• Ja, ik heb waarschijnlijk zonneallergie. Nou ja, mijn rechterpink is bedekt met kleine bultjes en het jeukt heel erg. Mijn moeder heeft ook jaren lang zonneallergie gehad vandaar dat ik dat dus denk. Ik ga nog naar de dokter dus wees vooral niet ongerust.

    Maar zijn jullie eigenlijk nog ergens allergisch voor?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 16:23 ]


    Physics is awesome

    Voor sommige chocola en voor de rest niet - voor zover ik weet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    USB schreef:
    Echt allegisch het ook weer niet maar ik kan mijn kleding maar met 1 waspoeder wassen want van andere waspoeders krijg ik jeuk.

    Als je dan Neutral gebruikt dan ben je waarschijnlijk allergisch/overgevoelig voor parfum en geurstoffen die in andere wasmiddelen zitten. Hebben wij ook ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Enkel zonneallergie, voor zover ik weet.
    Maar met pilletjes heb ik er geen last van.

    Straks lekker zonnen aan de Maas.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb hooikoorts? :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb een zeer extreme vorm van hooikoorts. Ik kan niet met bloeiende planten of aangesneden groenten/fruit in een te kleine ruimte zijn. Ik kan ook niet tegen het eten van rauwe groenten en fruit. Ik krijg allergische reacties op alle soorten gras, planten, bomen, kruiden etc.
    Ik kan ook niet tegen jute, sommige noten, soja, en stof/huisstofmijt. Dat is net zo extreem als de hooikoorts.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Valentino schreef:
    Enkel zonneallergie, voor zover ik weet.
    Maar met pilletjes heb ik er geen last van.

    Straks lekker zonnen aan de Maas.
    Zonnen? het is niet echt zonnig x'D


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Stof


    Live is what you make, so make it beautiful

    Cairde schreef:
    (...)Zonnen? het is niet echt zonnig x'D


    Hier wel?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Zilver, ik krijg hele dikke korsten en jeukerige bultjes als ik bijvoorbeeld een echt zilveren oorbel in heb.


    Searching heavens for another earth

    Hooikoorts, huisstofmijt, katten, honden, konijnen, cavia's, pollen enz


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Parfum en Metaal :c


    Tijd voor koffie.

    Chloor, dat houd in: niet binnenzwemmen voor mij dus.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Ik was vroeger allergisch voor eieren en nu voor niks


    I'm a girl in the world

    Ik heb zonneallergie, want lastig kan zijn, maar ik vind in de zon zitten toch niet zo leuk. En ik ben allergies voor schmink (als je dat al zo schrijft).


    We've lived in the shadows for far too long.

    Gras (cat)

    Ik ben allergisch aan gras, bepaalde bomen en stof, maar ik heb er medicatie voor en oogdruppels dus daar merk ik niet zo veel meer van.
    En ik kan ook niet tegen een speciale medicatie tegen acne, ik kreeg er allemaal rauw vlees van op mijn armen, deed eigenlijk echt wel pijn.
    Mijn lippen zwollen er van op, ze waren dubbel zo dik als anders.
    Oh en nikkel, daar kan ik ook niet tegen want dan zwellen mijn oorlellen op.
    En als laatste, ik kan niet tegen reumazalf...Ik krijg dan allemaal rode vlekken op mijn huid die verschrikkelijk hard jeuken en branden, mijn moeder en mijn zus hebben dit ook.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.