• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 22:16 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 okt 2013 - 20:59 ]


    Your make-up is terrible

    Le question over de pil:
    Kan er eigenlijk een eisprong plaatsvinden tussen het moment dat je aan je stopweek begint en dat je daarwerkelijk ongesteld wordt? Want mijn vriend en ik doen het 'uit veiligheid' niet, maar ik zat me zo af te vragen of ik mezelf niet gewoon iets wijsmaak...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ludovico schreef:
    Le question over de pil:
    Kan er eigenlijk een eisprong plaatsvinden tussen het moment dat je aan je stopweek begint en dat je daarwerkelijk ongesteld wordt? Want mijn vriend en ik doen het 'uit veiligheid' niet, maar ik zat me zo af te vragen of ik mezelf niet gewoon iets wijsmaak...
    Volgens mij is dat niet mogelijk, maar ik weet het niet zeker


    Life is hard and then we die

    Ludovico schreef:
    Le question over de pil:
    Kan er eigenlijk een eisprong plaatsvinden tussen het moment dat je aan je stopweek begint en dat je daarwerkelijk ongesteld wordt? Want mijn vriend en ik doen het 'uit veiligheid' niet, maar ik zat me zo af te vragen of ik mezelf niet gewoon iets wijsmaak...


    Als je de pil -gewoon goed, op tijd slikt en hem niet vergeet- slikt, vindt er helemaal geen eisprong plaats. Dus ook niet in die week. (:


    Bad decisions make good stories.

    Ludovico schreef:
    Le question over de pil:
    Kan er eigenlijk een eisprong plaatsvinden tussen het moment dat je aan je stopweek begint en dat je daadwerkelijk ongesteld wordt? Want mijn vriend en ik doen het 'uit veiligheid' niet, maar ik zat me zo af te vragen of ik mezelf niet gewoon iets wijsmaak...

    De pil beschermt ook in de stopweek, dus ook de dagen tussen de laatste pil en de menstruatie. Staat ook in je bijsluiter geloof ik.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vroeg me trouwens af hé, met de prikpil. Stel ik stop daarmee, dan kon het zo'n 4 tot 31 maanden duren totdat ik m'n menstruatie weer terug krijg/normaal heb. Maar hoe zit dat dan met vruchtbaarheid. Het lijkt me niet dat als ik stop met die overdosis aan hormonen in mn lichaam spuiten, dat ik vanaf de eerste dag dat ik eigenlijk weer zou moeten prikken meteen weer vruchtbaar ben, toch?


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    Ik vroeg me trouwens af hé, met de prikpil. Stel ik stop daarmee, dan kon het zo'n 4 tot 31 maanden duren totdat ik m'n menstruatie weer terug krijg/normaal heb. Maar hoe zit dat dan met vruchtbaarheid. Het lijkt me niet dat als ik stop met die overdosis aan hormonen in mn lichaam spuiten, dat ik vanaf de eerste dag dat ik eigenlijk weer zou moeten prikken meteen weer vruchtbaar ben, toch?


    Nope. De vruchtbaarheid blijft ook voor langere tijd weg. Op een website staat:
    "Na het stoppen van de prikpil duurt het gemiddeld 5-7 maanden voor de menstruatie weer terugkeert en je dus weer vruchtbaar bent. Bij de prikpil moet je niet vergeten dat na de laatste injectie de werkzame stof eerst nog drie maanden je lichaam is. Na de laatste injectie zal het dus 8-10 maanden gemiddeld duren voor je weer normaal vruchtbaar bent."

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 16:16 ]


    26 - 02 - '16

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Hahaha ja dat dacht ik dus ook al :'D

    Ik vind sowieso een vriendje hebben op je 16/17e ja.. Ik weet niet, het is wss toch niet blijvend


    In mijn klas zit een meisje die al sinds haar twaalfde/dertiende een relatie heeft met iemand, en ze heeft nu nog steeds met dezelfde persoon. Dus leeftijd hoeft niet persé iets te zeggen + de eerste hoeft heus niet gelijk "de ware" te zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    prikpil heeft trouwens ook een verhoogd risico op blijvende onvruchtbaarheid. en al jullie dat is niet waar nazi's ik heb het in mijn omgeving al 10x gezien ;)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    dat is niet waar nazi's? o.o Thefuck, wat aardiger en minder oordelend mag ook wel.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    dat is niet waar nazi's? o.o Thefuck, wat aardiger en minder oordelend mag ook wel.
    het was met een grappige ondertoon geschreven ;)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    prikpil heeft trouwens ook een verhoogd risico op blijvende onvruchtbaarheid. en al jullie dat is niet waar nazi's ik heb het in mijn omgeving al 10x gezien ;)

    Did someone say... Nazi? (wbw)
    Jew must be kidding me.
    Flaaaaauw, maar het was een inkoppertje.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Comanche schreef:
    (...)
    Did someone say... Nazi? (wbw)
    Jew must be kidding me.
    Flaaaaauw, maar het was een inkoppertje.
    =') that made me smile haha


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    prikpil heeft trouwens ook een verhoogd risico op blijvende onvruchtbaarheid. en al jullie dat is niet waar nazi's ik heb het in mijn omgeving al 10x gezien ;)


    Da's raar want ik had het nog speciaal nagevraagd bij mijn huisarts voor ik uberhaupt er mee begon, juist omdat ik het een enkele keer tegen kwam op internet en zij zeiden tegen mij dat, dat niet mogelijk was. ;o


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Da's raar want ik had het nog speciaal nagevraagd bij mijn huisarts voor ik uberhaupt er mee begon, juist omdat ik het een enkele keer tegen kwam op internet en zij zeiden tegen mij dat, dat niet mogelijk was. ;o


    Het is wel mogelijk, eigenlijk met elke pil, al is die kans tegenwoordig echt heel klein.


    Your make-up is terrible

    Ik vergat het al helemaal te melden.
    Mikasa --> Astin

    Dominant


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.