• hey! Ik wil graag een story die niet al te lang is begonnen (niet meer dan 20 hoofdstukken, sorry)
    Het liefst van 1D of OP anderen mogen op zich ook wel maar twilight, harry potter etc. niet (op de hunger games na, die mag ookx)
    please dump geen story's die hier niet aan voldoen, thanks x


    Is that so wrong? Is it so wrong? That you make me strong..

    Bleeding Love ~One Direction
    ~One Direction bestaat
    ~Nederlands geschreven en gesproken


    Heeft nou 9 hoofdstukken en ik probeer elke dag een stukje te plaatsen
    Hope you like it :)


    Always look on the bright side of life.

    Daybreak Revelation

    Mensen worden bedreigd met uitsterven in een vampiristische wereld
    en de toekomst is voor elk wezen, levend noch dood, gehuld in duisternis.

    2137 N.C.
    [url][/url]

    [url][/url]
    De wereld is niet langer zoals wij die kennen; de mens wordt met uitsterven bedreigd. Het handvol dat nog over is, probeert te overleven in de chaos die de derde wereldoorlog heeft achtergelaten. Broeierige steden zijn veranderd in verlaten ruïnes en de verwoeste, in puinhoop gelegen huizen en gebarsten wegen worden bewandeld door een beangstigende stilte.
    Lone Foster probeert als een van de laatste overgeblevenen echter niet alleen de chaos te overleven. Honger en dorst zijn namelijk het minst van haar problemen, door de dreigende aanwezigheid van zij die afhankelijk zijn van bloed.


    Vampiers vrezen nochtans ook hun eigen uitsterven, doordat de mensheid niet langer in het omvangrijke aantal is dat zij waren. Want uiteindelijk zal een vampier verstenen als de allerlaatste druppel bloed in zijn lichaam verdroogd is. Ondanks dat zij de macht hebben gegrepen in de verwoeste wereld en een groots hotel heropgebouwd hebben tot hun broednest met een gestructureerde hiërarchie, zoekt men op de bovenste verdiepingen van het gebouw - daar waar de superieuren met hun raadsmannen hun luxueuze leven leiden - naar een efficiënte en doeltreffende manier om met mensen te fokken. Zij sturen dagelijks hun patrouilles erop uit om overlevenden op te sporen en gevangen te nemen…

    © Justine van Duysen II Merrow
    Fantasy II 16+ II Thriller II Actie II Drama


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Leave, just like you did before • Zayn Malik

    Hier zullen alle One Direction leden in voorkomen, het zijn de hoofdpersonen maar verder in het verhaal wordt het verhaal wat meer gericht op Zayn, omdat dat beter uitkomt :Y)

    But.. Why? I - I tought that we had something special,' I said with a broken voice, 'Just go away! I don't want to see you anymore!' I screamed at him and he just did like he didn't care. The tears streamed down my face, but he still looked at me with no emotion. 'I don't want to be your girlfriend anymore. It's over. You ruined everything.' The only thing he did was staring at me, he didn't care. The person who I loved was gone, completely gone. How could he do this to me?













    Nederlands geschreven.
    Nederlands gesproken.
    One Direction bestaat niet.
    © Jessieowk


    always have fun

    Ghosts on chichester ik ben nog een betere titel aan het bedenken



    Taylor William Jackson gaat studeren aan chichester college in England. Op zijn high school was hij een buiten beentje, lelijk was hij niet, nee dat zeker niet. Maar hij had geen grote mond, spijbelde nooit, ging nooit naar feestjes en als hij een meisje zag kon hij geen woord meer uit brengen. Kort gezegd hij was een ontzettend knappe studie bol.
    Maar op college heeft hij besloten om te veranderen, hij is van plan naar feesten en clubs te gaan. Al snel komt hij tot de ontdekking dat hij eerst ontgroend moet worden om “erbij” te horen.
    Zijn opdracht houdt in: vierentwintig uur in een oud huis op de heuvel van Chichester door brengen, er gaan geruchten dat het er spookt. En dat gerucht is zwaar. Als Taylor uit paniek door het huis rent valt hij door het plafond er wordt zelf een deel van het huis. De ontgroening wordt verboden, tot Taylor opluchting. Maar een jaar later wordt het weer gedaan, en tot Taylor zijn grote spijt wordt hij smoor verliefd op het arme bange meisje in het huis. Hij probeert haar te waarschuwen en gerust te stellen. Maar in plaats daarvan wordt het meisje alleen maar banger.
    Gaat ze Taylor vertrouwen?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 14:09 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt






    Once upon a time

    blossom bloomed

    and flowers grew


    Life was perfect

    like a dream


    Then snowflakes fell

    the world got cold

    and I met you









    -Onbekende personen
    -Nederlands geschreven
    ©Rider


    Hier een (nog falende :') )beschrijving van het verhaal:
    Misschien lijkt het onmogelijk voor de meesten van ons, maar toch bestaat het: De perfecte wereld. Althans, dat lijkt wel zo. In het land van koning Adalar is iedereen altijd gelukkig en doet zonder enige problemen wat er gezegd wordt. Er is geen oorlog en ruzie, maar wel veel rijkdom en voorspoed.
    Fiore, een meisje van 17 en bovendien dochter van de raadgever van de koning, vertrouwt de situatie echter niet. In haar ogen heeft altijd alles een prijs en bestaat perfectie niet. In eerste instantie sprak ze haar gedachten alleen uit, wanneer er niemand in de buurt was op Nancy, de werkster, na. Alles veranderd echter, wanneer het begint te sneeuwen, terwijl de lente net begonnen is. Fiore ziet het als een teken dat er iets mis is en dit brengt haar in grote problemen. De enigen die haar misschien nog wel kunnen helpen zijn een aantal rebellen die ze in de bossen tegenkomt. Maar of ze de aanvoerder, een jongeman van twintig, ook daadwerkelijk kan vertrouwen en of ze op tijd achter het geheim van koning Adalar komt, is nog maar de vraag.


    Snowflakes in June

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 14:10 ]


    Happy Birthday my Potter!


    "Langzaam raak ik iedereen kwijt die me lief is. Nee, niet figuurlijk, maar letterlijk. Ze verdwijnen, één voor één. En misschien ben ik zelf de volgende wel."
    De angst wanneer je niemand meer kunt vertrouwen, maakt je langzaam kapot vanbinnen.
    "Porselein, leugen en schaakbord... Wat betekend het?"
    De wanhoop en niet meer weten wat je moet doen.
    "Er is hier iets vreemds aan de hand... Ik weet alleen nog niet wat."
    Het wantrouwen...
    "Iemand van ons is een verrader."
    Het einde.
    "Checkmate, game over."

    - onbekende personen
    - Nederlands geschreven met een enkele Engelse zin
    - Het verhaal is al af, maar er staan pas een aantal hoofdstukken online. Ik zal regelmatig een nieuw hoofdstuk uploaden.


    Porcelain Skin

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 9:45 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Zoek je ook een SA?
    Dan heb ik deze voor je van mij ^^

    Little Pieces Of The Puzzle ||SA|| Klik.

    ik heb er een paar :)
    http://www.quizlet.nl/stories/117816/the-big-game--one-direction/
    [urlhttp://www.quizlet.nl/stories/118648/saviour--harry-styles/][/url]
    [url][http://www.quizlet.nl/stories/117585/deserve-the-love--one-direction//url]

    P.s. Als de links niet werken ga gewoon naar mijn profielx[/url]


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Heyyy! Ik heb deze voor je (; Well, this is awkward - Niall Horan. Hoop dat je het wat vindt!


    They tell me I’m too young to understand. They say I’m caught up in a dream.

    OP - horror


    Luna Knights is een meisje als geen ander. Met haar donkerblonde haren en haar grote blauwe ogen ziet ze er onschuldig uit, maar dat is ze ook. Totdat haar zesde verjaardag eraan zit te komen. Luna’s ouders worden overspoeld met onverklaarbare gebeurtenissen en weten zich geen raad. In de eerste instantie hebben ze niet eens in de gaten dat het Luna is die voor deze ophef zorgt totdat ook zijzelf drastisch veranderd, maar dit geldt niet enkel voor haar innerlijk.






    Niet voor de gevoelige lezers.
    Horror | Fantasy | Onbekende Personen
    Start 9 juli 2013.


    Skinless

    Hi c:
    Ik heb een verhaal voor je
    Before i die || one Direction (6 hoofdstukken)
    het spijt me maar ik kan geen link zetten want ik typ dit op mijn gsm n.n
    klik anders gewoon op mijn profiel
    Ik hoop dat je eens een kijkje neemt?
    Alvast bedankt <3 x


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Fanfiction:

    Better than revenge



    "Do you love me?", he asked.
    I almost screamed "No"
    But I said "Yes" instead.
    I knew his secret and it has got to be revenged
    .


    Onbekende Personen:

    Written On the Walls


    “I think that the only real loneliness is when you allow yourself to just lose yourself in sadness. So I quess life is all about believing in yourself and your dreams. So I guess that no one can take that freedom away from you. You just shouldn’t allow that to ever happen. Scream when they wanna shut you up, Prove them wrong. Show them that they don’t have a say in your dreams. This is your life and if you are lost at this very moment. Just grab the wheel and go fight for what was taken away from you. Take it from me, Real happiness starts when you just have a little spark of faith in yourself.”


    In the crowd somewhere someone whispers: “Says the girl who’se name was Written On The Bloodwall.”

    Desperate Liars



    Een bijenkoningin, iedere kleine of grote stad had het wel. En iedere bijenkoningin had ook zijn volgelingen, die braaf alles volgden. Er is altijd wel iemand die de koningin graag dood wil, alleen ging het deze keer te ver.


    Promotie:

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 18:17 ]


    -

    The one that got away -Ziam momenteel 17 hoofdstukken. Er wordt elke dag gepost.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    One Shots

    Hier kan je je eigen one shot aanvragen!
    Je mag dus zelf bepalen over wie hij gaat en wat er gebeurt!

    Alvast bedankt x

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 10:42 ]


    * One Direction bestaat
    * Nederlands geschreven
    * Engels gesproken
    * Rebecca "Becca" "Beccie" Petit
    * An Alloveryou Production