• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 22:16 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 okt 2013 - 20:59 ]


    Your make-up is terrible

    RavensMoon schreef:
    nee ik fake niet, maar ik kom gewoon niet klaar van seks =) ik heb het er wel eens over en dat is wel goed. tegenwoordig hebben we speeltjes geintroduceert in ons bedleven haha :P

    fake vind ik echt not done, het is net zo erg als liegen in je relatie =)


    Toen ik nog vriendjes had deed ik dat ook, maar veel jongens concentreren zich meer op zichzelf dan op een meisje. Zoals hierboven, dat laat zien dat sommigen zich niet helemaal op zichzelf concentreren en dat vind ik echt goed. Maar ik zei het in ieder geval niet. Ze deden ook niet echt moeite.

    Meisjes daarentegen... Er is nog nooit een keer geweest dat ik niet klaargekomen ben, haha.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Ik hoop dat mijn bedpartners niet gefaked hebben, al zal me dat ook niet veel boeien of zo HAHA
    Maar serieus, kan iemand me vertellen wat er zo leuk is aan speeltjes?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Quigley schreef:
    Ik hoop dat mijn bedpartners niet gefaked hebben, al zal me dat ook niet veel boeien of zo HAHA
    Maar serieus, kan iemand me vertellen wat er zo leuk is aan speeltjes?

    Ben ik ook wel benieuwd naar ja.


    You are beautiful, you are love.

    Wat is er leuk aan speeltjes? Uhm, geen idee hoe ik dat moet uitleggen. Ik snapte het vroeger ook nooit, het leek me raar en oneerlijk tegenover de man (alsof hij niet goed genoeg was), maar van die mening ben ik compleet afgestapt. Het helpt gewoon tijdens de seks en dingen duren gewoon niet meer ellenlang. Ik kan laten klaarkomen met mijn vingers, maar dat duurt gewoon even (en mijn arm + pols wordt er zo lam van), dan pak ik liever een vibrator.
    Verder zijn zweepjes gewoon leuk om te hebben, zeker als je partner ook van BDSM/Bondage-achtige dingen houdt. I really enjoy hitting her with it :Y) Het is gewoon leuk en opwindend om ze te gebruiken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Wat is er leuk aan speeltjes? Uhm, geen idee hoe ik dat moet uitleggen. Ik snapte het vroeger ook nooit, het leek me raar en oneerlijk tegenover de man (alsof hij niet goed genoeg was), maar van die mening ben ik compleet afgestapt. Het helpt gewoon tijdens de seks en dingen duren gewoon niet meer ellenlang. Ik kan laten klaarkomen met mijn vingers, maar dat duurt gewoon even (en mijn arm + pols wordt er zo lam van), dan pak ik liever een vibrator.
    Verder zijn zweepjes gewoon leuk om te hebben, zeker als je partner ook van BDSM/Bondage-achtige dingen houdt. I really enjoy hitting her with it :Y) Het is gewoon leuk en opwindend om ze te gebruiken.
    Dat lijkt me dus drie keer niks


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Father schreef:
    Wat is er leuk aan speeltjes? Uhm, geen idee hoe ik dat moet uitleggen. Ik snapte het vroeger ook nooit, het leek me raar en oneerlijk tegenover de man (alsof hij niet goed genoeg was), maar van die mening ben ik compleet afgestapt. Het helpt gewoon tijdens de seks en dingen duren gewoon niet meer ellenlang. Ik kan laten klaarkomen met mijn vingers, maar dat duurt gewoon even (en mijn arm + pols wordt er zo lam van), dan pak ik liever een vibrator.
    Verder zijn zweepjes gewoon leuk om te hebben, zeker als je partner ook van BDSM/Bondage-achtige dingen houdt. I really enjoy hitting her with it :Y) Het is gewoon leuk en opwindend om ze te gebruiken.

    Ik zou met zweepjes echt veel te bang zijn iemand echt pijn te doen. Brr...


    I am an idiot, I move.

    Quigley schreef:
    (...)Dat lijkt me dus drie keer niks

    Tja, persoonlijke voorkeur hé? Ik vind harde seks heerlijk :'D
    Scholar schreef:
    (...)
    Ik zou met zweepjes echt veel te bang zijn iemand echt pijn te doen. Brr...

    Oh trust me, dat was ik ook. Ik kon Nikki in het begin amper slaan. Noch met mijn hand, noch met een zweep. Ik was echt heel heel bang dat ik haar pijn zou doen. Tot het moment dat ik doorhad dat ze het toch echt lekker vond, toen had ik er geen problemen meer mee. Hoewel ik met een zweepje toch meer oppas dan met mijn hand, omdat je met je hand beter kunt inschatten hoe hard het zal zijn.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 18:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leighton schreef:
    Vraagje. Zijn er hier vrouwen die hun orgasme (af en toe) faken? Ik zelf hoef dat gelukkig nooit te doen :Y)
    Maar een vriendin van mij zegt dat ze nog nooit een orgasme heeft gehad en die is nu toch al drie jaar samen met haar vriend. Mij lijkt het dan logisch dat je daar met je vriend over praat in plaats van hem 3 jaar lang voor de gek te houden. Toch?


    Ik heb nooit gefaked.. Dat vind ik gewoon not done. Maar er is tot nu toe maar 1 gozer geweest die me kon laten komen. de rest is het nooit gelukt. Door ''echte'' seks kan ik sws niet komen.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Kizuna --> Mugen
    Dominant


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Pharrell > Quigley - Submissive


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik sluit me volledig bij Mitchell aan eigenlijk... :$


    Life is hard and then we die

    Mugen schreef:
    Kizuna --> Mugen
    Dominant
    Ik euhm zie je niet er tussen staan, moet ik je gewoon toevoegen?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik euhm zie je niet er tussen staan, moet ik je gewoon toevoegen?


    Hmm...volgens mij heb ik het dan de vorige keer vergeten, hoewel ik durf te wedden dat ik het doorgegeven heb. Ik sta nog als Astin in de lijst.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 20:55 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Eluveitie = Maven (ben telkens vergeten veranderingen door te geven)


    26 - 02 - '16

    Mugen schreef:
    (...)

    Hmm...volgens mij heb ik het dan de vorige keer vergeten, hoewel ik durf te wedden dat ik het doorgegeven heb. Ik sta nog als Astin in de lijst.
    Waarschijnlijk heb je het wel doorgegeven, maar de topicposter kan het topic op het moment niet aanpassen dus neem ik het nu even waar ^^


    Life is hard and then we die