• hey! Ik wil graag een story die niet al te lang is begonnen (niet meer dan 20 hoofdstukken, sorry)
    Het liefst van 1D of OP anderen mogen op zich ook wel maar twilight, harry potter etc. niet (op de hunger games na, die mag ookx)
    please dump geen story's die hier niet aan voldoen, thanks x


    Is that so wrong? Is it so wrong? That you make me strong..

    Mine. • Niall J. Horan



    ''Why me?'' she hesitated painfully. Tears dripped from her cheekbones toward her chin.
    The boy in front of her smiled mysteriously, while he wept away the salty tears with his thump. Almost like he loved her.
    ''Because you need to be punished, sweetheart.'' The girl cried again - she wanted to scream but the boy put his finger on her lips and shook his head disapprovingly. Her shoulders shivered repeatedly, but Niall didn't pay attention. He never seemed to - yet he curled his arms around her cold body to comfort her slightly while she closed her eyes being tired of fighting. Had she lost or had the boy cheated again?
    Niall pursed his lips on her earlobe and bit harshly on the sensitive skin. The girl swallowed loudly while her fingers grabbed for hold into the old, leather, sofa.
    ''You're mine, sweetheart. All and only mine.'' he spoke clear and icily.

    •••

    There is this girl that no one really notice. She smiles a lot, always friendly. Some think that she's mainstream, others find her boring. Little did everybody know how she is treated by the person she hates and loves the very most. Poor girl, we all think, why doesn't she fight back? Well, once you're fallen for someone - no matter how he or she treats you - you will never be able to stand up to that person again..

    •••

    ‘‘I wanna sing, I wanna shout, I wanna scream 'till the words dry out.’’



    - Soundtrack.
    - Starring Niall J. Horan and Niamh A. Archibald
    - Volledig Nederlands geschreven en gesproken.
    - 16+ wordt aangegeven.
    - Een verhaal vol drama, romantiek, haat, liefde, mishandeling, drugs, geweld, moord, drank, seks etc.
    - Start 2O • O7 • 2O13


    ''Mine'' is absoluut geen zoetsappig happily ever after verhaaltje. Het is mijn zomerproject - iets dat inhoudt dat ik van plan ben dit verhaal af te schrijven voor het einde van de zomer. Er zitten stevige onderwerpen in en ik raad het dan ook af als je daar niet goed tegen kunt. Ik probeer realistische onderwerpen in een fanfictieachtig jasje te steken.
    Verder, veel plezier en feedback is altijd welkom!

    Yours sincerly,
    Aurèlie.


    Requiem for a dream

    Hey!

    http://www.quizlet.nl/stories/120085/what-if--zayn-malik-16/

    Zouden jullie alsje aljeblieft willen kijken? *puppyogen*
    Ik ga vanavond de eerste hoofdstukken posten :)
    x

    Ik weet niet of je bromance leest?

    ''Throw it away. Forget how they said..
    It could've been a happy ending.''



    ''What's that thing you admire about him?''
    ''The way he just walks straight through hell with a smile on his face.''



    I don't love you, but I always will.
    I can still taste the poison of every thought, every breath I wasted here.

    Soundtrack
    Soundtrack


    Maybe I should tell you that this story is not only about love.
    It's about more than that.
    It's about depression, self harm and eating disorders.
    Don't worry, it's not too late. You can still leave.


    Poison & Wine

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 14:10 ]


    “Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.”



    Het is het jaar 2113, Grand Marais, Minnesota, Verenigde Staten. Op een regenachtige dinsdag komen de leerlingen van Middle School Grand Marais in een levensbedreigende situatie te staan, als ze ontdekken dat alle leraren niet op zijn komen dagen en de school leeg is, op de zo'n driehonderd leerlingen na. Het duurt niet lang voor ze ontdekken dat de de deuren en ramen van de school potdicht zijn en iedereen die een poging doet het gebouw te verlaten, stuit op een elektrische muur. Chaos breekt uit binnen de vier muren en vertrekt pas als het vallen van de avond is bereikt. Tweehonderd leerlingen zijn over en worden gedwongen het pad van samenwerking en verzoening te betreden, op een school waar de verdeeldheid enorm is. Onwetend over de situatie en het hoe en waarom, zullen er leiders op moeten staan, die bereid zijn te vechten tot het uiterste, voor de vrijheid en voor de waarheid. Beste vrienden worden vijanden, voormalige vijanden worden vrienden en niets is wat het lijkt in deze nieuwe samenleving vol jonge mensen. Zullen ze standhouden tot ze de vrijheid kunnen omarmen? Of zullen ze zichzelf vernietigen tot er niemand meer over is?

    ~ Onbekende personen
    ~ Lichtjes geïnspireerd door het boek Gone en de anime Guilty Crown
    ~ Drama, fantasy, waarschuwing voor moord, zelfmoord, eventuele slash relaties/gevoelens en gevechten
    ~ Soundtrack


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nerd || Stylinson

    S to the motherfucking tylinson


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Enmity • Larry Stylinson


    "Family don’t end in blood”

    Scare of Perception - Malikson.


    I just hate myself.
    Every single thing about me is horrible.

    Sorry.



    16+ : -Zelfverwonding
    -Zelfdoding
    - Anorexia


    De 18-jarige Laurie-Ann zou op vakantie gaan met haar beste vrienden, Jared, Eve en Keira, maar haar ouders vinden dat ze moet gaan werken, dus blijft ze in Los Angeles. Haar ouders hebben al geregeld dat ze aan de slag kan gaan bij het VVV Kantoor in het centrum.
    Laurie-Ann ziet zo dagelijks honderden toeristen, maar wat gebeurt er als een jongen genaamd Mitch het VVV Kantoor in komt lopen?

    'Hey L.A.,' he said. 'It's really really nice to meet ya.'

    - Soundtrack
    - Nederlands geschreven, Engels gesproken
    - Onbekende personen
    - Begint op 10-07-2013
    - Eindigt op ...

    Hey L.A


    Take a breath & let the rest come easy

    Summertime Of Our Lives with Harry Styles

    The hottest place on earth just became even hotter!

    | Summer Storie |


    Surfers Paradise

    Your Side of the bed || Harry Styles

    staat nog maar net online,
    Neem een kijkje als je wil (flower)


    Love Life

    A story by Fren & Erieka




    Wanneer je als band meer haters dan fans hebt, mag je de boel opdoeken, de boetiek sluiten. Gelukkig overheersen de fans nog steeds, bij One Direction...

    Tot de haters ervoor zorgen dat er zombies in het spel komen. Een team van professors, ingehuurd door anti-fans, creëren een hand vol vleesetende, rotte wezens. Onverwachts loopt alles uit de hand. Gebeten fans, een volledig galjoen zombies, de wereld die in gevaar komt. Dat allemaal door een vijftal jongens die op het toppunt van hun succes gekomen zijn.
    Harry, Niall, Zayn, Louis en Liam hebben de keuze. Terugvechten of vluchten.
    Dat laatste is exact wat ze doen.




    26 - 02 - '16

    best song ever • Malik

    hope u like it x


    your smile looks adorable on you, you should wear it more often.

    Hey, ik heb hier 3 stories die aan je eisen voldoen :P, misschien zit er wel wat voor je tussen!
    Laat me maar weten wat je ervan vind :)




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Al een tijdje gestart, nu op ongeveer 18 hoofdstukken!
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden)
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : KLIK!

    Door Zwaluws en blackXwhite



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Gestart! Nu ongeveer 4 hoofdstukken
    - Lengte hoofdstukken: 500-1000 woorden
    - Ik activeer nieuwe hoofdstukjes zo snel als ik kan!
    - de link: KLIK!
    - door blackXwhite



    What about taking this empty cup and filling it up
    With a little bit more of innocence
    I haven't had enough, it's probably because when you're young
    It's okay to be easily ignored
    I like to believe it was all about love for a child


    - Onbekende personen
    - ABN geschreven
    - Gestart! Versie 1 heeft zo'n 16 hoofdstukken, versie 2 heeft er al 6! :)
    - Let op: Hiervan bestaan 2 versies in dezelfde story!
    - Update: Als ik weer een nieuw hoofdstuk heb kunnen schrijven
    - Link: KLIK!
    - Door blackXwhite

    Het zou super zijn als je het zou lezen en miss zelfs een abo zou nemen!
    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!



    Hailey Miller is een meisje uit Los Angeles, maar sinds die ene gebeurtenis verhuist ze naar de andere kant van Amerika, New York. Ze moet een heel ander leven leiden en ze moet zich voort doen als iemand die ze niet is. Niemand, behalve haar gezin, weet wie ze echt is. Ze houdt een masker voor zich tot ze de jongen Liam Payne leert kennen. Onmiddellijk hebben ze een goede band, maar toch voelt het aan alsof ze de jongen beliegt en bedriegt. Zal ze hem kunnen zeggen wat er in haar leven is gebeurd waardoor ze juist dat masker draagt? Of blijft ze liegen tegen de persoon die het beste met haar voor heeft?




    -Nederlands geschreven en gesproken
    -One Direction bestaat niet
    -Met Liam Payne en Hailey Miller

    Link: You don't know who I really am. || Liam Payne

    NOTE: Elke dag schrijf ik een hoofdstuk



    "Let it out, let it fade
    Just let it out, burn away"




    "Just a child, just my friend
    Your alive, held by them
    And I've not got money, but I've got hope
    And maybe I'm the only, but no one knows
    But sometimes God gets confused
    He certainly did when he picked you


    #trailer
    #titelsong
    Spring Hughes
    Silver Roxen
    Written in dutch, Spoken in english
    Warning: This story contains Violens, Death, Harm and Love.


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.