• Hoi lieve SOEAE'ers, wees hier maar lekker offtopic. :'D



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Some people are art and do art at the same time

    Hahha, ja.Is er soms een begrafenis ofzo?


    -

    Meschien. Ik ben bezig met een story over het bloedbad van Malmedy 1944 dus Ja:P


    Queer zijn is gewoon alles

    Conquistador schreef:
    waaajjoooo dikke stiiilteeeee! :'D




    Dus daarom.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)



    Dus daarom.


    O.. ik houdt mijn mond dan wel weer. Als Dumbledore spreekt, moet iedereen verder stil zijn. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    dooddoenervo schreef:
    Meschien. Ik ben bezig met een story over het bloedbad van Malmedy 1944 dus Ja:P

    Ik met me HS story dus, ik heb mijn abo's te lang laten wachten. Niet dat het veel uitmaakt, ze blijven maar bijkomen :D


    -

    Harry styles? Mij heb je niet als ABO:P


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervo schreef:
    Harry styles? Mij heb je niet als ABO:P

    Shame on You!!
    Harry Killing a girl (wbw)


    -

    ^
    Waarom kilt dat meisje Harry niet?


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervo schreef:
    ^
    Waarom kilt dat meisje Harry niet?

    Hmm, een driejarig kind vermoord Harry? No thanks :P


    -

    ^
    Waarom niet?


    Queer zijn is gewoon alles

    Sever schreef:
    (...)
    Hmm, een driejarig kind vermoord Harry? No thanks :P


    Oeeeh zou wel zeer grappig zijn :'D


    Harry ligt te snurken op de bank. Hij was moe, omdat hij de hele dag met het drie-jarige meisje in de weer was geweest. Het meisje zelf, was echter nog klaar wakker en zat in de keuken te spelen. Ze trok een la open, en zag allemaal glimmend bestek. Haar ogen werden groot van bewondering, en ze pakte met haar kleine handjes een mes uit de la.
    'Arry, 'Arry, 'Arry.' riep ze, en ze rende zo goed als ze kon naar Harry toe. Harry sliep nog steeds, en naarmate hij dieper in slaap viel, werd zijn gesnurk harder.
    'Arry ik spelen.' zei het meisje, en ze trok een pruillip. Harry reageerde niet, nog steeds in dromenland. Het meisje werd boos, en begon Harry met het mes te steken, om te laten zien dat ze het er niet mee eens was. Een groot bloedbad was het, en voor het meisje het wist, had ze Harry in zijn hart gestoken. Dood, was Harry nu. Opslag dood.
    Het meisje raakte verveeld omdat Harry niet meer reageerde, en wandelde terug de keuken in, op zoek naar nog meer speelgoed.


    Whatcha think van mijn net bedachte stukje? ^^

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 20:42 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    (...)

    Oeeeh zou wel zeer grappig zijn :'D


    Harry ligt te snurken op de bank. Hij was moe, omdat hij de hele dag met het drie-jarige meisje in de weer was geweest. Het meisje zelf, was echter nog klaar wakker en zat in de keuken te spelen. Ze trok een la open, en zag allemaal glimmend bestek. Haar ogen werden groot van bewondering, en ze pakte met haar kleine handjes een mes uit de la.
    'Arry, 'Arry, 'Arry.' riep ze, en ze rende zo goed als ze kon naar Harry toe. Harry sliep nog steeds, en naarmate hij dieper in slaap viel, werd zijn gesnurk harder.
    'Arry ik spelen.' zei het meisje, en ze trok een pruillip. Harry reageerde niet, nog steeds in dromenland. Het meisje werd boos, en begon Harry met het mes te steken, om te laten zien dat ze het er niet mee eens was. Een groot bloedbad was het, en voor het meisje het wist, had ze Harry in zijn hart gestoken. Dood, was Harry nu. Opslag dood.
    Het meisje raakte verveeld omdat Harry niet meer reageerde, en wandelde terug de keuken in, op zoek naar nog meer speelgoed.


    Whatcha think van mijn net bedachte stukje? ^^


    Hhahaha, You're evil xD


    -

    Sever schreef:
    (...)

    Hhahaha, You're evil xD


    Sorry. :X

    Hahhahaha :'D Ik hou gewoon van dik bloederige shit en moord enzo. ^^

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 20:44 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    (...)

    Sorry. :X

    Hahhahaha :'D Ik hou gewoon van dik bloederige shit en moord enzo. ^^

    Hahha, je hoeft je niet te schamen..........yet


    -

    Sever schreef:
    (...)
    Hahha, je hoeft je niet te schamen..........yet


    Wat nou ''yet''? D:
    Ik ben trots op mijn zeer slechte, en best wel zieke gedachtengang! :'D

    hahaahha omfg, faaaaaalll XD


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •