• Ja ik zie soms username's en dan denk ik echt 'hoe kom je er toch op?' Dus ja post het maar hier :')

    Die van mij komt trouwens van de nickname van Josh Ramsay, en ik vond het natuurlijjk ook leuk klinken


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik ga waarschijnlijk naar het concert van 30 Seconds to Mars. En dat is ook nog eens mijn eerste concert, en hun nieuwe album vind ik ook helemaal geweldig. Kortom, ik ben gewoon fan. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Keegan schreef:
    Door naar Pretty Little Liars te kijken :Y)


    Jaloeeeeers.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Uit een filosofie-boek over Aristoteles. Pythias is namelijk de eerste vrouw van Aristoteles.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik ben de Lord of the Rings aan het lezen :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik zoek meestal naar Keltische namen waarvan ik de betekenis mooi vind of namen die ik zo tegen kom.
    Flannery betekent flammend rood of vurige kracht. Dat vond ik op dat moment een mooie naam.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Hier is toch al zo een topic van? 'Wat betekent jouw username'?
    Nja, Moore heb ik van de naam Alecia Beth Moore. Dat is de echte naam van P!nk.


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    Hier is toch al zo een topic van? 'Wat betekent jouw username'?
    Nja, Moore heb ik van de naam Alecia Beth Moore. Dat is de echte naam van P!nk.

    Ow dat wist ik niet, op een of andere manier begeeft bij mij de zoekfunctie het soms


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Diagon Alley =]]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Kuolema tekee Taiteilijan -> Dood maakt een artiest.
    Want Nightwish, tja. Nightwish.


    Searching heavens for another earth

    Franck Ribéry, beest van een voetballer bij FC Bayern en het Franse nationale elftal.


    ars moriendi

    Adnane Tighadouini, hij is een Marokkaanse voetballer die bij Vitesse speelt en natuurlijk in het Marokkaanse team ^^


    El Diablo.



    Mr. Humphries uit de serie Are You Being Served

    Doordat ik de vader van de vriendin van mijn vader in het ziekenhuis ligt gingen mijn vader, mijn broertje en ik een kaart schrijven. Op het eind hadden we iets geschreven van: "Heel veel geluk en snel beter worden." Gezet. Ik vind het woord Geluk, Fericire dus, wel mooi klinken.


    Do what people say you can't.

    Isaac Lahey uit Teen Wolf :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered