• Het is zomer. Het is prachtig weer en de zon straalt volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekendste YouTubers zullen samen de hele zomer verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigd om in een groep bungalows net buiten Wellington Nieuw Zeeland te verblijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde grootte als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met wifi en knusse banken en zitjes.
    Buiten de bungalows is een groot meer en zitten ze direct in de prachtige natuur van beschermd natuurgebied Zealandia. Aan de andere kant van het park zit je binnen 10 minuten in down town Wellington met alle voorzieningen van de miljoenenstad.


    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - KiliOfDurin - danisnotonfire
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke - zoella280390
    - Haley Nelson - Chiron - nellyson
    - Jackson Harries 'Jack' - diAngelo - jacksgap
    - Finnegan Harries 'Finn' - Nazario - jacksgap
    - Joe Sugg - diAngelo - thatcherjoe
    - Andrea Russett - Cairde - GETTOxFABxFOREVER
    - PJ Liguori - KiliOfDurin - kickthepj


    Bungalow indeling(per 4):
    Bungalow 1:
    - Jack Harries
    - Finn Harries
    -
    -

    Bungalow 2:
    - Dan Howell
    - Joe Sugg
    -
    -

    Bungalow 3:
    - PJ Liguori
    - Zoë Sugg
    -
    -

    Bungalow 4:
    - Haley Nelson
    - Andrea Russett
    -
    -


    Lijstje: (De personages mogen gebaseerd zijn op echte YouTubers, maar wel echt YouTubers en geen bandleden of muzikanten ofzo)
    Naam:
    Bijnaam:
    YouTubenaam:
    Leeftijd: (16 - 27)
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel en kletstopics aan.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 9:31 ]


    Bowties were never Cooler

    Nazario schreef:
    (...)

    Bwa drie jaar valt eigenlijk nog goed mee, vind ik dan. :'p


    True. Mijn zus is 16 en haar lief is er 19 en niemand van de familie maakt daar een probleem van. (:


    kindness is never a burden.

    Eigenlijk wel, het kwam er verkeerd uit zoals veel dingen die ik zeg de laatste tijd. God, ik heb me al zoveel keer moeten redden uit dingen die ik zei --'

    Ze vliegen er inderdaad heen. Het is ongeveer 24 uur vliegen en ze hebben 12 uur tijdverschil


    Bowties were never Cooler

    @Lene
    Ga jij nu eerst een reactie schrijven met Jack?


    Rise and rise again until lambs become lions

    Waar is het topic dan?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    De link naar het topic staat op de vorige pagina rn jullie mogen gewoon beginnen hoor


    Bowties were never Cooler

    @Naomi: Right! Ik was het vergeten. Er zitten gaten in mijn geheugen. Me is sorry.
    Ik vertrek zaterdag trouwens voor een weekje op reis.


    kindness is never a burden.

    Engels of Nederlands gesproken, btw?


    kindness is never a burden.

    Engels tijdens het praten van de personages, acties in het nl


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Engels tijdens het praten van de personages, acties in het nl


    Okido. Dan ben ik juist. (:


    kindness is never a burden.

    Ik post Haley al even, maar ik ga alles nog aanpassen (:

    Naam: Haley Nelson
    Bijnaam: Nelson, Hale, Hales
    YouTubenaam: Nellyson
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:



    Haley is over het algemeen klein van postuur. Ze is zo'n 1.63 meter groot en is slank, iets waar ze geluk in heeft en niets voor hoeft te doen. Ondanks haar slankheid heeft ze toch de nodige rondingen zodat ze er niet te mannelijk uitziet, maar bij die rondingen moet je je niet te veel voorstellen.
    Haar haar, dat ze tot voor kort blond heeft laten kleuren en van nature donker bruin is, komt tot onder haar schouder bladen en draagt ze het liefst los of op haar schouders. Hoewel Haley's kanaal helemaal niet over make-up en verzorgingsproducten gaat, steekt ze wel tijd in haar uiterlijk. Meestal draagt ze dezelfde make-up look en dat is die met zwarte eyeliner en oogschaduw. De make-up look accentueert haar kastanjekleurige, grote ogen goed. De oogmake-up is een reden waarom ze aan haar volle lippen niet meer doet dan wat lippenbalsem.
    Haley heeft een smal neusje wat haar gezicht er nogal fijntjes uit laat zien, ten midden van haar hartvormige gezicht. Over het algemeen vindt ze dat ze gezegend is met haar lichaam en je zal haar nooit horen zeggen dat ze zichzelf lelijk vindt, want dat vindt ze helemaal niet. Toch ontbreek haar een stuk zelfvertrouwen en heeft ze wel haar twijfels over hoe ze eruit ziet en wat anderen van haar vinden.
    Karakter: Haley is een gezellig persoon en over het algemeen rustig, al is ze soms nogal een flapuit als ze zich eenmaal comfortabel bij iemand raakt. Af en toe kan er zo'n droge opmerking uit haar mond komen waar iedereen zich over verbaasd, maar meestal zijn de dingen die ze zegt serieus.
    Haley kan je je voorstellen als je awkward buurmeisje in de klas. Aardig, maar nogal socially awkward, wat er ook voor zorgt dat ze niet heel goed is in vrienden maken en waardoor sommige gesprekken met haar nogal gênant kunnen worden, meestal voor haar.
    Haley is heel toegewijd in alles wat ze doet en wil dan ook altijd alles perfect afwerken. Ook haar video's. Soms is ze wel uren bezig met ze bewerken tot ze eindelijk perfect zijn. Ze houdt er van om nutteloze prullen te kopen, wat voor ellenlange uren in prullenwinkels kan zorgen en al een hele verzameling prullen op haar kast heeft veroorzaakt.
    Haley kan veel hebben en lijkt nogal onverschillig, al heeft ze in zichzelf meestal wel een mening waar ze enkel voor uit komt als het expliciet gevraagd. Tenzij ze echt ergens niet mee eens is, maar dat gaat dan over de extremere gevallen zoals roken, drugs, seks en andere clichés.
    Extra: De enige reden waarom Haley aan Youtuber Christmas had gedaan was om haar vorige vriendje, dat haar verkracht heeft. Het leek haar moedereen goede afleiding en ze had gelijk, want ze ontmoette Jack, waarmee ze nu een (lange afstands) relatie heeft, aangezien ze helemaal van Amerika komt. Al maakt ze nogal veel tripjes naar Engeland, waar haar familie niet echt blij mee is. Maar ze werkt er zelf voor, dus veel kunnen ze er niet op zeggen.
    Toen ze de vraag kreeg om aan Youtuber Summer mee te doen, stemde ze meteen in zodat ze Jack en zijn gekke broer Finn, Zoë en Dan nog een keer zou zien.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 19:57 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Haley's klaar.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    thanks


    Bowties were never Cooler