• Maandelijks vallen er tientallen meisjes in de handen van loverboys, en heel raar is het niet.. Met hun goede uiterlijk, mooie cadeautjes en indrukwekkende verhalen winden die jongens ze zo om hun vinger. Hun slachtoffers zijn ook makkelijk te vinden. Ze hoeven alleen maar een onzeker meisje uit te zoeken en hun spel kan beginnen. Langzaam het vertrouwen krijgen en vervolgens een prachtige, dure relatie aangaan. Tot het game over is voor de meiden, ze moeten de spullen terug betalen. En hoe... Kunnen deze meiden ooit ontsnappen uit dit gevaarlijke spel, en zo ja... Welke gevolgen brengt dat met zich mee...


    Rollen:
    Jongens:
    - Zayn Javadd Malik: Monticia
    - Niall James Horan: Tomlinsonz
    - Louis William Tomlinson: WhiteToms
    - Harry Edward Styles: Depay
    - Liam James Payne: Licorne

    Meisjes: VOL!
    - Alexis Noa Garcia: Monticia
    - Philou Jiali Harrison: Rider
    - Lauren Jillian Smith: Tomlinsonz
    - Mae Marro: Thysia
    - Leah Amaryliss Crawford: Paradises

    Overige (Familie, Vrienden enz.):
    -
    -
    -
    -
    -


    Invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:

    - Minimaal 3-4 regels
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Geen opgevers of mensen die niet reageren.
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages!
    - OOC tussen haakjes!
    - Schelden mag, maar niet OOC!
    - Geen sneltrein RPG!
    - We sluiten niemand buiten!
    - Alleen ik maak de topics, behalve als ik offline ben maar dan wil ik wel een linkje!


    Harry - Mae
    Zayn - Philou
    Niall - Alexis
    Liam - Lauren
    Louis - Leah


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 18:12 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Monticia schreef:
    Harry - Mae
    Zayn - Philou
    Niall - Alexis
    Liam - Meisje van Lifeisajoke
    Louis - Leah

    Ja, goed zo allemaal? :3



    Yep ^^

    Monticia schreef:
    Harry - Mae
    Zayn - Philou
    Niall - Alexis
    Liam - Meisje van Lifeisajoke
    Louis - Leah

    Ja, goed zo allemaal? :3


    Helemaal prima ^-^.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Monticia schreef:
    Harry - Mae
    Zayn - Philou
    Niall - Alexis
    Liam - Meisje van Lifeisajoke
    Louis - Leah

    Ja, goed zo allemaal? :3


    Ja hoor, gezellig, ik zit met jou/Zayn "opgescheept" c:


    Happy Birthday my Potter!

    Rol: Boobear
    Naam: Louis William Tomlinson
    Leeftijd: 21 jaar
    Karakter:Louis is een jongen van 21 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Je ziet dan een hele andere kant van hem. Dan komt echt naar voren dat hij de oudste van de groep is. Iets waar hij niet al te blij mee is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Ook heeft hij veel gaytrekjes en dat valt vooral op als je hem voor het eerst ziet. Hij is biseksueel, iets wat het misschien wel verklaart. Verder is hij is snel jaloers en afhankelijk als hij je lief heeft. En kan hij zijn mond opentrekken zonder eerst na te denken, waardoor sommige dingen niet altijd even slim zijn om te zeggen. Dit komt vaak voor op momenten dat mensen die niet nadenken of denken dat ze beter zijn dan andere, want dat iets waar hij niet tegen kan.
    Uiterlijk:




    Extra: komt


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    LOUEEEEH. :9~:9~:9~:9~:9~:9~


    "Family don’t end in blood”

    Monticia schreef:
    Rol: Loverboy
    Naam: Zayn Javadd Malik.
    Leeftijd: 20.
    Karakter: Zayn is een charmante jongen die altijd wel in is voor wat geflirt. Hij weet hoe hij meisjes makkelijk kan beïnvloeden en maakt er ook makkelijk gebruik van. Zayn kan soms best stil zijn, wat hem een tikkeltje mysterieus maakt. Zayn kan best wel agressief zijn, bijvoorbeeld als hij iets wil of als iemand zijn dierbaren wat aandoet. Zayn is erg ijdel. Ook is hij doelgericht en gewend te krijgen wat hij wil, hij heeft daarom ook een enorm doorzettingsvermogen.
    Uiterlijk:


    Foto 1, Foto 2.
    Extra: /

    Rol: Meisje.
    Naam: Alexis Noa Garcia.
    Leeftijd: 16.
    Karakter: Alexis is een jong, naïef meisje. Vele noemen haar "de onschuld zelf", aangezien ze geen vlieg kwaad zou doen. Alexis is een vrolijk meisje, dat overal het goede in ziet. Alexis is niet het slimste meisje wat je zal tegenkomen, maar soms zegt ze wel iets slims. Wel is Alexis een beetje ijdel, ze haat het om er slecht uit te zien.
    Uiterlijk:


    Foto 1, Foto 2.
    Alexis is een meisje met een schattig uiterlijk. Ze heeft een lief gezichtje zonder oneffenheden met twee grote, donkerblauwe ogen. Ze heeft een bos lange, blonde lokken wat ze soms wel is een andere kleur verft. Toch eindigt ze altijd weer bij blond. Alexis is met haar 1,64 een klein meisje, wat vele nog schattiger vinden. Ze is heeft een tenger figuur, met toch wel duidelijke, vrouwelijke vormen. Alexis' kleren zijn nooit heel jongensachtig, afgezien van sweaters die ze soms draagt. Hakken draagt ze alleen op feestjes.
    Extra: /


    Nou, ze zijn af! What do you think? :3


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Monticia schreef:
    Monticia schreef:
    Rol: Loverboy
    Naam: Zayn Javadd Malik.
    Leeftijd: 20.
    Karakter: Zayn is een charmante jongen die altijd wel in is voor wat geflirt. Hij weet hoe hij meisjes makkelijk kan beïnvloeden en maakt er ook makkelijk gebruik van. Zayn kan soms best stil zijn, wat hem een tikkeltje mysterieus maakt. Zayn kan best wel agressief zijn, bijvoorbeeld als hij iets wil of als iemand zijn dierbaren wat aandoet. Zayn is erg ijdel. Ook is hij doelgericht en gewend te krijgen wat hij wil, hij heeft daarom ook een enorm doorzettingsvermogen.
    Uiterlijk:


    Foto 1, Foto 2.
    Extra: /

    Rol: Meisje.
    Naam: Alexis Noa Garcia.
    Leeftijd: 16.
    Karakter: Alexis is een jong, naïef meisje. Vele noemen haar "de onschuld zelf", aangezien ze geen vlieg kwaad zou doen. Alexis is een vrolijk meisje, dat overal het goede in ziet. Alexis is niet het slimste meisje wat je zal tegenkomen, maar soms zegt ze wel iets slims. Wel is Alexis een beetje ijdel, ze haat het om er slecht uit te zien.
    Uiterlijk:


    Foto 1, Foto 2.
    Alexis is een meisje met een schattig uiterlijk. Ze heeft een lief gezichtje zonder oneffenheden met twee grote, donkerblauwe ogen. Ze heeft een bos lange, blonde lokken wat ze soms wel is een andere kleur verft. Toch eindigt ze altijd weer bij blond. Alexis is met haar 1,64 een klein meisje, wat vele nog schattiger vinden. Ze is heeft een tenger figuur, met toch wel duidelijke, vrouwelijke vormen. Alexis' kleren zijn nooit heel jongensachtig, afgezien van sweaters die ze soms draagt. Hakken draagt ze alleen op feestjes.
    Extra: /


    Nou, ze zijn af! What do you think? :3


    Ik vind Alexis erg schattig ;3


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Tomlinsonz schreef:
    (...)

    Ik vind Alexis erg schattig ;3


    Haha, dat was de bedoeling :3


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Monticia schreef:
    (...)

    Haha, dat was de bedoeling :3


    Dan is het goed gelukt :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Tomlinsonz schreef:
    (...)

    Ik vind Alexis erg schattig ;3


    Happy Birthday my Potter!

    Well, mission accomplished ^^


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Haha, dat is toch Acacia?

    Depay schreef:
    Rol: Harrehhh
    Naam: Harry Edward Styles
    Leeftijd: Harry is 19 jaar oud.
    Karakter: Harry is een lieve en vrolijke jongen, maar helaas een échte player. Hij versiert heel veel meisjes, en maakt vaak misbruik van zijn beroemdheid en het feit dat hij er zo goed uit ziet. Hij weet dat hij knap is, maar egoïstisch is hij toch niet. Harry is gewoon nog niet toe aan een vaste relatie. Harry is iemand die heel veel plezier kan maken met zijn vrienden, dan voornamelijk zijn 4 beste vrienden. Daar voelt hij zich het beste bij en het meest bij op zijn gemak.
    Uiterlijk:




    Oh goddie..
    Extra: -


    My love is done.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Trouwens, is One Direction bekend ja/nee?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Thysia schreef:
    Haha, dat is toch Acacia?


    Jup haha :P

    Tomlinsonz schreef:
    Trouwens, is One Direction bekend ja/nee?


    Nope.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable