• Ja, ik heb waarschijnlijk zonneallergie. Nou ja, mijn rechterpink is bedekt met kleine bultjes en het jeukt heel erg. Mijn moeder heeft ook jaren lang zonneallergie gehad vandaar dat ik dat dus denk. Ik ga nog naar de dokter dus wees vooral niet ongerust.

    Maar zijn jullie eigenlijk nog ergens allergisch voor?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 16:23 ]


    Physics is awesome

    Vroeger kon ik niet tegen penicilline, nu wel, denk ik.


    Ex astris, sciencia

    Nergens voor:Y)


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Oh ja. Ik ben echt héél kwetsbaar tegenover muggenbeten. Één beet en ik zwel helemaal op. Een keer had ik tweeentwintig steken in één nacht gekregen en ik lag echt twee dagen ziek op de bank, helemaal opgezwollen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nergens, denk ik.

    Memoria schreef:
    Oh ja. Ik ben echt héél kwetsbaar tegenover muggenbeten. Één beet en ik zwel helemaal op. Een keer had ik tweeentwintig steken in één nacht gekregen en ik lag echt twee dagen ziek op de bank, helemaal opgezwollen.


    Jeetje, tweeëntwintig steken. Dan hoop ik dat de muggen jou deze zomer niet prikken.


    Physics is awesome

    Antibiotica.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik ben allergisch voor de zon :'D
    Ik heb zonneallergie and it sucks. Gelukkig heb ik wel wat medicijnen die werken. Er zijn hele dure die werken, maar je kan ook bepaalde vitaminen slikken (dat doe ik nu) en dat helpt ook gewoon.
    Oh, en Nikkel. Dan gaan mijn oren ontsteken als ik dat soort oorbellen te lang in heb gehad.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 18:37 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb lichte zonneallergie ofzo, na een paar uur krijg ik bultjes en gaat het verschrikkelijk jeuken en branden D:
    Ook ben ik allergisch voor kersen, sommige tomaten en bepaalde appels. En ik heb de ergste hooikoorts die je je maar voor kunt stellen. ;c


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Ik ben allergisch voor noten, zaden en mango's. Van cashewnoten en pistache ga ik dood, anafylaxie. Ik heb zo'n epipen, een naald die je in je been moet steken mocht je iets gegeten hebben waar je allergisch voor bent, maar die raak ik steeds kwijt :/. Vroeger was ik ook allergisch voor pinda's, maar nu niet meer 8D


    i put the fun in funeral

    He bah, zonneallergie is echt vervelend.

    Ik ben allergisch voor sommige insectenbeten en heel gevoelig en/of allergisch voor veel huidproducten. Mijn huid gaat dan al heel snel tintelen, jeuken, pijn doen of er ontstaan grote rode vlekken.


    From these ashes, I will rise

    Boom- en graspollen.. (Dat is van februari t/m augustus, krijg ik mijn astmaklachten weer)
    En voor de rest weet ik het niet (:

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 19:03 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Allergisch aan een bepaald babyproduct en geurige zeepjes.


    Why so serious? :]

    Hooikoorts, stof en huisstofmijt.


    -

    Schmink, bepaalde soorten make-up, hooikoorts.

    Niks, denk ik. Ik heb een tijd lang jeukende droge huid gehad en als t over een week nog niet over zou zijn, wou ik naar de dokter/dermatoloog, maar juist toen ging het over :')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~