• Hallo Ghostcider,

    hierbij heb je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes,
    Yoda

    (Ja, ik heet nu xLithium)



    * Regels *

    * Niemands werk afkraken, kritiek mag, evenals complimenten
    * Iedereen is gelijkwaardig. Omdat de een wat minder tekent moet je diegene niet buiten gaan sluiten
    * Naamsveranderingen doorgeven a.u.b.
    * Als je een tijdje niet kan inleveren vanwege een toetsweek oid, graag aangeven
    * Hou je aan de opdracht. Als je vragen hebt, je mag ze gerust stellen

    * Verdere informatie over de wedstrijd zelf *

    * 8 tot 15 enthousiaste deelnemers die niet meteen na de eerste opdracht opgeven
    * Geen juryleden nodig
    * Een ronde duurt meestal een week/anderhalve week.
    * De dag voor de deadline is de laatste dag dat je uitstel kan vragen. Op de dag van de deadline zelf mag dit niet meer, behalve als je een goede reden hebt
    * Het maximum aantal dagen uitstel is drie.
    * De deadline is altijd om 23:59, als je later dan de deadline inlevert zonder uitstel of goede reden ben je niet meer "aansprakelijk" voor het winnen van de opdracht
    * Inleveren via pb met Opdracht huppeldepup (vul bij huppeldepup het cijfer in van de opdracht)
    * Als het niet gaat via pb, graag een bericht sturen, dan geef ik je mijn e-mailadres

    * Prijzen *
    Ja, dat ga ik lekker niet zeggen! Ik houd het lekker geheim. Ik hou van verrassingen.

    * Jury *

    GhostCider, Eigenares Wedstrijd

    * Participanten *

    * Macabre
    * ST0RMY
    * DeidarasGirl * Ingeleverd * Uitstel tot 8 Augustus
    * Delahaye * Uitgeschreven
    * Shion * Uitstel tot 8 Augustus
    * Lizor
    * Bechemi
    * WillNotLearn
    * LyraPhoenix
    * Joker * Ingeleverd * Uitstel tot 8 Augustus
    * Wolfheart * Uitgeschreven
    * DiCaprio * Ingeleverd * Uistel tot 8 Augustus
    * GwenxVeer


    * Opdracht 1 *

    De eerste opdracht luidt:
    Iedereen krijgt van mij - randomly chosen - een acteur, een actrice, een zanger, een zangeres en een anime character. Daarvan moet je er 1 kiezen en die tekenen. Maakt niet uit hoe. Je mag het anime character veranderen in een realistisch mens en je mag de acteur/actrice/zanger/zangeres in anime of cartoon style tekenen.
    Voordat je begint met tekenen wil ik weten wie je gaat tekenen.
    Het mag in zwart-wit of in kleur of met kleuraccenten. Ook mag het digitaal getekend worden of gewoon met de hand op papier.
    Deadline: 19 Juni 2013


    Opdracht 1


    * Opdracht 2 *

    Deze opdracht is dit:
    Jullie kennen allemaal wel het begrip "Tattoo" neem ik aan? Ik wil dat jullie na gaan denken over je eigen tattoo en deze tekenen. Er is één extra punt. Hier maak je dan ook meer kans mee om te winnen. Zodra jullie je eigen tattoo hebben getekend mogen jullie die bij iemand of bij jezelf uitwerken op je lichaam zodat ik kan zien waar je de tattoo zou willen plaatsen.
    Kleur: Zwart-wit of in kleur
    Hoe: Digitaal of met de hand
    Extra: Tattoo uitwerken bij iemand of jezelf
    Deadline: Rond 5 Augustus



    * Opdracht 3 *

    Opdracht drie zal samen met opdracht twee worden beoordeeld. Ik beoordeel apart, er zijn dan ook twee winnaars, maar omdat er zijn die op vakantie zijn en die niet op vakantie zijn kunnen sommigen al aan het werk gaan met deze.
    Iedereen kent het woordje '"Tegenpolen"? In ieder boek, serie of film (of anime/manga) zitten er tegenpolen. Neem in Twilight bijvoorbeeld Edward en Jacob. Ik wil dat jullie een serie of iets kiezen en de tegenpolen tekenen. Zeg maar half de ene, half de ander. Dit zeg maar => Klik
    Stijl: Anime, Echt
    Kleur: Het liefst 1 kleurelement
    Deadline: Rond 5 Augustus



    * Beoordelingen Opdracht 1 *



    ATTENTIE!!!! Ik ga deze wedstrijd iets anders laten verlopen dan een normale wedstrijd. Ik kies bij iedere ronde een winnaar en die krijgt dan iets van mij. IEDERE RONDE!(dit moet diegene zelf aangeven. Mag reclame zijn in een topic/verhaal, mag een SA zijn, mag ook iets van een sieraad zijn (liefst een armbandje))

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 9:59 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ik heb ook uitstel nodig, men moeder vind het plots leuk om me iedere dag ergens mee naartoe te nemen =.=


    Everyone can hurt you, can make you cry. But that's why you have those few real friends. To make you rise again.

    DeidarasGirl schreef:
    ik heb ook uitstel nodig, men moeder vind het plots leuk om me iedere dag ergens mee naartoe te nemen =.=


    Precies dit haha!


    The sun will rise and we will try again.

    Uistel? D: Niet dat mijn moeder iets plant.. -nja die plant wel dat ik vandaag naar haar ga om spelletje doen met mijn broertje xd-
    Maar dit weer werkt de hele tijd tegen.. en nja vandaag weg, morgen weg..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mag ik nog uitstel?


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Ik ben weg tot 9 augustus en ik heb vanavond geen tijd meer om te tekenen :c Dus ik doe weer mee met de volgende opdracht als dat kan.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sorry ik heb een vraagje.
    Mijn vraag gaat misschien dom klinken, maar ik heb nog nooit eerder meegedaan aan een wedstrijd.
    Kan je ook met een paar opdrachten meedoen?
    Ik bedoel, ik heb nogal een drukke vakantie en als ik nog zou mee kunnen doen dan kan ik zeker niet elke opdracht afmaken.
    Dus is het mogelijk om bv. aan één opdracht te werken en die dan op tijd in te leveren?
    Ik weet niet of dat mogelijk is, want ik weet namelijk niet hoe zo een wedstrijd in elkaar zit, maar toch hoop ik dat je me begrijpt.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Als ik geen uitstel meer kan krijgen, schrijf ik me uit. Gisteren probeerde ik te tekenen en na enkele minuten gaf ik het al op :') Het zit niet meer in me, lijkt wel. :/ Sorry dat ik niks heb laten weten, lately. D:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik schrijf me helaas uit
    Ik heb het heel druk, school gaat bijna beginnen en ik moet ook nog een eigen wedstrijd organiseren.

    I'm sorry....


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    liz1Dxx schreef:
    Sorry ik heb een vraagje.
    Mijn vraag gaat misschien dom klinken, maar ik heb nog nooit eerder meegedaan aan een wedstrijd.
    Kan je ook met een paar opdrachten meedoen?
    Ik bedoel, ik heb nogal een drukke vakantie en als ik nog zou mee kunnen doen dan kan ik zeker niet elke opdracht afmaken.
    Dus is het mogelijk om bv. aan één opdracht te werken en die dan op tijd in te leveren?
    Ik weet niet of dat mogelijk is, want ik weet namelijk niet hoe zo een wedstrijd in elkaar zit, maar toch hoop ik dat je me begrijpt.


    Dat ligt aan de wedstrijd. Ik ga een kleine mededeling doen nu. Sorry, maar school begint over 2 weken al bij mij en ik ga geen tijd hebben om een wedstrijd bij te houden. jullie moeten deze 2 opdrachten voor maandag de 19de inleveren en dan kies ik twee winnaars nog en dan is deze wedstrijd klaar


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xLithium schreef:
    (...)

    Dat ligt aan de wedstrijd. Ik ga een kleine mededeling doen nu. Sorry, maar school begint over 2 weken al bij mij en ik ga geen tijd hebben om een wedstrijd bij te houden. jullie moeten deze 2 opdrachten voor maandag de 19de inleveren en dan kies ik twee winnaars nog en dan is deze wedstrijd klaar


    Dus de einddatum is weer verzet? ;o of denk ik nu scheef


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Dus de einddatum is weer verzet? ;o of denk ik nu scheef


    + Ik vind het wel beter zo aangezien school weer binnenkort begint en ik vaak weg ga.


    The sun will rise and we will try again.

    Shion schreef:
    (...)

    Dus de einddatum is weer verzet? ;o of denk ik nu scheef


    Nope, goed gedacht!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xLithium schreef:
    (...)

    Dat ligt aan de wedstrijd. Ik ga een kleine mededeling doen nu. Sorry, maar school begint over 2 weken al bij mij en ik ga geen tijd hebben om een wedstrijd bij te houden. jullie moeten deze 2 opdrachten voor maandag de 19de inleveren en dan kies ik twee winnaars nog en dan is deze wedstrijd klaar


    Just forget my reaction, with this time I think it will work.


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Zo sorry, maar ik schrijf me uit. Ik heb gewoon niet de tijd en de inspiratie ervoor. Sorry.:$
    Ik wens jullie nog veel plezier met de wedstrijd.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik wil me helaas ook uitschrijven. Ik ben erg inspiratie- en zinloos voor de laatste opdracht. En ik heb gewoon te veel ideeën voor tekeningen die niks met deze wedstrijd te maken hebben.
    Ik ben je wel dankbaar, want door de laatste opdracht heb ik wel een soortgelijk idee gekregen. Alleen dan met hetzelfde personage in verschiilende films/tvseries.


    Stenenlikker