• Idee van Go en Lumineers


    Het is 2074. Een hele tijd geleden is aangetoond dat mythische wezens echt bestaan, en dat deze er op uit waren om de hele mensheid uit te roeien. Deze mensheid besloot om hier een einde aan te maken, voordat het te laat is. Alle wezens werden een voor een uitgeroeid. Maar er was een wetenschapper, die het te speciaal vond om het te laten gaan. Hij heeft de wezens gefokt waardoor er nog een handje vol mythische wezens bestaan. Maar dan komt de wereld er achter. De wezens moeten vluchten voor hun leven, en zorgen dat het ze toch lukt de mensheid te bevechten.



    "Those monsters have to be destroyed."



    'But what if we don't kill them? '



    "Then they kill us ."

    _________________________________________________________________________________________
    Ik zou op dit moment graag wat meer jongens hebben als dat kan ,aangezien er nu een overduidelijke meerderheid blijft aan meisjes
    Daarom ,zet ik nu een tijdelijke stop op meisjes ,zodra we wat meer jongens hebben ,kunnen er misschien weer een paar meisjes bij



    De wetenschapper had een paar rassen kunnen sparen ,maar die zijn nu nog op de vlucht.
    Van de ene soort kunnen er soms meer zijn dan de andere.


    Vampiers/ Weerwolven / Meerminnen|Sirenes / Demonen / ....

    Vampiers
    - Illusion Aurora Smith || Tomlinsonz
    - Alyss Mirabel Dalby Abelard
    - Darius Dave Alastair|| Delahaye
    -Daniel Luke Johnson || Tomlinsonz
    - Ty Owen Anderson || Newton

    Weerwolven
    Vol
    - Alpha :Mattheus Levi Collins|| Lumineers
    - Kamalia serigala Bulan || xImaginary.
    - Jack Herbert Populi ||TheDarkKing


    Meerminnen/ Sirenes Vol !
    - Melusine Thetys Aedefos || Go
    - Eirina Amphitrite Seirína || Puzzel
    - Azaria Dione Telesto || MinnieMouseX
    - Dawnelle ''Dawn'' Iriers Frankle || Cairde
    -Drew Tyler Frankle || Cairde


    Andere Wezens
    - Demoon : Draethius Infernus ||Kynareth
    - Demoon :Maerwynn Sigridur Dacre || Sakura1994
    -
    Mens
    -Valentine Louise Bellarosa || Lumineers
    - Acacia Danaë Marshall || Karmin
    -
    -
    -

    Jagers (deze jagen op de wezens ,misschien om ze door te verkopen ,zelf te houden of gewoon om ze te vermoorden)
    -Tara Kynigós|| Puzzel
    - Alexander Cam Gabriëls || Lumineers
    -Kyra Libitina || Paddo
    -Austin Iuw Gabriës || Cairde




    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Soort wezen/jager of mens:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto graag)
    Extra:


    Regels
    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij of Go,tenzij ik er iemand voor aanwijs.


    Story

    Als er mensen op reis gaan ,gelieve dan te melden van wanneer tot hoelang en of je misschien wifi zult hebben of niet

    Delahaye op reis van 20 juli tot 11 augustus
    Karmin van 28 Juli tot... (geen wifi)



    Vragen mogen altijd gesteld worden aan Go of Lumineers

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 16:08 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hmm, dan wil ik graag een mannelijke vampier reserveren. Ik kan hem alleen niet meer invullen voor ik weg ga...


    Stenenlikker

    Volledige naam: Eirina Amphitrite Seirína
    Leeftijd: 17 Jaar
    Soort wezen/jager of mens: Sirene
    Innerlijk: Eirina is speels, en op sommige vlakken behoorlijk kinderlijk. Ze vind het heerlijk om in het water te spelen. Eirina is behoorlijk snel in het water, aangezien ze graag racet. Ze is heel dromerig, en heeft genoeg fantasie. Daar houdt ze van, en ze maakt dan ook veel verhalen, die ze in het zand op het strand opschrijft. Eirina is ook heel verleidelijk, een van haar talenten is mannen ompraten; ze kan ze zo meenemen in de diepte. Ze zwemt veel, en houdt dan ook zielsveel van water. Wel heeft ze een vreemde fascinatie voor vuur, en is ze soms ook nogal roekeloos. Zo komt ze vaak in moeilijke situatie's terecht. Ze stelt zich op zich wel open, maar ze is ook onzeker, waardoor ze lang niet alles verteld.
    Uiterlijk: -Komt, desnoods teken ik zelf wat-
    Extra:
    ~ Ook al houdt Eirina veel van water, ze heeft een vreemde fascinatie voor vuur.


    Tijd voor koffie.

    Zou je als er een vrouwelijke meermin wegvalt die meteen voor mij willen reserveren? Aangezien je hem toch maar 24 uur mag reserveren.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Volledige naam: Tara Kyni̱gós
    Leeftijd: 21 Jaar
    Soort wezen/jager of mens: Jager
    Innerlijk: Tara is erg 'down to earth'. Ze heeft het echter niet op mensen die zich niet openstellen voor dingen. Tara neemt geen blad voor de mond als ze haar meningen verteld, een reden waarom sommige mensen haar niet mogen. Onverschrokken eerlijkheid is echter een van Tara's karaktereigenschappen, die ze niet wilt afgeven. Ze doet dan ook alsof de haat haar niks kan schelen, maar stiekem wilt ze wel geliefd zijn. Haar doel om een wezen te vangen, is omdat ze dan aan iedereen kan bewijzen dat ze sterk is, geen zwakkeling. Vroeger heeft ze namelijk een minderwaardigheidscomplex opgelopen, en daardoor wilt ze laten zien aan de mensheid, dat ze wel in staat is voor zichzelf te zorgen. Tara houdt echter niet van doden, en laat de dieren en wezens die ze vangt, liever leven. Tara's uitstraling is behoorlijk vijandig, maar ze heeft wel een zachte kant. Die komt tevoorschijn bij Kinderen, en kleine dieren.
    Uiterlijk:


    Tara heeft bruin haar, waar behoorlijke slag in zit, met grote bruine ogen. Make-up draagt ze niet, of nauwelijks, omdat ze het verspilling vind, en bovendien erg onhandig. Ze is langer dan gemiddeld.
    Extra:
    ~ Tara heeft al vele landen doorgereist op zoek naar de wezens.
    ~ Tara heeft altijd een dolk bij zich. Altijd.


    Hij zit in een bruine houder. Ze heeft heb gekocht op een van haar zoektochten naar de bijzondere wezens. Deze dolk komt uit Indonesië.


    Tijd voor koffie.

    -

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 22:23 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,


    Volledige naam: 
    Illusion Aurora Smith.
    Leeftijd:
    19 / 85 jaar, 2 December 1989.
    Soort wezen/jager of mens:
    Vampier.
    Innerlijk:
    Illusion lijkt op het eerste gezicht een normaal onschuldig meisje voor de mensheid, in tegendeel zelfs. Ze is eigenlijk helemaal niet zo onschuldig, wat mensen juist vaak denken door haar uiterlijk. Illusion is niet graag onder de mensen, en als ze onder de mensen is dan sluit ze zich af en houdt alles wantrouwend in de gaten, ooit werd ze aangevallen door een jager en sinds dien is haar vertrouwen in alle levende wezens kwijt. Ook komt ze vaak in een ruzie terecht omdat ze een eigenwil heeft en alles doet op haar manier. Verder is ze erg nieuwsgierig en eigenwijs en ook heeft ze totaal geen moeite om mensen te vermoorden met een mes/wapen of met haar tanden, wat ze in het begin van haar vampierenleven wel had, maar al snel vond ze het zelfs zo leuk worden dat ze voor de lol mensen ging vermoorden. ||Meer in RPG||
    Uiterlijk:


    Illusion heeft lange stijle donkerbruine haren. En grijze ogen die wel eens van tint veranderen, als ze écht boos is worden haar ogen rood met een zwarte rand ook worden haar ogen zo als ze bloeddrinkt en ruikt. Verder heeft Illusion niet echt een kledingstijl en is ze vrij slank.
    Extra:
    Illusion was/is het halfzusje van Daniel.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 21:03 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Cairde schreef:
    Zou je als er een vrouwelijke meermin wegvalt die meteen voor mij willen reserveren? Aangezien je hem toch maar 24 uur mag reserveren.


    Als er iemand wegvalt zal ik dat doen ,maar ik zou eerst nog graag wat meer jongens hebben voordat ik nog nieuwe meisjes reservaties zal accepteren

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 23:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Heb een kleine beschrijving bij Illusion geplaatst van haar uiterlijk.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Volledige naam: Valentine Louise Bellarosa
    Leeftijd: 18 jaar ,ze verjaard op 14 februari
    mens
    Innerlijk: Valentine ,is een aardig meisje ,met een bitchy kantje aan. Ze kan soms bot overkomen ,maar vaak meent ze het niet.
    Valentine ,kan heel erg actief zijn en ze is vaak ook vrolijk .Als ze boos of verdrietig is, dan kom je maar beter niet in haar beurt.Ze is erg koppig en geeft niet graag als ze ongelijk heeft. Ze is erg nieuwsgierig en steekt vaak haar neus in andermans zaken. Ondanks dat ze doodsbenauwd is voor de mythische wezens ,wil ze zelf graag op onderzoek uitgaan en eens zien wat haar vader en zusje uitspoken. (meer in rpg)
    Uiterlijk: (foto graag)




    Valentine heeft donkerbruine golvende lokken ,die soms wel zwart lijken. Ze heeft grote bambi bruine ogen die gesierd zijn door volle zwarte wimpers.
    En ze heeft volle zalmrose lippen ,die ze vaak in een roze of rood kleurtje stift. Valentine is 1m 68 groot ,maar draagt graag hakken om groter te lijken.

    Extra: Haar ouders zijn erg druk en stieken is haar vader een jager ,samen met haar tweelingzus Rosa. Valentine is sindsdien dat ze weet dat ze wezens uitmoorden ,niet meer zo aardig tegen hun en ,meestal negeert ze hun.


    Ik maak haar morgen verder af :3

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 14:35 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lumineers schreef:
    (...)

    Als er iemand wegvalt zal ik dat doen ,maar ik zou eerst nog graag wat meer jongens hebben voordat ik nog nieuwe meisjes reservaties zal accepteren
    Sorry maar ik kan me niet echt inleven in een jongen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Volledige naam:
    Acacia Danaë Marshall
    Leeftijd:
    18, verjaart op 15 juli.
    Soort wezen/jager of mens:
    mens
    Innerlijk:
    Op het eerste gezicht is Acacia een ongelooflijke bitch. Ze is egoïstisch, arrogant en niet snel bang. Dring je meer tot haar door, dan weet je dat ze, ondanks deze eigenschappen, een trouwe vriendin kan zijn op wie je altijd kan rekenen. Ze is wat pessimistisch en gaat ruzie lang niet altijd uit de weg. Zoals iedereen heeft Acacia angsten. Niemand, maar ook dan echt niemand mag weten wat die angsten zijn, dus houdt ze het voor iedereen geheim. Ze doet alsof niets haar bang maakt, maar als je haar beter leert kennen, weet je wel beter. Verder houdt ze ervan om een leidende rol te hebben, maar alleen als alles op haar manier gedaan wordt. Ze is eigenwijs, maar wel eerlijk.
    Uiterlijk: (foto graag)
    Acacia heeft lang, stijl haar. Ze is met bruin haar geboren, maar een paar jaar geleden heeft ze het blond geverfd. Ze is niet lang en niet klein, niet te dun en niet te dik. Ze zit er dus mooi tussen in, en zelf zou ze dat niet willen veranderen.


    Extra:
    -


    night thinking, day dreaming

    Cairde schreef:
    (...)Sorry maar ik kan me niet echt inleven in een jongen.


    Je mag mijn meermin innemen, ik schrijf me uit. Sorry.

    Thysia schreef:
    (...)

    Je mag mijn meermin innemen, ik schrijf me uit. Sorry.


    Is goed ,dan zal ik de reservering op Cairde zetten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik wil beginnen met deze RPG ^-^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Volledige naam:
    Dawnelle ''Dawn'' Iriers Frankle
    Leeftijd:
    19
    Soort wezen/jager of mens:
    Meermin
    Innerlijk:
    Dawn lijkt in het karakter niet echt op Justin. Dawn kan erg arrogant en terughoudend zijn. Ze verbind zich niet snel met mensen daarbij lijkt ze wel op haar broer. Dawn zit liever de hele dag aan de computer geklemd.
    Uiterlijk: (foto graag)


    Haar staart
    Extra:
    Dawnelle is half mens half meermin. Haar vader was een mens en haar moeder een meermin. Dawnelle heeft ook nooit van haar naam gehouden meestal stelt ze zich ook voor als Dawn. Dawn heeft een 2 lingbroer Drew waarmee zijn een echt broer en zus relatie heeft.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 11:54 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,