• Maandelijks vallen er tientallen meisjes in de handen van loverboys, en heel raar is het niet.. Met hun goede uiterlijk, mooie cadeautjes en indrukwekkende verhalen winden die jongens ze zo om hun vinger. Hun slachtoffers zijn ook makkelijk te vinden. Ze hoeven alleen maar een onzeker meisje uit te zoeken en hun spel kan beginnen. Langzaam het vertrouwen krijgen en vervolgens een prachtige, dure relatie aangaan. Tot het game over is voor de meiden, ze moeten de spullen terug betalen. En hoe... Kunnen deze meiden ooit ontsnappen uit dit gevaarlijke spel, en zo ja... Welke gevolgen brengt dat met zich mee...


    Rollen:
    Jongens:
    - Zayn Javadd Malik: Monticia
    - Niall James Horan: Tomlinsonz
    - Louis William Tomlinson: WhiteToms
    - Harry Edward Styles: Depay
    - Liam James Payne: Licorne

    Meisjes: VOL!
    - Alexis Noa Garcia: Monticia
    - Philou Jiali Harrison: Rider
    - Lauren Jillian Smith: Tomlinsonz
    - Mae Marro: Thysia
    - Leah Amaryliss Crawford: Paradises

    Overige (Familie, Vrienden enz.):
    -
    -
    -
    -
    -


    Invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:

    - Minimaal 3-4 regels
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Geen opgevers of mensen die niet reageren.
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages!
    - OOC tussen haakjes!
    - Schelden mag, maar niet OOC!
    - Geen sneltrein RPG!
    - We sluiten niemand buiten!
    - Alleen ik maak de topics, behalve als ik offline ben maar dan wil ik wel een linkje!


    Harry - Mae
    Zayn - Philou
    Niall - Alexis
    Liam - Lauren
    Louis - Leah


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 18:12 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Monticia schreef:
    (...)

    Nope.


    Oh ö zij is schattig, maar ik mag d'r niet, lol. [my opinion] ^^

    De jongens kennen elkaar wel toch?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Thysia schreef:
    (...)

    Oh ö zij is schattig, maar ik mag d'r niet, lol. [my opinion] ^^


    Haha, ik mag haar ook niet zo. Maar ik had een schattig uiterlijk nodig :x

    Depay schreef:
    De jongens kennen elkaar wel toch?


    Tuurlijk!


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Ik heb Mae wat aangepast.

    Wanneer wil je starten?

    Monticia schreef:
    Harry - Mae
    Zayn - Philou
    Niall - Alexis
    Liam - Meisje van Lifeisajoke
    Louis - Leah

    Ja, goed zo allemaal? :3

    Ik vind het goed.


    That is a perfect copy of reality.

    Thysia schreef:
    Wanneer wil je starten?


    Als Lifeisajoke haar rol heeft ingevuld :)


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Paradises schreef:
    Rol:
    Meisje
    Naam:
    Leah Amaryliss Crawford
    Leeftijd:
    17
    Karakter:
    Leah is altijd al heel eigenwijs geweest, vroeger luisterde ze ook naar bijna niemand en deed ze alleen maar wat ze zelf wou. Nu is het verminderd, ze is gehoorzamer en behulpzamer geworden, maar ze doet nogsteeds wat ze zelf wil, al is dat ook wel minder geworden. Leah is een vriendelijk meisje, dat altijd aardig tegen je zal blijven, ook al mag ze je totaal niet, ze wil namelijk iedereen te vriend houden. Leah is bijna altijd vrolijk en ze is moeilijk boos te krijgen, maar als je haar boos hebt gemaakt, dan is ze ook voor een lange tijd boos op je, soms ontwijkt ze je elke keer als je langskomt of het met haar wil uitpraten, ze wil dan gewoon niets meer met je te maken hebben. Verder is Leah niet heel erg geduldig, maar wacht ze wel, als het haar niet te lang duurt tenminste. Eigelijk doet Leah heel veel alsof, bijvoorbeeld, aardig doen tegen je terwijl ze je niet mag en wachten op antwoord of iets anders dergelijks terwijl ze het liefst geen moment langer wilt wachten op je, ook doet ze alsof ze heel veel zelfvertrouwen heeft, maar heel vaak kunnen de mensen in haar omgeving zien dat ze heel ongelukkig en onzeker is.
    Uiterlijk:



    Kaya Scodelario
    Extra:
    /



    Done c:

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 22:28 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Oké, het spijt me, maar ik heb soort van bezoek voor 3 weken, het is moeilijk uit te leggen en ik bijna nooit online zijn. Aangezien ik al een paar andere RPG's heb denk ik dat het beter is om iemand anders te zoeken, anders ga ik echt bijna niet reageren hier.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 23:15 ]

    Lifeisajoke schreef:
    Oké, het spijt me, maar ik heb soort van bezoek voor 3 weken, het is moeilijk uit te leggen en ik bijna nooit online zijn. Aangezien ik al een paar andere RPG's heb denk ik dat het beter is om iemand anders te zoeken, anders ga ik echt bijna niet reageren hier.


    Jammer, maar goed dat je het zegt.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Ik neem de rol wel over. Maar ik had nog een vraagje: Krijgen de meiden uberhaupt met elkaar te maken?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    Ik neem de rol wel over. Maar ik had nog een vraagje: Krijgen de meiden uberhaupt met elkaar te maken?


    Ja, ze kunnen natuurlijk vriendinnen zijn, bij elkaar op school zitten, vage bekenden ofzo zijn (:


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Dus stel ik maak mijn rol, krijgt mijn meisje alleen te maken met Liam. Als ze verder niet bekend is met een van de meisjes.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    Dus stel ik maak mijn rol, krijgt mijn meisje alleen te maken met Liam. Als ze verder niet bekend is met een van de meisjes.


    Ja, maar ze kan de andere meisjes natuurlijk ook leren kennen via Liam (: Want die heeft natuurlijk wel contact met de andere jongens.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Ik heb al best veel RPG's en zag dat Nichelle de rol ook wel wilde. Ik sta de rol dus af aan Nichelle :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.