• Ja, ik heb waarschijnlijk zonneallergie. Nou ja, mijn rechterpink is bedekt met kleine bultjes en het jeukt heel erg. Mijn moeder heeft ook jaren lang zonneallergie gehad vandaar dat ik dat dus denk. Ik ga nog naar de dokter dus wees vooral niet ongerust.

    Maar zijn jullie eigenlijk nog ergens allergisch voor?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 16:23 ]


    Physics is awesome

    Aanstellerij (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Tomaat, sommige noten en ananas.


    'Darling, just hold on'

    Appels, peren, pruimen en katten


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb hooikoorts en ben allergisch voor appel en kaneel. Ja het klinkt stom, maar ik ben zowel voor de appel als de kaneel allergisch :')

    Mijn bff heeft overigens ook een zonneallergie. Het is niet bepaald fijn, dus stiekem hoop ik voor je, dat je ergens anders allergisch voor bent.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 17:25 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Memoria schreef:
    Soms heb ik hooikorts en last van stof. (:


    16 - 09 - '17


    To infinity and beyond •

    Voor mensen die denken dat ze heel wat zijn.

    Rider schreef:
    Ik heb hooikoorts en ben allergisch voor appel en kaneel. Ja het klinkt stom, maar ik ben zowel voor de appel als de kaneel allergisch :')


    Een meisje dat dezelfde opleiding als mij deed is ook allergisch voor Appel.


    Physics is awesome

    ehm ik heb astma, dus huisstofmijd, sigaretten en die bullshit, eikenbomen en nog wat zooi wat ze nog steeds niet weten en melk alleen die is gewoon raar want yogi en melk kan ik niet drinken maar melkproducten wel dus t is vaag en ook een beetje zonnenallergie maar gelukkig nog niets van gemerkt zeep en parfum

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 18:08 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Daae schreef:
    Zeep, parfum (gelukkig niet bij mijn polsen en nek en oksels) en ik ben volgens mij wel gevoelig voor huisstofmijt. Verder kan ik 's ochtends totaal niet tegen chocola en ik heb nog iets, maar ik ben het even kwijt.
    Oja; zoetstoffen. Ik ben er niet allergisch voor, maar ik heb wel een overgevoeligheid. Ik krijg verschrikkelijk last van mijn darmen als ik suikervrije dropjes of iets anders gegeten, of gedronken heb.


    Ik heb juist overgevoeligheid voor suiker haha. Als ik teveel eet krijg ik last van mijn maag, vooral als ik energydrank drink, daar zit echt superveel in.


    Your make-up is terrible

    Penicilline.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hooikoorts en een beetje overgevoeligheid voor suiker. Ik zou allergisch kunnen zijn voor bijensteken omdat mijn moeder dat is, maar ik ben nog nooit door een bij gestoken en geen test gedaan, dus geen idee of ik het ben :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gloor, steekinsecten zoals muggen en wespen, zeep en latex.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 18:00 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    stofallergie
    geërfd van mijn vader


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Bubbelien schreef:
    stofallergie
    geërfd van mijn vader


    Als het zonneallergie is dan heb ik het waarschijnlijk van mijn moeder, had ik toch liever de allergie van mijn vader gehad.


    Physics is awesome