• Idee van Go en Lumineers


    Het is 2074. Een hele tijd geleden is aangetoond dat mythische wezens echt bestaan, en dat deze er op uit waren om de hele mensheid uit te roeien. Deze mensheid besloot om hier een einde aan te maken, voordat het te laat is. Alle wezens werden een voor een uitgeroeid. Maar er was een wetenschapper, die het te speciaal vond om het te laten gaan. Hij heeft de wezens gefokt waardoor er nog een handje vol mythische wezens bestaan. Maar dan komt de wereld er achter. De wezens moeten vluchten voor hun leven, en zorgen dat het ze toch lukt de mensheid te bevechten.



    "Those monsters have to be destroyed."



    'But what if we don't kill them? '



    "Then they kill us ."

    _________________________________________________________________________________________
    Ik zou op dit moment graag wat meer jongens hebben als dat kan ,aangezien er nu een overduidelijke meerderheid blijft aan meisjes
    Daarom ,zet ik nu een tijdelijke stop op meisjes ,zodra we wat meer jongens hebben ,kunnen er misschien weer een paar meisjes bij



    De wetenschapper had een paar rassen kunnen sparen ,maar die zijn nu nog op de vlucht.
    Van de ene soort kunnen er soms meer zijn dan de andere.


    Vampiers/ Weerwolven / Meerminnen|Sirenes / Demonen / ....

    Vampiers
    - Illusion Aurora Smith || Tomlinsonz
    - Alyss Mirabel Dalby Abelard
    - Darius Dave Alastair|| Delahaye
    -Daniel Luke Johnson || Tomlinsonz
    - Ty Owen Anderson || Newton

    Weerwolven
    Vol
    - Alpha :Mattheus Levi Collins|| Lumineers
    - Kamalia serigala Bulan || xImaginary.
    - Jack Herbert Populi ||TheDarkKing


    Meerminnen/ Sirenes Vol !
    - Melusine Thetys Aedefos || Go
    - Eirina Amphitrite Seirína || Puzzel
    - Azaria Dione Telesto || MinnieMouseX
    - Dawnelle ''Dawn'' Iriers Frankle || Cairde
    -Drew Tyler Frankle || Cairde


    Andere Wezens
    - Demoon : Draethius Infernus ||Kynareth
    - Demoon :Maerwynn Sigridur Dacre || Sakura1994
    -
    Mens
    -Valentine Louise Bellarosa || Lumineers
    - Acacia Danaë Marshall || Karmin
    -
    -
    -

    Jagers (deze jagen op de wezens ,misschien om ze door te verkopen ,zelf te houden of gewoon om ze te vermoorden)
    -Tara Kynigós|| Puzzel
    - Alexander Cam Gabriëls || Lumineers
    -Kyra Libitina || Paddo
    -Austin Iuw Gabriës || Cairde




    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Soort wezen/jager of mens:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto graag)
    Extra:


    Regels
    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij of Go,tenzij ik er iemand voor aanwijs.


    Story

    Als er mensen op reis gaan ,gelieve dan te melden van wanneer tot hoelang en of je misschien wifi zult hebben of niet

    Delahaye op reis van 20 juli tot 11 augustus
    Karmin van 28 Juli tot... (geen wifi)



    Vragen mogen altijd gesteld worden aan Go of Lumineers

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 16:08 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Wanneer beginnen we?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 23:35 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Als we ongeveer nog zo'n 5 a 6 jongens bij hebben en het ongeveer gelijk loopt

    Of zo ,maar het liefst al er toch wat meer jongens bijkopmen

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 23:34 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dan pas? Ö
    Ik kan niet zo goed tellen...


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    3 jongens, 11 meisjes...

    ö


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik vind dat gebrek aan mannen eigenlijk wel interessant, dan krijg je juist het gestrijd en gebitch onderling de vrouwtjes haha.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nou ik zou het toch liever hebben dat er alle sinds een boel meer jongen bijkomen
    Ik bedoel 11 meisjes en 4 a 6 jongens ,loopt toch niet zo geheel eerlijk. Ik zal zelf nog een mannelijke jager reserveren ,maar toch vind ik het aantal jongen nog steeds veels te weinig.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 23:41 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Geef mij dan toch maat een jongen, alleen ik twijfel tussen een mens, vampier en weerwolf.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Go schreef:
    Volledige naam: Melusine Thetys Aedefos.
    Leeftijd: 19
    Soort wezen/jager of mens: Mermaid/Siren.
    Innerlijk: Melusine haar Sirenekant overheerst het zeemeermin in haar. Ze is een bazig typetje en heeft er een hekel aan als ze rondgecommandeerd wordt. Ze is in staat om onder de mensen te leven, aangzien ze er op traint om het loopvermogen te behouden. Net als een typische Siren is ze er op uit om met name het mannelijke ras de diepte in te sleuren. Als ze onder de mensen is is ze van zelfsprekend als de dood voor water. Zodra het haar huid raakt krijgt ze een vissenstaart. Melusine is een meermin die zowel onder de mensen leeft als onder haar "soortgenoten". Daarmee worden de overige mythische wezens bedoeld. Ze wil er hoe dan ook alles aan doen om het menselijk ras uit te roeien.
    Uiterlijk:



    Extra:


    Ongeveer afgemaakt. Ik vind het innerlijk zwaar verschrikkelijk, maar ja.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 14:43 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Yeeah ;D Deze Rpg staat in de quizlet weekbrief ! :3

    Nu nog hopen op wat meer mannelijke personages en dan kunnen we beginnen !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Volledige naam: Alexander Cam Gabriëls
    Leeftijd: hij is 20 jaar en verjaard op 30 augustus
    Soort wezen/jager of mens: Hij is een jager. Niet dat hij het graag wilde. Zijn vader en grootvader nemen hem al van kleins af mee op jacht. Het vond het maar niets ,maar deed wel zijn best om zijn pa en opa trots te maken. Zijn opa is jaren geleden gestorven van ouderdom en nu is Michaels vader vermist. Hij vermoed dat een wezen hem vermoord heeft en wil zijn vader terug vinden. Hij is niet van plan te wezens te moorden ,maar ze eerder weg te jagen of zelfs te vangen.
    Innerlijk: Alex ziet er een erg aardige knul uit ,maar ondanks dat kan hij echt grof en bot zijn. Hij is een type ,die niet graag faalt en hij wil wraak voor zijn vader. Hij is slim en meer een denker dan een doener. Hij heeft bijna altijd wel een plan klaar en is vastbesloten niet te falen.
    Hij vertrouwd niet rap mensen en vaak is hij ook niet te vertrouwen. Sluw ,slim en grof ,zijn duidelijke kenmerken voor hem.
    Maar er is wel een goede kan in hem. Alex is wel een aardig persoon bij mensen en houd ook wel eens van lachen en geen zorgen hebben. Hij is een muzikaal type en speelt verschillende instrumenten ,zoals gitaar en piano. Alex is ook erg beleefd opgevoed en kan erg charmant overkomen bij de dames. Af en toe kan hij ook een erge flirt zijn (meer in rpg)

    Uiterlijk: (foto graag)




    Extra: Alex werkt het liefst met pijl en boog ,maar kan ook goed overweg met een klein revolver. Alex heeft ook bijzondere pijlen ,die vannaf de pijl iets in een grootte snelheid raken ,er elektriciteit ontstaat

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 21:24 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    AAAAH FINN.

    Sorry if it's Jack.

    MARRY MELUSINE ALEXANDER.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    AAAAH FINN.

    Sorry if it's Jack.

    MARRY MELUSINE ALEXANDER.


    Yes it's Finn :3

    And he want's to catch her and others :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lumineers schreef:
    (...)

    Yes it's Finn :3

    And he want's to catch her and others :3


    Maybe he will realise that he is in love with someone he actually has to catch and kill?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Meh, ik ga haar uiterlijk aanpassen. Ik ben hier niet tevreden mee.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.