• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 22:16 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 okt 2013 - 20:59 ]


    Your make-up is terrible

    Interessante reacties... Maar nog niemand heeft het echt gedaan? Wauw.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Eternamente schreef:
    Ik vroeg me af of hier mensen zijn die wel eens iets gedaan hebben met iemand van hetzelfde geslacht of dat zouden willen?

    Hè, dit doet me aan dingen herinneren die ik niet wil herinneren. Maar écht écht iets gedaan met een meisje; Nee. Zou ik het nu willen? Nee, absoluut niet. Al vind ik sommige meiden echt knap, maar dan denk ik even 'wauw' en dan is het klaar. c;


    You are beautiful, you are love.

    Eternamente schreef:
    Ik vroeg me af of hier mensen zijn die wel eens iets gedaan hebben met iemand van hetzelfde geslacht of dat zouden willen?


    Helaas nog niet, maar zou wel willen. Moet natuurlijk wel passen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Eternamente schreef:
    Ik vroeg me af of hier mensen zijn die wel eens iets gedaan hebben met iemand van hetzelfde geslacht of dat zouden willen?
    Nee en misschien, stel dat Francisco Lachowski of Robert Pattinson het zouden zien zitten, misschien dan in een dronken bui of zo :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    @Kizuna, waarom dan?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Caffeine -> Malafide, Submissive.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Veni schreef:
    Oké, ik heb even een vraag en misschien dat één van jullie dat weet...

    Ik ben dus op de 15e dag van de strip mijn pil vergeten, maar heb 'm toen alsnog genomen. Dat is nu dus een week geleden en gisteren hebben mijn vriend en ik seks zonder condoom gehad.

    En ja, ik weet het, niet slim. Normaal doen we het ook altíjd met (en dat gaan we hierna toch maar weer doen), maar ik was helemaal vergeten dat ik m'n pil vorige week niet op tijd had genomen, omdat ik 'm de dagen erna gewoon wel weer goed heb gedaan.

    Nu zie ik op internet dat het niet heel erg uitmaakt als je er één vergeten bent en 'm dan alsnog hebt ingenomen (het was zo'n 13 uur na het tijdstip dat het had gemoeten, dus net niet binnen de 12 uur waarin 'ie als niet vergeten telt). Maar ik ben nu heel zenuwachtig, want sommigen menen ook dat het juist wel heel erg uitmaakt...

    Weet iemand dit misschien?


    Mijn huisarts zei ooit (toen ik een spiraaltje lidt zetten, dus way too late) dat je best een pil mag missen, dat dat eigenlijk niets uithaalt.


    Bad decisions make good stories.

    Eternamente schreef:
    Ik vroeg me af of hier mensen zijn die wel eens iets gedaan hebben met iemand van hetzelfde geslacht of dat zouden willen?


    Yuss, been there, done that. En ik vond het zeer vermakelijk, ik zou het met liefde nog een keer doen.


    Bad decisions make good stories.

    Eternamente schreef:
    Ik vroeg me af of hier mensen zijn die wel eens iets gedaan hebben met iemand van hetzelfde geslacht of dat zouden willen?

    Considering it, omdat vrouwen je niet zwanger kunnen maken *awesome face*
    Daar ben ik serieus panisch voor.


    No growth of the heart is ever a waste

    Anarose schreef:
    (...)

    Mijn huisarts zei ooit (toen ik een spiraaltje lidt zetten, dus way too late) dat je best een pil mag missen, dat dat eigenlijk niets uithaalt.


    Hmm, oke, dat hoop ik dan echt maar (: Maar ik zal woendag maar afwachten.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    zijn er hier meer mensen die na hun relatie eigenlijk totaal geen zin meer hebben in sex?

    GaiusMarius schreef:
    zijn er hier meer mensen die na hun relatie eigenlijk totaal geen zin meer hebben in sex?

    Ik denk dat ik de seks toch heel erg ga missen als mijn relatie uit zou gaan. Het is fijn om zo iets intiems te delen met iemand. Zeker als het niet alleen om de seks draait, maar ook alles erom heen, gevoelens en stuff.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik de seks toch heel erg ga missen als mijn relatie uit zou gaan. Het is fijn om zo iets intiems te delen met iemand. Zeker als het niet alleen om de seks draait, maar ook alles erom heen, gevoelens en stuff.
    Zo denk ik ook. Seks is niet het belangrijkste in een relatie, maar het zorgt toch voor een zekere band tussen de twee personen. Ik zou het waarschijnlijk ook erg missen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    GaiusMarius schreef:
    zijn er hier meer mensen die na hun relatie eigenlijk totaal geen zin meer hebben in sex?

    Sinds ik het niet heb meegemaakt, geen idee. Maar ik zou het wel missen met díe persoon. Ik zou geen zín krijgen in sex met een ander. Denk ik. I don't want to find out.


    You are beautiful, you are love.

    Ik zou het niet zo erg vinden, met hetzelfde geslacht. Maar geen trio because I don't like sharing. :')
    En ik denk dat ik nog wel zin zou hebben in seks... Maar het met niemand zou gaan doen en niet zou willen.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''