• Ik word er helemaal gek van. Die irritante mensen die denken dat ze leuk zijn met hun accounts.
    Kunnen we hier niks aan veranderen door ze meteen te kunnen melden ofzo? Ze reageren namelijk verschrikkelijk (op verschillende manieren) op sommige topics..

    En aanspreken werkt niet, dan krijg je alleen maar stommere reacties.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Klopt. Ze zijn verschrikkelijk irritant, maar je kunt ze het beste gewoon meteen aan een mod melden.


    Tijd voor koffie.

    Pom schreef:
    (...)

    Oh, sorry, dan interpreteerde ik dat verkeerd

    Ach, is niks. Ik geef vaak het verkeerde indruk :X


    -

    Father schreef:
    Ik vind het vermakelijk :Y)

    Ik kan wel van al die heisa genieten, eigenlijk. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik kan wel van al die heisa genieten, eigenlijk. :x

    Ik ook. En ik geniet nog het meest van fakers. Dingen opzoeken en kijken of je een faker onderuit kunt halen is leuk :Y)

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 19:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pom schreef:
    Ik heb een hekel aan die fakers. Die mogen van mij ook wel oprotten.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Pom schreef:
    Net was er ook zo'n topic, over een zwangerschap of zoiets. Kan die user niet gewoon geband worden, er waren namelijk wel meer van die rare topics.


    Haha , ja !
    Ik moest daar echt om lachen , ik heb even later nog op haar -?- profiel gekeken, zo grappig om te zien ! :'D


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Pom schreef:
    Ik heb een hekel aan die fakers. Die mogen van mij ook wel oprotten.


    Bad decisions make good stories.

    Father schreef:
    Ik vind het vermakelijk :Y)
    Ik stiekem soms ook wel. Maar dan hangt het ook van het onderwerp af. Maar ik snap wel dat het soms te extreem wordt en er iets aan gedaan moet worden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    (...)Ik stiekem soms ook wel. Maar dan hangt het ook van het onderwerp af. Maar ik snap wel dat het soms te extreem wordt en er iets aan gedaan moet worden.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vraag me nog steeds af of Hale en Jill trolls waren.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Ik vraag me nog steeds af of Hale en Jill trolls waren.


    Attention-seeking 13-year-olds. so a type of Troll, I suppose.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Draculea schreef:
    Het enige wat je kan doen is het melden aan de mods.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat moet je dan tegen die mod zeggen? 'Zou je dit troll account kunnen stoppen?'


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nathness schreef:
    Wat moet je dan tegen die mod zeggen? 'Zou je dit troll account kunnen stoppen?'

    Eh ja, ik heb dat topic van haar toen ook gemeld met de beschrijving van; faken.
    Want faken is niet toegestaan.

    Nathness schreef:
    Wat moet je dan tegen die mod zeggen? 'Zou je dit troll account kunnen stoppen?'


    Ik zet er meestal niet eens wat bij meldingen behalve een enkel woord (iets in de trant van "topic bumpen" "Onzin" "spambot" "(naam van rellende user)" )

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 14:12 ]


    quidquid excusatio prandium pro