• ----

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 19:36 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Stel je voor dat er bij jou een dierbare overlijd.
    Dan snap je toch ook dat je niet meer mag/wil.
    Als je je niet vrolijk voelt, is het soms heel vervelend om te doen alsof.
    Of het mag niet van je ouders.
    Maar dan wil je daar toch graag begrip voor:|

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 19:09 ]


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Kynareth schreef:
    Egoïstisch kreng, sorry dat ik het zeg, maar dat is zo respectloos. Dan neem je een andere vriendin mee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ... Holy shit, ik denk dat het tijd is voor jou om een psychiater te zoeken om je ernstige narcisme te behandelen...

    Overigens, waarom hebben ze haar tante naar de dierenarts gebracht om te laten inslapen? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Oh wow, steek je kop even uit het zand en wees niet zo egoïstisch. Jezus.


    ars moriendi

    Kynareth schreef:
    Egoïstisch kreng, sorry dat ik het zeg, maar dat is zo respectloos. Dan neem je een andere vriendin mee.
    ik noem jou respectloos

    Haar tante is een week geleden overleden en ecremeerd meer niet. Maat laat ook maar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jij bent nu best pissig door haar? Ik vind, dat als zij dit hoort/leest.. Zij best pissig op jou mag zijn!
    Als jij "best een goede vriendin" met haar bent, heb jij respect voor haar en steun je haar hierbij! Dan heb je maar een gereserveerde plek over, sowhat? Nodig een andere best goede vriendin uit, of ga alleen met je broer, zijn vriend enz.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    IrishNialler schreef:
    (...)ik noem jou respectloos

    Haar tante is een week geleden overleden en ecremeerd meer niet. Maat laat ook maar


    DAFUQ.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    IrishNialler schreef:
    (...)ik noem jou respectloos

    Haar tante is een week geleden overleden en ecremeerd meer niet. Maat laat ook maar

    Meer niet?
    Serieus, iemand is dood gegaan. Een familielid.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 19:13 ]

    IrishNialler schreef:
    (...)ik noem jou respectloos

    Haar tante is een week geleden overleden en ecremeerd meer niet. Maat laat ook maar


    "meer niet"? Heb je wel eens iemand verloren? zo te horen niet.. Want dan weet je hoe moeilijk het is en dat het na een crematie niet zo maar opeens klaar en goed is! Ieeeggh.. Bah.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ribery schreef:
    Oh wow, steek je kop even uit het zand en wees niet zo egoïstisch. Jezus.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    IrishNialler schreef:
    (...)ik noem jou respectloos

    Haar tante is een week geleden overleden en ecremeerd meer niet. Maat laat ook maar


    Het spijt me, maar ik vind dat haar tante overleden én gecremeerd is, al heel wat om je aardig rot over te voelen.
    Ik vind dat je niet boos op je vriendin moet worden voor dit, nota bene kan zij er níks aan doen als ze niet mag van haar óúders, die (zoals ik al eerder zei) denk ik gewoon graag op dit moment hun kinderen bij zich willen hebben omdat ze hun (schoon)zus al kwijt zijn.

    Vraag gewoon een andere vriendin om mee te gaan en maak gewoon lol met zn allen. Het heeft sowieso ook echt geen nut om er zo'n grote ophef over te maken dat deze vriendin niet mee gaat. Ze kan er niks aan doen en een ruzie erbij krijgen bovenop dat haar tante is overleden zal haar vast ook geen goed doen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    IrishNialler schreef:
    (...)ik noem jou respectloos

    Haar tante is een week geleden overleden en ecremeerd meer niet. Maat laat ook maar


    ars moriendi

    IrishNialler schreef:
    (...)ik noem jou respectloos

    Haar tante is een week geleden overleden en ecremeerd meer niet. Maat laat ook maar

    Oh wauw. Mijn achting voor is nu echt op een absoluut nulpunt en ik dacht dat het niet lager kon :'D
    Wat ben jij een egocentrisch wijf zeg.

    Was het nou een maand geleden geweest of zo, dan had ik het redelijk raar gevonden, want even weg gaan zou haar goed doen, maar zelfs dan mag je niet reageren zoals jij nu doet.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 19:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kynareth schreef:
    Egoïstisch kreng, sorry dat ik het zeg, maar dat is zo respectloos. Dan neem je een andere vriendin mee.
    en als ik die toevallig nirt heb. Sorry maat ze wisten al dat die tante ging overleiden. Maar laat maar doe maar een slotje op dit topic.. Mensen noemen me wel egoistish weet ik het wat maar ik heb ook gevoelens


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)en als ik die toevallig nirt heb. Sorry maat ze wisten al dat die tante ging overleiden. Maar laat maar doe maar een slotje op dit topic.. Mensen noemen me wel egoistish weet ik het wat maar ik heb ook gevoelens

    En anderen hebben die ook en daar hou jij voor geen cent rekening mee :'D
    Maakt niet uit of ze wisten dat ze dood zou gaan of niet. Dan is het alsnog zwaar.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 19:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.