• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Als mijn eerste stappen plan niet lukte had ik een tweede en als die niet lukte dan had ik een derde. Maar mijn derde heeft miijn hart gebroken xD


    Awwww, poor you. I'll carry you;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Awwww, poor you. I'll carry you;p


    Hahaha xD Momenteel zit ik dit te kijken. het blijft leuk xD
    Maar waarom heeft Josh mijn zusjes schoenen aan O__o


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Hahaha xD Momenteel zit ik dit te kijken. het blijft leuk xD
    Maar waarom heeft Josh mijn zusjes schoenen aan O__o


    Omdat ze ze wou laten signeren, maar josh vond ze sexy;p
    Ik hou echt van dat filmpje. Soms liegen ze en krijgen ze een goed antwoord en soms juist andersom xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Omdat ze ze wou laten signeren, maar josh vond ze sexy;p
    Ik hou echt van dat filmpje. Soms liegen ze en krijgen ze een goed antwoord en soms juist andersom xd


    Haha xD * Ligt op de grond * Haahahahahahaha xD

    Ja xD Jaymie echte naam is toch James? Dat dacht ik teminste. Want ik had het op wikipedia gelezen toen ik JJ's echte naam moest opzoeken xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Haha xD * Ligt op de grond * Haahahahahahaha xD

    Ja xD Jaymie echte naam is toch James? Dat dacht ik teminste. Want ik had het op wikipedia gelezen toen ik JJ's echte naam moest opzoeken xD


    Jup. Officieel is het dus Jamie, Joshua, James en George ;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Jup. Officieel is het dus Jamie, Joshua, James en George ;p


    Hahaha xD Oke waarom zie ik nu een butler voor me met Jaymie's face? x'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Hahaha xD Oke waarom zie ik nu een butler voor me met Jaymie's face? x'D


    *psssst, het is Jaymi, zondrr de e*

    Hahaha ik ook xd
    Ik ben Hensley, James Hensley xd ahha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    *psssst, het is Jaymi, zondrr de e*

    Hahaha ik ook xd
    Ik ben Hensley, James Hensley xd ahha


    Sorry typ fout xD
    Heb een jongen in me klas die heet Jaymie. En heb een meisje in mijn klas en die heet Jaimy xD
    * psssst, het is zonder. Dus met een e en zonder dubbel r*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Sorry typ fout xD
    Heb een jongen in me klas die heet Jaymie. En heb een meisje in mijn klas en die heet Jaimy xD
    * psssst, het is zonder. Dus met een e en zonder dubbel r*


    Oe ahhaha;p

    En echt? Ik schrijf zonder altijd als zondrr;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Oe ahhaha;p

    En echt? Ik schrijf zonder altijd als zondrr;p


    Geen ge oe hahaha. Jaymie is een dikke bitch. xD-het zal me niks verbazen als het stiekem een meisje is-
    Haha xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Geen ge oe hahaha. Jaymie is een dikke bitch. xD-het zal me niks verbazen als het stiekem een meisje is-
    Haha xD


    Hahahahahha, xd dat heb ik bij sommige ook. En bij anderen wil ik hun ogen uitprikken *kuch* Bjarne*kuch*

    Ahh, ik schok me net dood, terwijl ik het zelf deedxd
    Ik ging zo zacht mogelijk Little things luisteren en daarna op het hardste Carry you. Ik schrok me echt dood. Er zat geen pauze tussen ofzo xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Hahahahahha, xd dat heb ik bij sommige ook. En bij anderen wil ik hun ogen uitprikken *kuch* Bjarne*kuch*

    Ahh, ik schok me net dood, terwijl ik het zelf deedxd
    Ik ging zo zacht mogelijk Little things luisteren en daarna op het hardste Carry you. Ik schrok me echt dood. Er zat geen pauze tussen ofzo xd


    Haha ik had dat daarnet met bleeding out. Ik heb dus een koptelefoon op he. En ik intikken: Bleeding out. En aan zetten. BAM!!! Ik spring met kopfoon en al van de bank af en gooi vervolgens die koptelefoon af xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Haha ik had dat daarnet met bleeding out. Ik heb dus een koptelefoon op he. En ik intikken: Bleeding out. En aan zetten. BAM!!! Ik spring met kopfoon en al van de bank af en gooi vervolgens die koptelefoon af xD



    Ik precied hetzelfde xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)


    Ik precied hetzelfde xd


    hahaha xD
    Waarom blijft dit zinnetje toch in mijn hoofd rondspoken:
    Today, we reading. Take That greatest hits?

    xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Geen idee, vraag het aan mijn hond zou ik zeggen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!