• Idee van Go en Lumineers


    Het is 2074. Een hele tijd geleden is aangetoond dat mythische wezens echt bestaan, en dat deze er op uit waren om de hele mensheid uit te roeien. Deze mensheid besloot om hier een einde aan te maken, voordat het te laat is. Alle wezens werden een voor een uitgeroeid. Maar er was een wetenschapper, die het te speciaal vond om het te laten gaan. Hij heeft de wezens gefokt waardoor er nog een handje vol mythische wezens bestaan. Maar dan komt de wereld er achter. De wezens moeten vluchten voor hun leven, en zorgen dat het ze toch lukt de mensheid te bevechten.



    "Those monsters have to be destroyed."



    'But what if we don't kill them? '



    "Then they kill us ."

    _________________________________________________________________________________________
    Ik zou op dit moment graag wat meer jongens hebben als dat kan ,aangezien er nu een overduidelijke meerderheid blijft aan meisjes
    Daarom ,zet ik nu een tijdelijke stop op meisjes ,zodra we wat meer jongens hebben ,kunnen er misschien weer een paar meisjes bij



    De wetenschapper had een paar rassen kunnen sparen ,maar die zijn nu nog op de vlucht.
    Van de ene soort kunnen er soms meer zijn dan de andere.


    Vampiers/ Weerwolven / Meerminnen|Sirenes / Demonen / ....

    Vampiers
    - Illusion Aurora Smith || Tomlinsonz
    - Alyss Mirabel Dalby Abelard
    - Darius Dave Alastair|| Delahaye
    -Daniel Luke Johnson || Tomlinsonz
    - Ty Owen Anderson || Newton

    Weerwolven
    Vol
    - Alpha :Mattheus Levi Collins|| Lumineers
    - Kamalia serigala Bulan || xImaginary.
    - Jack Herbert Populi ||TheDarkKing


    Meerminnen/ Sirenes Vol !
    - Melusine Thetys Aedefos || Go
    - Eirina Amphitrite Seirína || Puzzel
    - Azaria Dione Telesto || MinnieMouseX
    - Dawnelle ''Dawn'' Iriers Frankle || Cairde
    -Drew Tyler Frankle || Cairde


    Andere Wezens
    - Demoon : Draethius Infernus ||Kynareth
    - Demoon :Maerwynn Sigridur Dacre || Sakura1994
    -
    Mens
    -Valentine Louise Bellarosa || Lumineers
    - Acacia Danaë Marshall || Karmin
    -
    -
    -

    Jagers (deze jagen op de wezens ,misschien om ze door te verkopen ,zelf te houden of gewoon om ze te vermoorden)
    -Tara Kynigós|| Puzzel
    - Alexander Cam Gabriëls || Lumineers
    -Kyra Libitina || Paddo
    -Austin Iuw Gabriës || Cairde




    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Soort wezen/jager of mens:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto graag)
    Extra:


    Regels
    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij of Go,tenzij ik er iemand voor aanwijs.


    Story

    Als er mensen op reis gaan ,gelieve dan te melden van wanneer tot hoelang en of je misschien wifi zult hebben of niet

    Delahaye op reis van 20 juli tot 11 augustus
    Karmin van 28 Juli tot... (geen wifi)



    Vragen mogen altijd gesteld worden aan Go of Lumineers

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 16:08 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Faceclaim: Die actrice van de meermin uit At Worlds End, waarvan ik de naam kwijt ben :x


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.


    Volledige naam: Draethius Infernus
    Leeftijd: Draethius leeft al zo lang, dat hij het zelf niet eens meer weet.
    Soort wezen/jager of mens: Draethius is een demon, inclusief vleugels en de krachten die een demon normaal heeft.
    Innerlijk: Draethius is geen makkelijk mannetje; als je hem kwaad maakt, heb je de poppen aan het dansen en kun je beter rennen, voordat hij zijn krachten zich laat manifesteren op je. Normaal is hij nog wel te doen; hij is charismatisch en slim, maar tegelijk arrogant en vol met haat. Als je hem beter leert kennen, weet je dat hij niet alles slecht bedoelt.
    Uiterlijk: Blauwe ogen die soms bloedrood worden, een driedagenbaardje, haar omhoog en een unieke kledingstijl: Van hippe kleding uit de jaren 2006 - 2012 tot lange zwarte jassen die zijn brede postuur verbergen. Erg lang is hij trouwens niet: 1 meter 90 lang.
    Extra: Draethius is geobsedeerd met vuur. Hij rookt gewoon en is biseksueel.
    Krachten: Hij kan mensen dwingen dingen te doen naar zijn zin en hij steelt zielen (niet van de andere mensen op het topic though), vuur gebruiken en maagden bezwangeren olololo zonder seksuele dingen te doen.

    Even snelsnelsnel gedaan.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 19:50 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Okey ,ik zal nu alle reserveringen en de al aangemaakte personen erbij zetten :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Volledige naam: Melusine Thetys Aedefos.
    Leeftijd: 19
    Soort wezen/jager of mens: Mermaid/Siren.
    Innerlijk: Melusine haar Sirenekant overheerst het zeemeermin in haar. Ze is een bazig typetje en heeft er een hekel aan als ze rondgecommandeerd wordt. Ze is in staat om onder de mensen te leven, aangzien ze er op traint om het loopvermogen te behouden. Net als een typische Siren is ze er op uit om met name het mannelijke ras de diepte in te sleuren. Als ze onder de mensen is is ze van zelfsprekend als de dood voor water. Zodra het haar huid raakt krijgt ze een vissenstaart. Melusine is een meermin die zowel onder de mensen leeft als onder haar "soortgenoten". Daarmee worden de overige mythische wezens bedoeld. Ze wil er hoe dan ook alles aan doen om het menselijk ras uit te roeien.
    Uiterlijk:




    Extra:

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 14:34 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    -.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 19:50 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Go schreef:
    Faceclaim: Die actrice van de meermin uit At Worlds End, waarvan ik de naam kwijt ben :x


    Astrid Berges-Frisbey??


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Zou ik een andere foto bij Draethius plaatsen? Hij heeft wel iets maar ja, ik weet niet.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ugh, ik weet niet wie ik als faceclaim kan gebruiken voor mijn vampier :/


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Noouu, ik kan geen goede naam bedenken :/


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Lijkt me leuk om mee te doen, maar ik ga morgen voor 3 weken op vakantie...


    Stenenlikker

    Volledige naam: Azaria Dione Telesto
    Leeftijd: 18
    Soort wezen/jager of mens: Sirene
    Innerlijk: Azaria is iemand die graag lacht. Ze heeft plezier in het leven en ziet de meeste dingen positief. Ze is ook erg naïef. Als je haar kent, lijkt het alsof ze je echt vertrouwt door haar vrolijkheid, maar het duurt vrij lang voordat ze iemand echt vertrouwt. Als ze ruzie heeft gehad of boos is op iemand, kan ze erg chagrijnig en kortaf zijn. Azaria is niet graag alleen en heeft het liefst altijd iemand bij zich. Tegen mensen kan ze wel gemeen doen, vooral tegen mannen. Die sleurt ze mee de diepte in
    Uiterlijk: (foto graag)




    Azaria heeft lange blonde haren en lichtgroene ogen. Ze heeft een mooie, lange, blauwe staart waarmee ze vrij snel kan zwemmen.
    Extra: Ze heeft ooit een parelketting gevonden die ze nu altijd draagt

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 22:08 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Volledige naam: Mattheus Levi Collins -hij word liever Matt genoemd-
    Leeftijd: 19 jaar hij verjaard op 24 september
    Soort wezen: Weerwolf : Alpha
    Innerlijk: Matth is een echte leiderstype ,hij is bazig en koppig ,maar doet alles voor zijn pack ,te beschermen en blij te houden. Hij heeft soms last van woede buien ,maar hij kan goed zijn mond houden. Hij is een koel type en probeert zijn emoties niet te tonen ,vooral niet aan zijn vijanden. Matt heeft niet veel geduld en doet eerder dingen ,dan er goed over na te denken. Soms heeft hij wel een plan klaar zitten ,maar meestal gaat hij voor directe actie. Matt is erg lenig en sportief en kan ook erg ijdel zijn. Soms maakt hij wel een grapje of doet hij dingen voor plezier ,maar nu alles zo ingewikkeld lijkt zal hij alles toch serieus moeten houden . Daarbij ,hij is de alpha van zijn pack en hij is verantwoordelijk voor de dingen die ze kunnen veroorzaken. (meer in rpg zelf)
    Uiterlijk: (foto graag)



    Mattheus ,heeft honingblonde haren met af en toe een gouden schijn in en ijsblauwe ogen ,die erg fel kleuren als hij zich krachtiger voelt en in een wolf veranderd. Hij is gespierd en is 1m 85 lang


    In wolf vorm is zijn vacht ,sneeuw wit en zijn ogen helder en fel blauw. Hij is ook wat groter dan de meeste wolven ,waar hij best trots op is.
    Extra: Hij heeft een tattoo in zijn nek ,in de vorm van een kompas. Het heeft een betekenis voor de keuzes die hij nog zou moeten maken in de toekomst.


    Zo al eentje af van mij ,maak later mijn mensenmeisje :3

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 17:42 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kynareth schreef:
    Zou ik een andere foto bij Draethius plaatsen? Hij heeft wel iets maar ja, ik weet niet.


    Ik vind hem wel gaaf zo :3 ,maar jij moet dat zelf bepalen ^^


    Delahaye schreef:
    Lijkt me leuk om mee te doen, maar ik ga morgen voor 3 weken op vakantie...


    Hmm ,misschien kun je wel iemand reserveren ,maar die komt dan pas later voor?
    Als je vind dat je teveel hebt gemist ,dan kun je het altijd aan mij vragen voor een samenvatting :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag ik een mens?

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 21:19 ]


    night thinking, day dreaming

    Volledige naam: Maerwynn Sigridur Dacre
    Leeftijd: 18 jaar
    Soort wezen/jager of mens: Demon
    Innerlijk: Maerwynn is gemeen en arrogant, ze probeert iemand anders leven zuur te maken ook al heeft ze diep van binnen spijt van haar daden. ze toont vrijwel geen emoties en zowel doet ze het alleen als niemand het ziet, diep van binnen heeft ze een goed hart en kan ze goed zijn, maar ze moet zelf inzien dat ze niet zo verrot en gemeen is. dan dat ze beweert en zich voordoet.
    Uiterlijk:


    Extra: Ze houd van vuur en van de lucht, ze haat water en komt er niet graag in de buurt als het niet moet.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 21:21 ]