• Het is zomer. Het is prachtig weer en de zon straalt volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekendste YouTubers zullen samen de hele zomer verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigd om in een groep bungalows net buiten Wellington Nieuw Zeeland te verblijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde grootte als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met wifi en knusse banken en zitjes.
    Buiten de bungalows is een groot meer en zitten ze direct in de prachtige natuur van beschermd natuurgebied Zealandia. Aan de andere kant van het park zit je binnen 10 minuten in down town Wellington met alle voorzieningen van de miljoenenstad.


    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - KiliOfDurin - danisnotonfire
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke - zoella280390
    - Haley Nelson - Chiron - nellyson
    - Jackson Harries 'Jack' - Castamere - jacksgap
    - Finnegan Harries 'Finn' - Nazario - jacksgap
    - Joe Sugg - Castamere - thatcherjoe
    - PJ Liguori - KiliOfDurin - kickthepj


    Bungalow indeling(per 4):
    Bungalow 1:
    - Jack Harries
    - Finn Harries
    -
    -

    Bungalow 2:
    - Dan Howell
    - Joe Sugg
    -
    -

    Bungalow 3:
    - PJ Liguori
    - Zoë Sugg
    -
    -

    Bungalow 4:
    - Haley Nelson
    -
    -
    -


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 19:56 ]


    Bowties were never Cooler

    | True (; |


    kindness is never a burden.

    Delvecchio schreef:
    [Nope had ik al geprobeerd. Maar ik heb het op zo'n manier geflikt dat dus die andere post dezelfde is. Maar eigenlijk maakt het niet uit aangezien Naïs daar toch al op gereageerd had :'p]


    [Hahah, dit is letterlijk de eerste keer dat iemand mijn naam in een topic gebruikt (':]

    Adamo schreef:
    (...)

    [Hahah, dit is letterlijk de eerste keer dat iemand mijn naam in een topic gebruikt (':]


    | Naïs, Naïs, Naïs, Naïs.
    Not anymore now, love (; |


    kindness is never a burden.


    Zoë Sugg aka Zoella.

    "Oh, by the way, you know I'm slow Finnegan, I wasn't making out with some guy that's been hiding under my bed for the last couple of hours." Ik nam zijn pols vast en trok hem mee naar een plaatsje in de schaduw bij een boom met uitzicht op het water achter ons. Ik nam de staander over van hem en gaf hem glimlachend een zetje zodat hij ging neerzitten. Ik wist hoe erg hij het haatte om op gras te zitten omdat hij altijd bang was dat het gras ging nat zijn of zo, wat redelijk onmogelijk was hier, maar die gedachte kon ook gewoon een persoonlijke indruk zijn, ook al regende het hier bijna nooit. Ik zette de staander op de grond en zorgde ervoor dat het beeld op ons was gericht. Met een enthousiast glimlach nam ik plaats naast Finn en haalde vlug mijn hand door mijn haren. Ik tuitte lichtjes mijn lippen en drukte op de afstandsbediening om hem te laten filmen. Aangezien ik nooit wist hoe ik een intro moest doen staarde ik voor een paar seconden naar de lens met een grote glimlach.
    "Hello !" zei ik uiteindelijk toen ik me bedacht dat ik wel iets tegen de mensen moest zeggen, "Guess who's here with me today ?"

    Edgar schreef:
    (...)

    | Naïs, Naïs, Naïs, Naïs.
    Not anymore now, love (; |


    [Ik voel me vereerd dat jullie hier wel de 2 puntjes schrijven, mijn vrienden zijn daar allemaal te lui voor (':]

    Adamo schreef:
    (...)

    [Ik voel me vereerd dat jullie hier wel de 2 puntjes schrijven, mijn vrienden zijn daar allemaal te lui voor (':]


    | Het is net het mooist met de puntjes erop (; |


    kindness is never a burden.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Ik liep op mijn dooie gemakje naar buiten en keek even rond terwijl ik Zoë achter me hoorde praten. “Oh, by the way, you know I’m slow Finnegan,”Ik knarste even met de naam die ze gebruikte waarna een zucht ontsnapte uit mijn mond. Ik had werkelijk een hekel aan mijn volledige naam, “I wasn’t making out with some guy that’s been hiding under my bed for the last couple of hours.” Ik draaide me om, “Yeah. You better did not or that guy is going to be dead meat.”Ik keek Zoë met een serieuze blik aan maar kon het toch de glimlach op mijn gezicht niet meer verstoppen. Ik dacht even aan PJ en het feit dat hij hier sliep samen met Zoë in één bungalow maar schudde al snel deze gedachten weg. Ik wist dat Zoë nooit zoiets zou doen. Plotseling voelde ik hoe ze mijn pols vastnam en me trok naar een plaatsje in de schaduw bij een boom met uitzicht op het water achter ons. Ik keek met open mond naar het uitzicht. Het was werkelijk prachtig, hoe de zon reflecteerde op het water. Ik voelde opeens hoe de staander van me werd afgenomen en dus draaide ik me weer om richting Zoë om daarna te merken dat ze met een brede glimlach op haar gezicht me een zetje gaf waardoor ik neerzat op het gras. “Oh no.” bracht ik uit terwijl ik daarna dingen begon te mompelen als, “I hate it.”, “You know that.”, “Oh god.”, “Grr. Zoë”, “I hate you.” En nog vele andere dingen. Nadat ik had gecontroleerd dat het uiteindelijk droog was maar nog steeds mokkend voor me uit zat te staren en de penny de hele tijd voor me liet rollen van links naar rechts, merkte ik op dat Zoë met een enthousiaste glimlach naast me ging zitten. Ze drukte op de afstandsbediening maar staarde voor enkele seconden naar de lens. Ik wist al dat ze gewoon even aan het nadenken was over een goede introductie. Ze was daar echt werkelijk slecht in. “Hello! Guess who’s here with me today?” Mijn mokkende blik maakte plaats voor een charmante glimlach, “Maybe only the best boyfriend in the world?”grapte ik waarna ik een handgebaar maakte in de camera. “Hi, Finn here again." zei ik glimlachend terwijl ik de nadruk legde op het laatste woordje.

    [Normaal ben ik ook te lui voor de puntjes maar vandaag dacht ik gewoon van: what the heck, just do it. :'D Maar zoals Lene het al zei vind ik dat het met puntjes ook mooier staat.]

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 19:17 ]


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    "Maybe only the best boyfriend in the world." Mijn handen zakten naar beneden die ik enthousiast naar hem had uitgestoken om hem voor te stellen waardoor ze nu in mijn schoot lagen, "Finn, shut up, we don't know that yet !" Ik gaf hem een zacht stompje en keek naar de camera.
    "Okay guys, so, since me and Finn are together, I got a lot of requests for the Boyfriend Tag." Ik stopte mijn uitleg even en dacht na, "Sorry I didn't do it before but, me and Finn didn't saw eachother that much lately because he's just such a busy man, but since we're back together we thought, well no, I thought this was the perfect moment to do the video." Zoals altijd keek ik veel rond, vaak naar Finn ook, en maakte ik veel gebaren met mijn handen omdat dat gewoon iets was wat ik altijd deed. Ik keek naar Finn en schudde lachend mijn hoofd, "I really don't know what I'm saying." Finn was zoals altijd recht in de camera aan het staren met de grote, charmante glimlach die hij altijd op zijn gezicht had staan bij video's. Ik legde mijn handen over mijn gezicht en verstopte me half achter Finn zodat mijn lachmomentje niet zo zichtbaar was voor de camera. Finn kennende zou er iets over zeggen in de trend van dat de kijkers er niet op moesten letten omdat ik 'mijn momentje' weer even had zodat hij niet al te veel knip en plakwerk had na het filmen en dit gewoon in de video kon laten.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Ik voelde opeens een stompje in mijn zij waardoor ik mijn blik afwendde van de camera en vragend naar Zoë keek. “Finn, shut up, we don’t know that yet!” Ik begon zachtjes te lachen waardoor mijn hoofd meeschudde, “Oeps. Looks like I already spilled the beans.” Ik keek even onschuldig in de camera waarna ik Zoë weer verder liet praten. “Okay guys, since me and Finn are together, I got a lot of request for the Boyfriend Tag.”Ik knikte waarna ik mijn voeten plaatste op de penny en langzaam van links naar rechts begon te rijden. “Sorry I didn’t do it before but, me and Finn didn’t see each other that much lately because he’s just such a busy man.” Ik lachte zachtjes, “Guilty.” waarna ik weer snel mijn mond hield zodat Zoë verder kon vertellen. “But since we’re back together we thought, well no, I thought this was the perfect moment to do the video.” Ik keek de hele tijd heen en weer van de camera naar Zoë waarna ik bevestigend knikte. “I really don’t know what I’m saying.” hoorde ik opeens Zoë zeggen waardoor ik me omdraaide naar haar en haar glimlachend aankeek. “Awh, but you’re doing great!” Ik sloeg mijn armen behendig om Zoë om daarna naar achteren te leunen zodat we even op het gras lagen. Na enkele seconden Zoë’s lach te horen en haar dreigementen dat ik haar lost moest laten, liet ik haar uiteindelijk los en zaten we allebei weer rechtop. Weer was mijn pennyboard van links naar rechts aan het gaan en keek ik bedachtzaam met een glimlach in de camera, wachtend tot Zoë weer het woord zou nemen dat er uiteindelijk nooit zou komen. Ik voelde opeens hoe ze zich half achter me verstopte terwijl ik zachtjes haar lach de hele tijd hoorde. Ik keek even verbaasd naar Zoë om vervolgens me weer te richten naar de camera. “Don’t bother her. She has a jetlag.” grijnsde ik waarna ik weer in de camera keek maar door Zoë’s aanstekelijke lach ook begon te lachen. Ik leunde met mijn ellebogen op mijn knieën terwijl mijn handen mijn gezicht verborg terwijl ik zachtjes begon te lachen. Na een minuutje was ik eindelijk uitgelachen en keek ik weer de camera in. “I’m sorry but this is just so hilarious. Maybe we should just start. Yeah that's an excellent idea.”

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 23:02 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Ik dacht er opeens aan maar weet iemand eigenlijk hoe laat het ongeveer is in de rpg? :'p Na de middag/ 'savonds/ 's morgens?]


    Rise and rise again until lambs become lions

    's middags tegen 6e denk ik


    Bowties were never Cooler

    Jackson 'Jack' Frayn Harries.
    "Oh no," antwoordde Haley. Jack kon horen dat ze haar best deed zo Amerikaanse mogelijk te klinken. "Seems like 20 pounds is floating away, man... But the good news is: you still have your other 20 pounds. How's this my fault, actually?" Jack haalde zijn schouders op. "You wanted to swim." Haley trok haar rode schoenen uit en had ze nog enkel haar ondergoed aan. Jack wilde wel genieten van het uitzicht, maar zijn schoen. Hij vond het heel erg spijtig. Hij draaide zich om en keek naar de schoen die steeds verder wegdreef. Net toen hij zijn schouders ophaalde hoorde hij Haley roepen: "Haley to the rescue!" Ze liep langs hem heen met haar handen in de lucht als superman, rechtstreeks het water in. Jack lachte en trok toen ook de rest van zijn kleren uit. Hij keek Haley na terwijl zij naar de schoen liep en die uit het water viste. "Here, you poor little guy. Saved by Super Haley." Ze gooide de schoen naar Jack, die tegen zijn scheenbeen op botste. Jack keek boos naar Haley. "Where was that for?" - "Sorry, I didn't mean to hit you." Jack keek het meisje nog eventjes boos aan en lachte toen. Hij zette zijn schoen tegen een boom in de zon, zodat die kon drogen. Vervolgens nam hij een aanloop en dook met een sierlijke boog in het water. Jack bleef even onder water en zwom naar Haley toen. Vlak voor haar neus, kwam hij weer boven en duwde een hand water in haar gezicht. "That was for my shin. And this," Hij sloeg zijn armen om haar middel en drukte een kusje op haar mond. "Is for saving my shoe."


    kindness is never a burden.

    [Staat Joe nog ergens?]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    [Staat Joe nog ergens?]


    |Juist, Joe. Waar heb ik die gelaten? Let's just say he's in his cabin. Hmm. Zullen Dan en Joe meeten? Sinds ze samen in een bungalow zitten? Of PJ en Joe? (: |


    kindness is never a burden.

    [Kies jij maar]


    Bowties were never Cooler