• Ja ik zie soms username's en dan denk ik echt 'hoe kom je er toch op?' Dus ja post het maar hier :')

    Die van mij komt trouwens van de nickname van Josh Ramsay, en ik vond het natuurlijjk ook leuk klinken


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    This one's from Naruto. Hashirama moddafuckin' Senju.
    En dit topic is wat anders dan 'wat betekent je username'.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    This one's from Naruto. Hashirama moddafuckin' Senju.
    En dit topic is wat anders dan 'wat betekent je username'.

    Dat zat ik ook te denken, maar uiteindelijk niet.
    Als je bv als naam Spongebob hebt, is dat natuurlijk van de tekenfilm Spongebob. Als iemand vraagt wat jouw username betekent, zou je hetzelfde zeggen als iemand zou vragen hoe je op die username bent gekomen.


    Some people are art and do art at the same time

    Mijn usernames hebben vaak te maken, met de dingen waar ik op dat moment gek op ben.
    Zoals nu. Ik volg nu al even de serie Hannibal en omdat deze geniaal en nogal verslavend is, heb ik mijn username erop aangepast.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 16:04 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Fringe _O_ Mijn favoriete serie. En omdat Walter al bezet was, zijn evenbeeld in een ander universum, Walternate.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Geen idee.

    Justin Bieber en dan plus 'en', ik heb er een werkwoord van gemaakt zeg maar :Y)

    Maak kennis met Ronaldo Luis Nazário de Lima aka ex-profvoetballer van het Braziliaanse efltal:

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 17:01 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik heb mijn favoriete personage van Harry Potter als username gedaan :Y)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Spain is starting to get one of my favourite Hetalia characters, maar omdat Spain al bezet was heb ik z'n Japanse benaming gekozen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik zag het ergens staan.


    •*• Lululu •*•

    Zo heette mijn favoriete manegepony. Ze is nu dood, dus besloot ik mezelf naar haar te vernoemen als een soort eerbetoon. c:

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 17:09 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn kat heet Pom. Dus (;


    26 - 02 - '16

    Ik las het boek over Rembrandt Vindevogel en vond het zo'n aangrijpende verhaal dat ik zijn naam heb genomen. Ik vind het trouwens ook leuk klinken. In mijn gedachte,en in het boek,is Rembrandt een student van 19, met prachtige blauwe ogen, blonde krullen en een lengte waarvan ik alleen maar kan dromen. Dus associeer ik hem niet met de oude en dode kunstenaar.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 18:14 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Door het hele gave en vooral geweldige trilogy: The chemical Garden.


    -

    Abelard is het paard van Halt O'Carrick uit De Grijze Jager.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."