• hey! Ik wil graag een story die niet al te lang is begonnen (niet meer dan 20 hoofdstukken, sorry)
    Het liefst van 1D of OP anderen mogen op zich ook wel maar twilight, harry potter etc. niet (op de hunger games na, die mag ookx)
    please dump geen story's die hier niet aan voldoen, thanks x


    Is that so wrong? Is it so wrong? That you make me strong..

    Hi, lees hem even door, kijk wat je vind, neem eventueel abo (: I think that I can't live without you, I think that I need you ~ Harry Styles



    "She said to me, forget what you thought, 'cause good girls are bad girls that haven't been caught."



    One same school
    One same project but,
    Two different ways,
    Two different persons,
    Two unpredictable different persons


    •Abbigail Moore
    •Soundtrack
    •Written in Dutch
    •Spoken in English
    •One direction doesn't exist


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    Feels Like Snow In September • Larry



    they didn't have "normal" relationship
    they teased eachother
    they play hit eachother
    they called eachother names
    but underneath that
    anyone could see how much they cared
    because if you listened closely
    to every joking "shut up"
    there was an "i love you" inside it


    One Direction bestaat niet.
    Geschreven door Parawhores en dylanopenis.
    Harry POV - Parawhores - Louis POV - dylanopenis.
    Kan 16+ in voorkomen.


    She built up a world of magic, because her real life was tragic.

    He thinks he can use me





    Niall Horan, is de coolste van de school. Iedereen wil bevriend met hem zijn. Iedereen vindt hem geweldig. Iedereen behalve ik.
    Hij denkt dat hij alles kan krijgen, maar dat is niet zo.

    -Niall Horan
    -Eliza Smith
    -One Direction bestaat niet
    -Soms 16+
    -Ik-persoon (Eliza)
    -Nederlands geschreven
    -Nederlands gesproken

    sorry heeft al wel meer dan 20 hoofdstukken, maar ik schrijf niet elke dag, dus heb je snel ingehaald met lezen

    He thinks he can use me


    Ik wil vrij zijn zoals de wind




    Skyler Evelynn Parker krijgt te horen dat ze nog maar precies één jaar te leven heeft. Haar beste vriend Pieter William Crawford belooft haar dat hij elke dag één wens van haar in vervulling zal laten gaan. Het feit dat Pieter en Skyler sterkere gevoelens voor elkaar beginnen te krijgen, maakt de keuze nog moeilijker als het einde eraan komt. Wat moet Pieter doen? Eén bepaald zinnetje blijft de hele tijd door zijn hoofd spoken: you jump, I jump. Remember?
    x Genre: drama, romantiek.
    x Onbekende personen.
    x Nederlands geschreven en gesproken, proloog in het Engels.
    x Extra: start op 16 januari 2014.
    x ©CRAWFORDD


    We crave what we can't have.





    Net wanneer Niall naar een onbekende stad verhuisd, merkt hij dat er veel te veel veranderd is.
    Ook wanneer hij een sympathieke jongen ontmoet, Louis Tomlinson.
    Wat verbergt Niall in zich, wat hij anderen niet kan vertellen? Zijn grootste geheim zal waarschijnlijk nooit onthuld worden..


    'Please, let me be your friend', he asked.
    'Argh, I don't know..' I said quietly.


    © Luske
    Start: 21 augustus
    One Direction bestaat niet


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    School of secret and the septet vires


    http://www.quizlet.nl/stories/123892/school-of-secret-and-the-septet-vires/
    Maggy Arwens gaat naar een kostschool voor bijzondere mensen.
    Ze maakt al gauw vrienden op die school, maar als ze er gewend is
    op die school gebeuren er rare dingen. Ze ziet opeens rare gebeurtenissen van
    mensen die er helemaal niet zijn. En ze ziet telkens
    gebeurtenissen van het verleden. Als ze paar mensen van school goed
    leert kennen dan ontdekt ze wat hun allemaal zijn. Niet alleen hun, maar
    ook haar zelf, maar er dreigt gevaar op die school.
    Slecht mensen willen misbruik maken van hun.
    Dit is het verhaal over een meisje met een gave.

    Verhaal over vriendschap
    liefde
    haat
    angst


    yo people

    http://www.quizlet.nl/stories/125266/calorie-limits--horanson/
    Voldoet precies aan je omschrijvng. Net gestart ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/124014/the-daughter-of-poseidon/







    'Maar vader ik hou van hem, luister alsjeblieft naar me,' ik kijk Zeus en Poseidon smekend aan ze moeten me toch begrijpen?
    'Je zal Griekenland en Olympus ten gronde richten als je bij hem blijft,' Zeus kijkt me kwaad aan en ik hoor dat mijn vader Poseidon zucht.
    'Het spijt me Damianne, het is de wil van Zeus hij wil het niet en ik moet me daar gehoor aan geven.' tranen prikken achter mijn ogen ik heb moeite om ze in te houden. 'Damianne alsjeblieft, ik hou van je en ik doe alleen wat het beste voor jou is, en voor ons, de wereld.'
    Ik trilde even maar ik kijk Poseidon weer aan deze keer niet met een smekende en liefdevolle blik maar deze keer met woede en afschuw.
    'Volgens mij heb je nooit van me gehouden, het gaat niet om mij het gaat alleen om jullie, en Ares is goed niet gevaarlijk.' mijn stem trilt en tranen stromen over mijn wang. 'Waarom! waarom mag ik niet met hem omgaan!' schreeuw ik en met die woorden ren ik de troonzaal uit weg van mijn vader, mijn oom weg van alles en iedereen.


    [/i]
    -16+
    -Historie
    -Beetje romantiek
    -Avontuur
    -Nederlands geschreven+gesproken
    --Speelt zich af in Griekenland
    -Griekse/Mythologie

    Plaatje is aanklikbaar.



    Met mijn armen om me heen geslagen liep ik langzaam door de sneeuw. Ik perste mijn lippen op elkaar en durfde amper te kijken.
    Toch wist ik dat het niet lang zou duren voor ik achter de waarheid kwam.
    Als ik mijn gevoel had gevolgd was ik het liefst direct omgedraaid maar dit was hét. Dit was de confrontatie die ik aan moest gaan.
    Ik wilde het niet geloven maar ik moest wel. Nog een stap, nog één.. De realiteit kwam steeds dichterbij.
    Ik kwam tot stilstand en deed mijn uiterste best om op te kijken. Ik trilde op mijn benen en stond oog in oog met de waarheid. Het was over..


    • Trailer • Drama • OP • Verwarrend • Mysterieus • Bloedstollend • 16+ • Bevat grof taalgebruik, seks, alcohol en drugs.

    Without Touch

    Lange afstandsrelaties zijn zwaar

    ze halen het bloed onder je nagels vandaan

    je bent boos woedend furieus

    maar je weet niet waarop of op wie

    dus richt je je woede maar op diegene waar je het meest van houd

    wat erin resulteert dat de relatie kapot gaat

    maar het enige wat je ooit wilde was dat hij dichterbij was

    minder mijlen tussen jullie in

    maar vooral minder obstakels

    hij wil praten wanneer jij wilt slapen

    jij wilt praten wanneer hij naar school is

    en wanneer je er boos om wordt

    barst de bom

    want hij zat acht uur geleden in precies dezelfde situatie

    en hij kon er ook niets aan doen

    behalve gefrustreerd zijn


    Ik probeer minstens twee keer in de week iets te posten en ik zit nu op 7 hoofdstukken :)
    Het is een verhaal met onbekende personen en het is gebaseerd op een waargebeurd verhaal dat nu nog altijd aan de gang is


    ,,You are my lightweight, Demi'' he whispers softly in my ear. And for the first time in my life, I truly believe someone loves me. And I love him in return.


    Link: Demi Lovato feat Niall Horan || Scars are like footprints


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Heeii!

    Misschien een beetje laat maar hier toch maar m'n story (:
    was zaterdag begonnen (:


    - Nederlands geschreven, Nederlands gesproken.
    - One Direction komt er in voor.
    - One Direction bestaat.
    - Begonnen 5-10-2013
    - Geschreven door Wasbeertje



    Het verhaal heet: Sweet marshmallows ~ One Direction

    The unsightly things of being differently


    Aylin voelt zich haar hele leven al anders dan haar familie en de mensen met wie ze om gaat. Wanneer ze naar de middelbare school gaat komt ze daar door in de problemen. Haar ouders begrijpen waarom ze zich afzondert. Caner begrijpt haar en samen proberen ze het te reden. Niet alleen thuis, maar ook op school en online.



    The first day, when I saw your face,
    I knew you were special.
    Even when I was giving up all the faith.
    You gave me strength.

    I don't know how you did it,
    but it helped.
    It made me feel human again.
    Like you freed me from my curse.




    The unsightly things of being differently



    Ochtendlicht • OP

    Emma, een meisje van 17 jaar, is verliefd op Milo, een jongen van 22 jaar. Hij studeert al, zij zit nog in haar examenjaar. Op vakantie ontmoeten ze elkaar en ze gaan samen een super tijd tegemoet. Maar dan, als ze weer thuis zijn van vakantie, blijkt Milo haar opeens niet meer zo leuk te vinden. Of toch wel? Emma houdt van hem, dus ze wil hem niet opgeven, maar wat nou als hij echt een spelletje met haar speelt? Cassie, één van Emma's vriendinnen, zegt dat Emma het moet uitmaken, maar Britt (een andere vriendin, die jongens aan de lopende band verslijt) zegt dat jongens dit altijd doen. Het is normaal dat jongens een tijdje niks van zich laten horen. Maar Emma weet het niet meer. Wat moet ze nou doen, en hoe zal Milo reageren? Ze is al zo onzeker van zichzelf en dan laat ze ook nog eens met zich sollen. Maar dan komt Will in haar leven, de beste vriend en rechterhand van Milo. Hij is zo lief voor haar, en ze kunnen zo goed met elkaar praten, over dingen die ze meemaken. Emma voelt zich veilig bij hem en weet nu nog minder goed wat ze met Milo aan moet. Will is nog single...


    • Emma's POV
    • Soms 16 +
    • Begonnen 15/10/13
    • Volledig Nederlands