• Ja, ik heb waarschijnlijk zonneallergie. Nou ja, mijn rechterpink is bedekt met kleine bultjes en het jeukt heel erg. Mijn moeder heeft ook jaren lang zonneallergie gehad vandaar dat ik dat dus denk. Ik ga nog naar de dokter dus wees vooral niet ongerust.

    Maar zijn jullie eigenlijk nog ergens allergisch voor?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 16:23 ]


    Physics is awesome

    Assassin schreef:
    Voor van alles. Hooikoorts voor planten die het hele jaar door groeien (verschillende), stof en huisstofmijt. Ook een zonneallergie, maar dat heb ik eigenlijk alleen als ik naar Turkije ga en de hele dag in de zon kom, dan krijg ik overal rode vlekjes. Gelukkig jeukt het verder niet.
    Sterkte ermee! Er zijn gelukkig genoeg pilletjes tegen huiduitslag door allergie. :3


    Dankjewel. Ik hoop dat de dokter een pilletje of een zalfje heeft, al is het alleen maar om van de jeuk af te komen. Hoewel mijn pink er nu ook een beetje vreemd uit ziet dankzij de bultjes.


    Physics is awesome

    Frodo schreef:
    (...)

    Dit heb ik ook :') dan beginnen mijn oren ontzettend hard te jeuken, dus ik kan ze maar 1 avond inhouden. Gelukkig kunnen ze wel goud en zilver aan (:


    Dat heb ik inderdaad ook. Ook voor ringen trouwens, als ik die te lang om hou krijg ik jeuk en komen er soms kleine plekjes onder die ik stuk krab.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat heb ik inderdaad ook. Ook voor ringen trouwens, als ik die te lang om hou krijg ik jeuk en komen er soms kleine plekjes onder die ik stuk krab.


    Inderdaad, bij alle sieraden behalve kettingen en soms armbanden.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Assassin schreef:
    Voor van alles. Hooikoorts voor planten die het hele jaar door groeien (verschillende), stof en huisstofmijt. Ook een zonneallergie, maar dat heb ik eigenlijk alleen als ik naar Turkije ga en de hele dag in de zon kom, dan krijg ik overal rode vlekjes. Gelukkig jeukt het verder niet.
    Sterkte ermee! Er zijn gelukkig genoeg pilletjes tegen huiduitslag door allergie. :3


    Dat heb ik ook gehad, maar ik heb er al jaren geen last meer van gehad. Misschien overheen gegroeid I guess.


    26 - 02 - '16

    Vroeger was ik bijna overal allergisch voor. Moest mijn moeder me speciale babyhapjes geven, de katten uit huis zetten, direct stoppen met borstvoeding en allerlei melkvervangers zoeken en zo, en ondanks haar moeite heb ik op al mijn babyfoto's opengekrabte wangetjes. (cat)
    Inmiddels ben ik alleen nog allergisch voor sommige noten, melk, en heel lichtjes voor honden en katten. Ik neem nergens medicijnen voor of iets dergelijks.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Niets. Voor zover ik weet tenminste (':


    And in that moment, we were infinite.

    Noten


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben allergisch voor mosselen

    Kiwi. En die lust ik nou net zo graag (no_chears)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gatsby schreef:
    Kiwi. En die lust ik nou net zo graag (no_chears)

    O God, kiwi inderdaad. Die pitjes. (no_chears)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Sinds een jaar voor muggenbeten. Voor de rest heb ik nog nooit allergieën gehad. (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Zeep, parfum (gelukkig niet bij mijn polsen en nek en oksels) en ik ben volgens mij wel gevoelig voor huisstofmijt. Verder kan ik 's ochtends totaal niet tegen chocola en ik heb nog iets, maar ik ben het even kwijt.
    Oja; zoetstoffen. Ik ben er niet allergisch voor, maar ik heb wel een overgevoeligheid. Ik krijg verschrikkelijk last van mijn darmen als ik suikervrije dropjes of iets anders gegeten, of gedronken heb.


    Deep inside, I've never felt alive

    ohja, ook voor vliegenbeten en die van muggen enzo. Mijn huid word helemaal rood en alles juikt.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Stof, hooikoorts en een onbekende stofje dat in verschillende dingen zit. Geen idee wat het is, maar ik krijg dan huiduitslag.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Voor niets, gelukkig.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)