• Maandelijks vallen er tientallen meisjes in de handen van loverboys, en heel raar is het niet.. Met hun goede uiterlijk, mooie cadeautjes en indrukwekkende verhalen winden die jongens ze zo om hun vinger. Hun slachtoffers zijn ook makkelijk te vinden. Ze hoeven alleen maar een onzeker meisje uit te zoeken en hun spel kan beginnen. Langzaam het vertrouwen krijgen en vervolgens een prachtige, dure relatie aangaan. Tot het game over is voor de meiden, ze moeten de spullen terug betalen. En hoe... Kunnen deze meiden ooit ontsnappen uit dit gevaarlijke spel, en zo ja... Welke gevolgen brengt dat met zich mee...


    Rollen:
    Jongens:
    - Zayn Javadd Malik: Monticia
    - Niall James Horan: Tomlinsonz
    - Louis William Tomlinson: WhiteToms
    - Harry Edward Styles: Depay
    - Liam James Payne: Licorne

    Meisjes: VOL!
    - Alexis Noa Garcia: Monticia
    - Philou Jiali Harrison: Rider
    - Lauren Jillian Smith: Tomlinsonz
    - Mae Marro: Thysia
    - Leah Amaryliss Crawford: Paradises

    Overige (Familie, Vrienden enz.):
    -
    -
    -
    -
    -


    Invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:

    - Minimaal 3-4 regels
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Geen opgevers of mensen die niet reageren.
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages!
    - OOC tussen haakjes!
    - Schelden mag, maar niet OOC!
    - Geen sneltrein RPG!
    - We sluiten niemand buiten!
    - Alleen ik maak de topics, behalve als ik offline ben maar dan wil ik wel een linkje!


    Harry - Mae
    Zayn - Philou
    Niall - Alexis
    Liam - Lauren
    Louis - Leah


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 18:12 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Licorne schreef:
    (...)

    Moeten de jongens dat ook invullen? Mij maakt het in ieder geval niet heel veel uit :Y)


    Ja, kan :P


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Oh, mensen stop met al die gifs. Voor ik de hot-heid ervan niet meer aankan :')

    Mare ff serieus. Ik heb geen voorkeur. Volgens mij Rpgt iedereen hier wel goed.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb niet echt een voorkeur ;x. Maar ik wil in ieder geval wel bij iemand die actief blijft.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Rol:
    Één van de meisjes.
    Naam:
    Mae Marro.
    Leeftijd:
    Mae is zestien.
    Karakter:
    Mae is een heel spontaan meisje, ze heeft veel fantasie en de meesten beschrijven haar als de grappige. Ze is altijd in voor een geintje, maar heeft vaak stemmingswisselingen. Ze is ook vaak overenthousiast en dan kan ze irritant worden. Ze kan ook snel boos worden en is gauw op haar teentjes getrapt. Als ze erachter komt dat ze ongelijk heeft, discusseert ze wel verder aangezien ze heel koppig is. Ze heeft ook een stille kant en dan houd ze ervan om te lezen. Mae staat erg positief in het leven en ziet van vele dingen het goede in, zo ook in mensen. Dit is één van haar beste eigenschappen. Desondanks kan ze ook erg verlegen zijn wanneer ze nieuwe mensen ontmoet. Ze houdt van lezen, vooral van horrorverhalen. Ze is gefascineerd door het paranormale en ze is makkelijk te beïnvloeden. Hoewel Mae meestal een eigen wil heeft, kan ze ook erg naïef zijn.
    Uiterlijk:


    Extra:
    Mae is enigskind en heeft last van haar dwangneurose.


    Is het goed als haar keuze naar Harry uitgaat, since I'm still a Harry girl ^^

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 21:56 ]

    Mijn voorkeur gaat naar iemand die vaak/regelmatig reageert :Y)

    Ik moet er wel bij melden dat ik vrijdag 26 juli op vakantie ga, tot 9 augustus. Ik dacht daar eerst geen wifi te hebben maar mijn zus zei van wel, dus dat weet ik nog niet. Maar anders mag iemand anders Liam zolang wel besturen. (:

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 20:49 ]


    "Family don’t end in blood”

    Ik ga trouwens 5 tot 12 augustus op vakantie. Tot dan kan ik actief reageren.

    Ik ga niet op vakantie! c:

    Misschien is het handig om rekening te houden met de vakanties bij de indeling? Dan kun je mensen die tegelijk op vakantie zijn bij elkaar plaatsen?
    gewoon een voorstel hoor


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Ik ga niet op vakantie! c:

    Misschien is het handig om rekening te houden met de vakanties bij de indeling? Dan kun je mensen die tegelijk op vakantie zijn bij elkaar plaatsen?
    gewoon een voorstel hoor


    Dat is wel slim, ik heb namelijk geen wifi..

    Ja, inderdaad.
    Ik ga niet op vakantie dus... Wil iedereen de data neerzetten van wanneer tot wanneer ze weg zijn?


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Monticia schreef:
    Ja, inderdaad.
    Ik ga niet op vakantie dus... Wil iedereen de data neerzetten van wanneer tot wanneer ze weg zijn?


    Ik heb mijn post al aangepast :Y)


    "Family don’t end in blood”

    5 tot en met 12 augustus.
    Ik heb trouwens een spoiler in mijn post neergezet.

    Ik ben net een paar dagen terug (:


    That is a perfect copy of reality.

    Okee, even een lijstje maken :3


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Harry - Mae
    Zayn - Philou
    Niall - Alexis
    Liam - Meisje van Lifeisajoke
    Louis - Leah

    Ja, goed zo allemaal? :3


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Monticia schreef:
    Harry - Mae
    Zayn - Philou
    Niall - Alexis
    Liam - Meisje van Lifeisajoke
    Louis - Leah

    Ja, goed zo allemaal? :3


    Prima (:


    "Family don’t end in blood”