• ----

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 19:36 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Als haar tante is overleden vind ik het niet meer dan logisch dat ze niet mee gaat. Sowieso moet er vast een crematie/begravenis nog komen denk ik en haar ouders willen nu vast zeker graag even hun kinderen bij zich hebben.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Whut, maar zij kan er toch niets aan doen als ze niet meer mag, wat ik op zich best belachelijk vind. Zoek iemand anders zou ik zeggen en maak je niet zo druk.


    Your make-up is terrible

    Sorry, maar toon wat begrip


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Assassin schreef:
    Whut, maar zij kan er toch niets aan doen als ze niet meer mag, wat ik op zich best belachelijk vind. Zoek iemand anders zou ik zeggen en maak je niet zo druk.

    Conquistador schreef:
    Als haar tante is overleden vind ik het niet meer dan logisch dat ze niet mee gaat. Sowieso moet er vast een crematie/begravenis nog komen denk ik en haar ouders willen nu vast zeker graag even hun kinderen bij zich hebben.

    Pharrell schreef:
    Sorry, maar toon wat begrip

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 18:44 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Whut, maar zij kan er toch niets aan doen als ze niet meer mag, wat ik op zich best belachelijk vind. Zoek iemand anders zou ik zeggen en maak je niet zo druk.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik snap er geen poep van.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik vind het hartstikke normaal dat ze dan niet meer mag, haar ouders willen gewoon hun kinderen bij zich hebben momenteel.
    Ik zou er wat begrip voor tonen, want als het met jouw zou gebeuren wil je denk ik ook niet dat mensen pissig op je worden omdat je niet meegaat.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 18:46 ]


    El Diablo.

    Haar tante is dus overleden? Dan is het toch best logisch dat ze niet maar mag/wil.

    Buiten het feit dat je meer respect zou moeten tonen is het waarschijnlijk niet haar beslissing geweest, boos op je vriendin worden is redelijk zinloos.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Buiten het feit dat je meer respect zou moeten tonen is het waarschijnlijk niet haar beslissing geweest, boos op je vriendin worden is redelijk zinloos.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Adnane schreef:
    Ik vind het hartstikke normaal dat ze dan niet meer mag, haar ouders willen gewoon hun kinderen bij zich hebben momenteel.
    Ik zou er wat begrip voor tonen, want als het met jouw zou gebeuren wil je denk ik ook niet dat mensen pissig op je worden omdat je niet meegaat.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Sinistre schreef:
    Buiten het feit dat je meer respect zou moeten tonen is het waarschijnlijk niet haar beslissing geweest, boos op je vriendin worden is redelijk zinloos.


    En ik zou even wat meer respect tonen. Jemig.


    Tijd voor koffie.

    Egoïstisch kreng, sorry dat ik het zeg, maar dat is zo respectloos. Dan neem je een andere vriendin mee.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik vind het behoorlijk egoïstisch van je dat je boos op haar wordt, zij kan er ook niks aan doen dat ze niet meer mag.
    Toon eens wat meer begrip.


    All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them..

    Als haar tanet is overleden lijkt het me vrij logisch dat ze niet meer mee wil. En je kan toch gewoon een andere vriendin meevragen?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."