• Ik ben de eerste weke van juli op sportkamp geweest en ik was eigenlijk wel een beetje verlieft op een jongen.
    Hij deed zo veel meer aandacht aan mijn vriendin.
    Maar die was al bezet door zijn vriend. Dus ik was echt smoor :D. En ik heb hem nu ook op fb.
    Ik krijg nu net een berichtje: ik ben op je vriendin.
    Ik schrok me dood en deed alsof ik het wel leuk vond. Mijn hart klopt nu heel hart en ben
    triestig. Ik dief het hem niet zeggen. Wat moet ik doen? (Sorry ik durf er niet met iemand over praten)


    I'm a girl in the world

    That sucks! Ik zou hem zeggen dat je vriendin al bezet is en verder is het aan jou of je je gevoelens voor hem wilt delen of niet. Succes ermee.


    You are beautiful, you are love.

    misschien is het handig om hem te vertellen dat je vriendin sws iemand anders heeft?


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    misschien is het handig om hem te vertellen dat je vriendin sws iemand anders heeft?

    'Lol, mijn vriendin heeft al iemand, sukkel(tje.)' (krul)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Das flink balen.
    Chocola eten zou ik Zeggen.:Y)
    En afleiding, veel afleiding


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Destined schreef:
    1. Leer Nederlands.
    2. Praat met hem.

    Praten schijnt altijd te helpen en maakt dingen vaak duidelijk. Veel mensen houden dingen achter die soms belangrijk zijn in de kwestie. Meer mensen zouden het eigenlijk moeten doen.

    Sorry hoor ik was gewoon even gehaast


    I'm a girl in the world