• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 22:16 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 okt 2013 - 20:59 ]


    Your make-up is terrible

    Ik vergat mijn naamswijziging al door te geven :O
    Astin --> Kizuna
    Dominant


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sofinite > Fennekin

    Oké, ik heb even een vraag en misschien dat één van jullie dat weet...

    Ik ben dus op de 15e dag van de strip mijn pil vergeten, maar heb 'm toen alsnog genomen. Dat is nu dus een week geleden en gisteren hebben mijn vriend en ik seks zonder condoom gehad.

    En ja, ik weet het, niet slim. Normaal doen we het ook altíjd met (en dat gaan we hierna toch maar weer doen), maar ik was helemaal vergeten dat ik m'n pil vorige week niet op tijd had genomen, omdat ik 'm de dagen erna gewoon wel weer goed heb gedaan.

    Nu zie ik op internet dat het niet heel erg uitmaakt als je er één vergeten bent en 'm dan alsnog hebt ingenomen (het was zo'n 13 uur na het tijdstip dat het had gemoeten, dus net niet binnen de 12 uur waarin 'ie als niet vergeten telt). Maar ik ben nu heel zenuwachtig, want sommigen menen ook dat het juist wel heel erg uitmaakt...

    Weet iemand dit misschien?


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Veni schreef:
    Oké, ik heb even een vraag en misschien dat één van jullie dat weet...
    Ik ben dus op de 15e dag van de strip mijn pil vergeten, maar heb 'm toen alsnog genomen. Dat is nu dus een week geleden en gisteren hebben mijn vriend en ik seks zonder condoom gehad.
    En ja, ik weet het, niet slim. Normaal doen we het ook altíjd met (en dat gaan we hierna toch maar weer doen), maar ik was helemaal vergeten dat ik m'n pil vorige week niet op tijd had genomen, omdat ik 'm de dagen erna gewoon wel weer goed heb gedaan.
    Nu zie ik op internet dat het niet heel erg uitmaakt als je er één vergeten bent en 'm dan alsnog hebt ingenomen (het was zo'n 13 uur na het tijdstip dat het had gemoeten, dus net niet binnen de 12 uur waarin 'ie als niet vergeten telt). Maar ik ben nu heel zenuwachtig, want sommigen menen ook dat het juist wel heel erg uitmaakt...
    Weet iemand dit misschien?

    Volgens Nikki maakt het niet uit, zeker omdat het al een week later is. Het is vaak erger als je er meerdere achter elkaar vergeet. Daarbij heeft de pil geen timer, het is alleen ongeveer 12 uur, niet precies.

    There you go :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Interessant, ik ga dit ook even volgen hihi.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Veni schreef:
    Oké, ik heb even een vraag en misschien dat één van jullie dat weet...

    Ik ben dus op de 15e dag van de strip mijn pil vergeten, maar heb 'm toen alsnog genomen. Dat is nu dus een week geleden en gisteren hebben mijn vriend en ik seks zonder condoom gehad.

    En ja, ik weet het, niet slim. Normaal doen we het ook altíjd met (en dat gaan we hierna toch maar weer doen), maar ik was helemaal vergeten dat ik m'n pil vorige week niet op tijd had genomen, omdat ik 'm de dagen erna gewoon wel weer goed heb gedaan.

    Nu zie ik op internet dat het niet heel erg uitmaakt als je er één vergeten bent en 'm dan alsnog hebt ingenomen (het was zo'n 13 uur na het tijdstip dat het had gemoeten, dus net niet binnen de 12 uur waarin 'ie als niet vergeten telt). Maar ik ben nu heel zenuwachtig, want sommigen menen ook dat het juist wel heel erg uitmaakt...

    Weet iemand dit misschien?

    Ik kijk altijd op m'n bijsluiter. De vijftiende dag is in de derde week, en als het goed is staat er dan dan je of aan je stopweek moet beginnen, of de pil alsnog nemen en daarna meteen door moet gaan met de volgende strip, zonder stopweek. Dit weet ik niet helemaal zeker, maar dat kan je zelf ook nakijken op je bijsluiter. :]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vroeg me af of hier mensen zijn die wel eens iets gedaan hebben met iemand van hetzelfde geslacht of dat zouden willen?


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Eternamente schreef:
    Ik vroeg me af of hier mensen zijn die wel eens iets gedaan hebben met iemand van hetzelfde geslacht of dat zouden willen?

    Nog nooit gedaan, maar zou het wel willen. Maar ik heb een heel lieve vriend (die dat niet zo'n tof idee vindt), dus voorlopig gaat er nog niks van komen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Eternamente schreef:
    Ik vroeg me af of hier mensen zijn die wel eens iets gedaan hebben met iemand van hetzelfde geslacht of dat zouden willen?


    Nee en nee.


    26 - 02 - '16

    Father schreef:
    (...)
    Volgens Nikki maakt het niet uit, zeker omdat het al een week later is. Het is vaak erger als je er meerdere achter elkaar vergeet. Daarbij heeft de pil geen timer, het is alleen ongeveer 12 uur, niet precies.

    There you go :Y)


    Ah, oké, dat stelt me dan in ieder geval meer gerust. Bedankt!


    Nym schreef:
    (...)
    Ik kijk altijd op m'n bijsluiter. De vijftiende dag is in de derde week, en als het goed is staat er dan dan je of aan je stopweek moet beginnen, of de pil alsnog nemen en daarna meteen door moet gaan met de volgende strip, zonder stopweek. Dit weet ik niet helemaal zeker, maar dat kan je zelf ook nakijken op je bijsluiter. :]


    Ja, klopt, die opties staan er ook op zie ik nu, maar ik had dus besloten verder te gaan met de strip nadat ik 'm vergeten was (: En ik twijfel eigenlijk of ik mijn stopweek nu niet ga doen, want ik wil eigenlijk wel weten of ik woensdag gewoon ongesteld wordt... Dus dat wordt echt sowieso maar een condoom gebruiken de volgende keer. En dan de volgende maand gewoon mijn pil weer helemaal goed innemen.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Eternamente schreef:
    Ik vroeg me af of hier mensen zijn die wel eens iets gedaan hebben met iemand van hetzelfde geslacht of dat zouden willen?

    Nee en ja :Y) Scheelt dat Nikki er geen probleem mee heeft.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 18:48 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nym schreef:
    (...)
    Nog nooit gedaan, maar zou het wel willen. Maar ik heb een heel lieve vriend (die dat niet zo'n tof idee vindt), dus voorlopig gaat er nog niks van komen.

    Een jongen die geen meisje op meisje actie wil zien? Sounds funny to me, maar goed, ik ben raar (cat)

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 18:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Een jongen die geen meisje op meisje actie wil zien? Sounds funny to me, maar goed, ik ben raar (cat)

    Oh maar dat vind 'ie ook wel leuk. :Y) Hij wil gewoon niet dat ik vreemd ga.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Father schreef:
    (...)
    Een jongen die geen meisje op meisje actie wil zien? Sounds funny to me, maar goed, ik ben raar (cat)


    Mijn vriend wil dat ook niet omdat hij weet dat hij dan heel jaloers wordt :')


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Nym schreef:
    (...)
    Oh maar dat vind 'ie ook wel leuk. :Y) Hij wil gewoon niet dat ik vreemd ga.

    Hmm, goed dat snap ik. Daarom heb je ook heel erg duidelijk erover zijn met je partner. Daarbij zie ik het niet als vreemd gaan als we beide lekker "bezig" zijn. Was het nou Nikki met een jongen, dan zou ik waarschijnlijk op een rampage gaan :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.