een relatie (waarvan ik alsnog twijfel of je die hebt op jouw leeftijd) om te weten dat hij eerst je vriendin leuk vond.


    Your make-up is terrible

    Lahey schreef:
    No offence, maar aan je taalgebruik vermoed ik dat je nog maar 11/12 bent, en dan kan ik zoiets nou niet bepaald serieus nemen :x


    Verliefdheid moet je altijd serieus nemen, verliefdheid komt zelfs voor bij kleuters. Het is weliswaar anders dan bij pubers of volwassen mensen maar het gevoel is echt.

    Ik zou met hem praten, hem laten weten dat je vriendin bezet is en dat zij hem daardoor waarschijnlijk niet ziet zitten.


    Physics is awesome

    a shit load of icecream ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Morticia schreef:
    Eerst hem even duidelijk maken dat je vriendin al bezet is, daarna kan je beter vertellen wat je voor hem voelt.


    26 - 02 - '16

    Veel chocola en veel ice cream eten. En een potje zitten janken, trust me: Best medicine EVER,


    -