• Het gaat al een paar weken slecht met de jongens van Union J en ook met het succes. Ze maken steeds ruzie en het lijkt alsof ze overal ongeluk in hebben. Op een dag worden ze opeens zomaar opgepakt, terwijl de echte misdadigers nog gewoon vrij blijven rondlopen en Union J moet dus naar een speciaal kamp, maar wat niemand weet is dat er in dat kamp een moordenaar zit. Veel mensen vertellen een legende, maar of deze waar is weet niemand. Met One Direction gaat het ook wat minder, aangezien ze liever de lolbroek willen uithangen en besluiten daarom het terrein van het speciale kamp te betreden. Ze worden betrapt en gewaarschuwd, maar de jongens denken dat het een grap is. Wat als ze zelf daar ook vast komen te zitten? Ontstaat er misschien ook haat, ruzie, liefde of vriendschap?

    Praattopic
    Praattopic 2
    Topic 1


    Rollen:
    Union J VOL!
    Jaymi Hensley - JamesPotter
    JJ Hamblett - Gereserveerd door SeaWaves
    Josh Cuthbert - ApexPredator Afwezig van 2 aug t/m 9 aug
    George Shelley - Gereserveerd door Carlisle


    One Direction
    Harry Styles - Verwelken
    Liam Payne - Gereserveerd door Karmin
    Louis Tomlinson - VRIJ
    Niall Horan - Nathness
    Zayn Malik - Appa


    Meisjes
    - Ana –Lucia Young - Hamblet
    - Jade Mia Rivers - xSunshineee
    - Levy 'lev - evy' Samantha Jackson - Lynn1D
    - Clary Evana Fray - Stylez
    - Dawn Drewla Frankle - Cairde
    - Katharina 'Thari' Dane - SeaWaves
    - Dessy Felicia Daniels - Depay
    - Melanie 'Mel' Constance Shepherd - Karmin
    - Feyenne Leila Pointer - Licorne


    Invullijstje:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Waarom zit je in het kamp?: (voor de meisjes alleen, denk eraan je bent opgepakt voor iets)
    Extra:

    Regels:
    - Max. 2 rollen per account, let op er is een beperkt aantal rollen.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht, meer is altijd welkom.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders, tenzij je toestemming hebt.
    - Geen sneltrein zodat iedereen kan volgen en mee is.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - De moordenaar vermoord niet zomaar iemand.
    - De moordenaar wordt gekozen via random.org.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee, Hamblet en Verwelken openen nieuwe topics.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 21:20 ]


    16 - 09 - '17

    Nathness schreef:
    (...)

    Sure, jullie mogen hem best besturen. Als dat niet teveel verwarring brengt..


    We kunnen kijken en anders zoeken we wel even een vervanger of zo als je dat ook ok vind natuurlijk ofwel zoek je die zelf


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    We kunnen kijken en anders zoeken we wel even een vervanger of zo als je dat ook ok vind natuurlijk ofwel zoek je die zelf


    Het maakt mij niet uit, ik wil er zelf ook wel eentje zoeken. Zolang de RPG niet vastloopt wegens mijn afwezigheid.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Abelard schreef:
    (...)

    Niet alles draait om jou, babe. En tenslotte mag de bestuurder van Teddy het uiterlijk kiezen, niet?
    Hahaha ik wou alleen maar zeggen dat ik Perrie niet zo mooi vond. Ik dacht dat ze de oudste van de groep was maar ze is de jongste.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nathness schreef:
    (...)

    Het maakt mij niet uit, ik wil er zelf ook wel eentje zoeken. Zolang de RPG niet vastloopt wegens mijn afwezigheid.


    Ok, we kijken wel ;)


    16 - 09 - '17

    Rol:
    Meisje
    Volledige naam:
    Katharina 'Thari' Dane
    Leeftijd:
    19
    Innerlijk:
    Thari is altijd al een dame geweest met een gebruik aanwijzing. Mensen kennen haar als de dame die niet haar het zwijgen op laat leggen en wil altijd degene zijn die het perfect doet. Ze is naturen eigenlijk heel naïef en daar maken de jongens gebruik van. De uitkomst: Een gebroken hart voor Thari. Door dit heeft ze in de jaren haar eigen wereld opgebouwd en is de draad van het leven toen verloren op haar 15de. Ze ging stelen en kwam via feestje's altijd wel een beetje XTC tegen of heroïne of ander soort drugs. Hierdoor is ze al op 16 jarige leeftijd opgenomen in een afkick kliniek.
    Verder voelt Thari zich snel aangevallen en alleen. Ze wil geen jongens meer toe laten en scheld ze daarom ook altijd uit. Ze draait bij het minste geringste dat met jongens gaat in de war en vlucht dan ook zo snel mogelijk weg.Ze heeft wel haar zachte kant. Maar die is weggestopt ergens.

    Uiterlijk:




    Ingrid Nilsen


    Thari is 1.68 lang en dus klein volgens de meeste. En zelf geeft ze dat ook altijd toe. Ze heeft duidelijke bruine ogen die naarmate de rand lichter worden en ze heeft zachtroze lippen. Ze heeft een goed uithouding's vermogen dit komt omdat ze vaak sport. Mensen denken door haar lichaams bouw dat ze niet weet wat het woord sport betekend.
    Ze heeft ook nog een tattoo op de achterkant van haar nek. Niemand weet waarom.


    Waarom zit je in het kamp?:
    Toen ze het land uit wilde vluchten is ze betrapt en opgepakt omdat ze diverse soorten drug's het land uit probeerde te smokkelen.

    Extra:
    Thari heeft een grote liefde voor sporten en wil daarom ook graag in vorm blijven. Ze traint dus ook elke dag.


    Klaar ^^ Maybe dat ik nog wat aanpas. Maar tot nu toe is ze goed xD

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 2:53 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Rol: Veronica
    Volledige naam: Zain "Zayn" Javadd Malik
    Leeftijd: Twintig jaar
    Innerlijk: Zayn is bij vreemden nogal stil en zou zich zelfs niet even voorstellen, of zelfs maar één woord zeggen. Bij zijn vrienden komt ie echter los en hun kennen hem als een serieuze, maar ook een grappige jongen. Hij zal niet zo snel iemand vertrouwen, dus vrienden maken wordt moeilijk. Zayn wordt dan ook wel beschouwd als mysterieus, hij zal dus niet zomaar een gesprek met je aangaan. Behalve mysterieus is hij ook wat agressief de laatste tijd. Hij komt vaak terecht in gevechten en ruzies, al is het enkel om nog wat plezier te hebben. Altijd wilt ie altijd wraak wilt nemen, dus moet je goed uitkijken voor hem. Naast deze kant heb je ook nog gewoon de oude Zayn. De jongen die altijd graag tekent, het liefst bij zijn familie of vrienden is en graag lacht. Nooit zou ie genoeg kunnen horen over verhalen van zijn vrienden, hij heeft nog altijd een goed hart en wilt zijn familie en vrienden overal tegen beschermen. Deze kant zie je bijna nooit meer naar boven komen, puur omdat hij het liefst voor zich houdt.
    Uiterlijk:



    Waarom zit je in het kamp?: Zayn stemde maar al te graag in met het idee om het kamp in te gaan, waardoor hij nu vast zit.
    Extra: Zayn zit nu ook aan de wiet, doordat hij het een keer heeft uitgeprobeerd bij een vriend. Het kan hem niet echt wat schelen wat anderen er van denken, zolang hij het lekker vindt blijft ie doorgaan. Aangezien zijn vriendin Perrie vaak weg is en hij ook, ziet Zayn haar zelden. Een goede kans om regelmatig vreemd te gaan, alleen omdat het een goed gevoel geeft. Tattoos zijn een soort verslaving geworden voor Zayn. Hij heeft meer dan twintig tattoos, waar hij bij elke wel een reden voor heeft. Zelfs voor de kleine, minst zichtbare tattoos. Over zijn hele lichaam zijn die tattoos verspreid. Eén op zijn linkerarm, en meerdere op zijn hele rechteronderarm. In zijn nek heeft hij er ook een paar, en naast zijn heup. Vlakbij zijn schouder heeft Zayn ook een aantal tattoos. Net op zijn hand heeft hij een vogeltje, en sinds kort heeft hij nu vleugels op zijn borstbeen. Omdat hij slechte ogen heeft draagt Zayn vaak zijn bril, alhoewel hij vaker lenzen draagt.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 3:11 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mensen alleen de meisjes moeten een reden invullen voor het kamp!


    16 - 09 - '17

    Rol: the irish one
    Volledige naam: Niall James Horan
    Leeftijd: 19 jaar
    Innerlijk: -komt-
    Uiterlijk: -komt-
    Waarom zit je in het kamp?: (voor de meisjes alleen, denk eraan je bent opgepakt voor iets)
    Extra: -komt-


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik wil George, denk ik :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Geef mij Jaymi maar^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mag ik een meisje, en anders ook nog Liam?

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 10:36 ]


    night thinking, day dreaming

    Mag ik Louis?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mag ik een meisje?

    Ik ga alleen wel vrijdag voor twee weken op vakantie, maar dan mag iemand anders mijn rol zolang wel besturen.


    "Family don’t end in blood”

    Laat maar-

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 11:32 ]

    Rol: Een meisje van het kamp

    Volledige naam: Ana –Lucia Young

    Leeftijd:19

    Innerlijk:

    Ana –Lucia was altijd dat geliefd, sociaal meisje dat naar iedereen luisterde en altijd een glimlach opzette voor elke vreemdeling die ze tegenkwam. Totdat haar moeder sterft. Omdat ze haar vader bijna nooit zag, was ze alleen. Ze dwaalde rond in de gevaarlijkste straatjes en zo belandde ze in een slecht milieu. Ze veranderde naar het slechte meisje die van niemand anders iets moest weten , ze stal dingen die ze niet kon betalen en als ze daarvoor iemand pijn moest, deed ze dat ook meteen. Iedereen die haar aan keek, die iets tegen haar zeiden, schelde ze uit en dreigde dan ook meteen met een gevecht. Zo leefde ze op haar eentje en met een paar criminelen. Maar toch is dat lieve meisje in haar nog niet verdwenen. Diep in haar zit nog steeds die warme glimlach. Heel diep van binnen.

    Uiterlijk:



    Cristine Prosperi

    Waarom zit je in het kamp: Door haar criminele verleden.

    Extra: Ze heeft nog steeds de zielige momenten, waar ze een verlaten plekje zoekt en daar al haar zorgen uit huilt.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 13:35 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "