• Het gaat al een paar weken slecht met de jongens van Union J en ook met het succes. Ze maken steeds ruzie en het lijkt alsof ze overal ongeluk in hebben. Op een dag worden ze opeens zomaar opgepakt, terwijl de echte misdadigers nog gewoon vrij blijven rondlopen en Union J moet dus naar een speciaal kamp, maar wat niemand weet is dat er in dat kamp een moordenaar zit. Veel mensen vertellen een legende, maar of deze waar is weet niemand. Met One Direction gaat het ook wat minder, aangezien ze liever de lolbroek willen uithangen en besluiten daarom het terrein van het speciale kamp te betreden. Ze worden betrapt en gewaarschuwd, maar de jongens denken dat het een grap is. Wat als ze zelf daar ook vast komen te zitten? Ontstaat er misschien ook haat, ruzie, liefde of vriendschap?

    Praattopic
    Praattopic 2
    Topic 1


    Rollen:
    Union J VOL!
    Jaymi Hensley - JamesPotter
    JJ Hamblett - Gereserveerd door SeaWaves
    Josh Cuthbert - ApexPredator Afwezig van 2 aug t/m 9 aug
    George Shelley - Gereserveerd door Carlisle


    One Direction
    Harry Styles - Verwelken
    Liam Payne - Gereserveerd door Karmin
    Louis Tomlinson - VRIJ
    Niall Horan - Nathness
    Zayn Malik - Appa


    Meisjes
    - Ana –Lucia Young - Hamblet
    - Jade Mia Rivers - xSunshineee
    - Levy 'lev - evy' Samantha Jackson - Lynn1D
    - Clary Evana Fray - Stylez
    - Dawn Drewla Frankle - Cairde
    - Katharina 'Thari' Dane - SeaWaves
    - Dessy Felicia Daniels - Depay
    - Melanie 'Mel' Constance Shepherd - Karmin
    - Feyenne Leila Pointer - Licorne


    Invullijstje:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Waarom zit je in het kamp?: (voor de meisjes alleen, denk eraan je bent opgepakt voor iets)
    Extra:

    Regels:
    - Max. 2 rollen per account, let op er is een beperkt aantal rollen.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht, meer is altijd welkom.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders, tenzij je toestemming hebt.
    - Geen sneltrein zodat iedereen kan volgen en mee is.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - De moordenaar vermoord niet zomaar iemand.
    - De moordenaar wordt gekozen via random.org.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee, Hamblet en Verwelken openen nieuwe topics.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 21:20 ]


    16 - 09 - '17

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Tsss :P
    Vul haar zo in. Aangezien ik me dood verveel in dit rijdende huisje op 4 wielen xD Maar ff vraagje? mag je een faceclaim doen? :Y)


    Hahaha. Whut? Waarom wil je die doen? xp


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Hahaha. Whut? Waarom wil je die doen? xp


    xD Omdat ik een geweldige Face claim heb gevonden volr me personage xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    xD Omdat ik een geweldige Face claim heb gevonden volr me personage xD


    Doe wat je niet laten kunt zou ik zeggen


    16 - 09 - '17

    Mag ik nog een meisje?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Dan ga ik beginnen met haar ff af te maken xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Cairde schreef:
    Mag ik nog een meisje?


    Twee meisjes?


    16 - 09 - '17

    Rol: Meisje van het kamp
    Volledige naam: Dessy Felicia Daniels
    Leeftijd: Dessy is 18 jaar oud.
    Innerlijk: Dessy is een lief meisje met een hartje van goud. Ze heeft het beste met iedereen voor en wil het liefst iedereen tevreden houden. Hierdoor komt ze zelf nog weleens in de problemen. Ze is een meisje dat haar mening zonder moeite duidelijk kan maken en dit zal ze dan ook doen, wanneer nodig. Dessy is snel jaloers en kan dan soms ook erg bitchy worden. Ze kan het accepteren als ze haar zin niet krijgt, maar kan dan wel een tijdje chagrijnig zijn. Ze houdt ervan om met haar vriendinnen te zijn en is een echte doorzetter.
    Uiterlijk:



    Andrea Russett
    Waarom zit je in het kamp?: Dessy is opgepakt voor mishandeling. Ze had ruzie gekregen met een ander meisje in een uitgaansgelegenheid en heeft haar toen een paar flinke klappen verkocht.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 19:21 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Twee meisjes?
    Kan dan of moet het varieren? Het is een meisje omdat ik Union J niet ken. En Louis Liam en Niall kan ik niet besturen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Depay schreef:
    Rol: Meisje van het kamp
    Volledige naam: Dessy Felicia Daniels
    Leeftijd: Dessy is 18 jaar oud.
    Innerlijk: -Komt-
    Uiterlijk:



    Andrea Russett
    Waarom zit je in het kamp?: Dessy is opgepakt voor mishandeling. Ze had ruzie gekregen met een ander meisje in een uitgaansgelegenheid en heeft haar toen een paar flinke klappen verkocht.
    Extra: -Komt-
    Hahaha toevallig wou ik haar ook nemen xP.

    Mag ik Zoella Sugg faceclaimen dan?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)Kan dan of moet het varieren? Het is een meisje omdat ik Union J niet ken. En Louis Liam en Niall kan ik niet besturen.


    Er zijn bijna geen jongens en bijna alle meisje zijn vol, dus ik zou liever willen dat er nu ook jongens beginnen komen en andere mensen nog de kans hebben om een meisje te kiezen, als je dat niet erg vindt?


    16 - 09 - '17

    Cairde schreef:
    (...)Hahaha toevallig wou ik haar ook nemen xP.

    Mag ik Zoella Sugg faceclaimen dan?


    Haha ik wou eigenlijk ook al zoe face claimen xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Cairde schreef:
    (...)Hahaha toevallig wou ik haar ook nemen xP.

    Mag ik Zoella Sugg faceclaimen dan?


    Mweh, ik wou haar toevallig :Y).
    Ik zoek wel iemand anders.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Oh My Harry

    ExtraordinHarry


    -

    Rol:
    Meisje
    Volledige naam:
    Jade Mia Rivers
    Leeftijd:
    19
    Innerlijk:
    Jade is wel is een lieve meid die helemaal niet snel bang is. Ze is redelijk zelfzeker en twijfelt weinig aan zichzelf. Ze is een sociaal iemand en maakt graag veel plezier, ze lacht dan ook graag. Ook houdt ze van flirten en uitgaan. Als iets haar niet aanstaat zal ze dat dan ook meteen zeggen. Als je ruzie met haar zoekt zal ze geen ene stap achteruit doen en komt voor zichzelf op, je kan haar ook niet snel kwetsen omdat het haar niet boeit wat mensen zeggen en denken over haar. Toch is Jade ook wat veranderd en is daardoor een brutalere meid geworden die zich soms van niks aantrekt, ze doet soms haar eigen zin en houdt zich dan aan geen enkele regels. Ze vindt het wel is leuk om mensen te kleineren en stiekeme dingen uit te steken. Ook heeft ze graag haar gelijk als ze vindt dat zij ergens gelijk in heeft en niet de ander. Bij momenten heeft ze het ook moeilijk om sorry te zeggen, maar als ze zelf later inziet dat ze fout was kan je misschien toch een sorry verwachten. Verder vertrouwt Jade ook niet zomaar iedereen in één keer en kan wel is verkeerd uit de hoek komen als ze echt razend is of heel erg verdrietig.
    Uiterlijk:



    Kimmy Hays
    Waarom zit je in het kamp?:
    Jade is opgepakt wegens diefstal, dit was niet haar eerste keer.
    Extra:
    /

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 23:19 ]


    16 - 09 - '17

    Btw ik face claim Ingrid Nilsen now xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial