• Maandelijks vallen er tientallen meisjes in de handen van loverboys, en heel raar is het niet.. Met hun goede uiterlijk, mooie cadeautjes en indrukwekkende verhalen winden die jongens ze zo om hun vinger. Hun slachtoffers zijn ook makkelijk te vinden. Ze hoeven alleen maar een onzeker meisje uit te zoeken en hun spel kan beginnen. Langzaam het vertrouwen krijgen en vervolgens een prachtige, dure relatie aangaan. Tot het game over is voor de meiden, ze moeten de spullen terug betalen. En hoe... Kunnen deze meiden ooit ontsnappen uit dit gevaarlijke spel, en zo ja... Welke gevolgen brengt dat met zich mee...


    Rollen:
    Jongens:
    - Zayn Javadd Malik: Monticia
    - Niall James Horan: Tomlinsonz
    - Louis William Tomlinson: WhiteToms
    - Harry Edward Styles: Depay
    - Liam James Payne: Licorne

    Meisjes: VOL!
    - Alexis Noa Garcia: Monticia
    - Philou Jiali Harrison: Rider
    - Lauren Jillian Smith: Tomlinsonz
    - Mae Marro: Thysia
    - Leah Amaryliss Crawford: Paradises

    Overige (Familie, Vrienden enz.):
    -
    -
    -
    -
    -


    Invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:

    - Minimaal 3-4 regels
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Geen opgevers of mensen die niet reageren.
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages!
    - OOC tussen haakjes!
    - Schelden mag, maar niet OOC!
    - Geen sneltrein RPG!
    - We sluiten niemand buiten!
    - Alleen ik maak de topics, behalve als ik offline ben maar dan wil ik wel een linkje!


    Harry - Mae
    Zayn - Philou
    Niall - Alexis
    Liam - Lauren
    Louis - Leah


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 18:12 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Oeh, mag ik een meisje?


    Happy Birthday my Potter!

    Een meisje please (:

    Mag ik een meisje?

    Jullie staan erbij ^^


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Thysia schreef:
    Mag ik een meisje?


    That is a perfect copy of reality.

    Fuck. Wil je me waarschuwen als een meisje vrijkomt?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    Fuck. Wil je me waarschuwen als een meisje vrijkomt?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mag ik Louis?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Go schreef:
    Fuck. Wil je me waarschuwen als een meisje vrijkomt?


    Tuurlijk! - Je kan natuurlijk ook een vriendin of zusje ofzo nemen, maarja ;P -


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Monticia schreef:
    (...)

    Tuurlijk! - Je kan natuurlijk ook een vriendin of zusje ofzo nemen, maarja ;P -


    Ik ben nier zo'n fan van bijrollen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: Loverboy
    Naam: Zayn Javadd Malik.
    Leeftijd: 20.
    Karakter: Zayn is een charmante jongen die altijd wel in is voor wat geflirt. Hij weet hoe hij meisjes makkelijk kan beïnvloeden en maakt er ook makkelijk gebruik van. Zayn kan soms best stil zijn, wat hem een tikkeltje mysterieus maakt. Zayn kan best wel agressief zijn, bijvoorbeeld als hij iets wil of als iemand zijn dierbaren wat aandoet. Zayn is erg ijdel. Ook is hij doelgericht en gewend te krijgen wat hij wil, hij heeft daarom ook een enorm doorzettingsvermogen.
    Uiterlijk:


    Foto 1, Foto 2.
    Extra: /

    Rol: Meisje.
    Naam: Alexis Noa Garcia.
    Leeftijd: 15, maar over een paar weken 16.
    Karakter: Alexis is een jong, naïef meisje. Vele noemen haar "de onschuld zelf", aangezien ze geen vlieg kwaad zou doen. Alexis is een vrolijk meisje, dat overal het goede in ziet. Alexis is niet het slimste meisje wat je zal tegenkomen, maar soms zegt ze wel iets slims. Wel is Alexis een beetje ijdel, ze haat het om er slecht uit te zien.
    Uiterlijk:


    Foto 1, Foto 2.
    Alexis is een meisje met een schattig uiterlijk. Ze heeft een lief gezichtje zonder oneffenheden met twee grote, donkerblauwe ogen. Ze heeft een bos lange, blonde lokken wat ze soms wel is een andere kleur verft. Toch eindigt ze altijd weer bij blond. Alexis is met haar 1,64 een klein meisje, wat vele nog schattiger vinden. Ze is heeft een tenger figuur, met toch wel duidelijke, vrouwelijke vormen. Alexis' kleren zijn nooit heel jongensachtig, afgezien van sweaters die ze soms draagt. Hakken draagt ze alleen op feestjes.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 23:12 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Rol: Meisje

    Naam: Philou Jiali Harrison

    Leeftijd: 18, geboren op 3 Januari

    Karakter: Philou is iemand die van nature de neiging heeft altijd vrolijk te zien. Wat er ook aan de hand is, wat er ook gebeurd, altijd het positieve eruit halen. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Philou praat graag, maar luistert ook graag. Ze is dol op activiteiten, spelletjes en grapjes. Oftewel, ze is een echt gezelschapsmens. Toch is Philou ook onzeker. Toen ze klein was is ze veel gepest. Het viel haar echter op dat wanneer ze er gewoon om lachte, het toch allemaal wat minder werd. Ze zal dus haar verdriet en angsten niet zo snel tonen en praat er ook niet vaak over met anderen.
    Philou leert echter niet van haar fouten. Ze is naïef en wilt overal het beste inzien. Oftewel, hoe vaak je haar ook gebruikt, een simpele sorry zorgt er alweer voor dat ze je vertrouwt. Ze gelooft dat in iedereen iets goeds zit en dat zolang je dit maar stimuleert, iedereen aardig en vriendelijk kan zijn. Je moet mensen hun fouten vergeven en ze altijd nieuwe kansen geven. Dit maakt haar lief, maar ook een makkelijk slachtoffer. Ze is immers diep van binnen onzeker en zal niet haar vertrouwen in je verliezen.
    Philou is wel een doorzetter. Ze zal niet opgeven haar gelijk te krijgen. Ze zal dan ook altijd vechten voor het goede, tot het haar einde is. Echt bang voor gevaren is ze ook niet. Ze heeft alleen sociale angsten, verder is ze onverschrokken.

    Uiterlijk:



    Lily Collins

    Philou heeft lange bruine golvende haren en groene ogen, die in de binnenste rand bruin zijn. Haar wenkbrauwen zijn opvallend donker vergeleken met haar blanke huid. Verder is ze niet te dun, maar ook zeker niet te dik en is ze 1.67m lang.
    Philou draagt redelijk standaard kleren. Voornamelijk bruine, roze en witte tinten met soms wat lichtblauw.

    Extra: Haar ouders hadden meteen al door dat Philou door haar goedheid een makkelijk slachtoffer zou zijn. Ze hebben haar dus op zeer jonge leeftijd op verscheidene zelfverdedigingsporten. Philou is ondertussen zeer bedreven in de Chinese krijgskunst Kungfu, maar ze gebruikt liever geen geweld en is dus ook geen fan van de krijgskunst. Eigenlijk is ze van plan het nooit in het echte leven te gebruiken, tenzij zij, of iemand die haar dierbaar is, in levensgevaar verkeerd. Haar verdere hobby's zijn lezen en lol maken met vrienden.
    De ouders van haar moeder zijn afkomstig uit China. Philou heeft dus Chinees bloed, hoewel dit niet terug te zien is in haar uiterlijk. Ze lijkt dan ook meer op haar vader qua uiterlijk en meer op haar moeder qua innerlijk.

    Als er iets niet goed is en ik iets moet aanpassen, moet je het maar zeggen c;

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 16:09 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Harry?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Staan erbij!


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Rol:
    Meisje
    Naam:
    Leah Amaryliss Crawford
    Leeftijd:
    17
    Karakter:
    Leah is altijd al heel eigenwijs geweest, vroeger luisterde ze ook naar bijna niemand en deed ze alleen maar wat ze zelf wou. Nu is het verminderd, ze is gehoorzamer en behulpzamer geworden, maar ze doet nogsteeds wat ze zelf wil, al is dat ook wel minder geworden. Leah is een vriendelijk meisje, dat altijd aardig tegen je zal blijven, ook al mag ze je totaal niet, ze wil namelijk iedereen te vriend houden. Leah is bijna altijd vrolijk en ze is moeilijk boos te krijgen, maar als je haar boos hebt gemaakt, dan is ze ook voor een lange tijd boos op je, soms ontwijkt ze je elke keer als je langskomt of het met haar wil uitpraten, ze wil dan gewoon niets meer met je te maken hebben. Verder is Leah niet heel erg geduldig, maar wacht ze wel, als het haar niet te lang duurt tenminste. Eigelijk doet Leah heel veel alsof, bijvoorbeeld, aardig doen tegen je terwijl ze je niet mag en wachten op antwoord of iets anders dergelijks terwijl ze het liefst geen moment langer wilt wachten op je, en ook doet ze alsof ze heel veel zelfvertrouwen heeft, maar heel vaak kunnen de mensen in haar omgeving zien dat ze heel ongelukkig en onzeker over haar zelf is.
    Uiterlijk:



    Kaya Scodelario
    Extra:
    /

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 22:26 ]


    That is a perfect copy of reality.