• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Ik krijg de tv nooit aan :Y) oftewel, ik bel meestal mijn vader of zusje op om te vragen hoe de tv werkt. Ik kijk nooit tv of mijn ouders en zusje besturen hem xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    haha xD Bij mij is de tv mijn beste vriend xD En mijn elektrische bed :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hahahha, ik verveel me bij sommige series en films


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Haha xD Meestal zet ik dan een film op en ga er tegen praten xD Met voorkeur aan Harry Potter en James Bond xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Haha, ik lever altijd commentaar of ge praten voordat hun exact hetzelfde zeggen xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ga als ik het doodsaai vind er naast staan en het na doen xD Me familie vind het niet zo fijn xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Haha dat doe ik altijd bij rare nederlandse liedjes;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Haha dat doe ik altijd bij rare nederlandse liedjes;p


    Op de avro heb je altijd toch zo een concert achtig iets? Dan doe ik altijd die mensen na en ga dansen met mijn kat en hond. Met me kat doe ik de tango en met me hond proberen we een gat in de vloer te maken :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Op de avro heb je altijd toch zo een concert achtig iets? Dan doe ik altijd die mensen na en ga dansen met mijn kat en hond. Met me kat doe ik de tango en met me hond proberen we een gat in de vloer te maken :')


    Wat zijn wij toch ideale dochters:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Wat zijn wij toch ideale dochters:')


    How wie zei dat ik een meisje was? xD Nee grapje. Maar inderdaad :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik moet onverwacht werken (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    SeaWaves schreef:
    (...)

    How wie zei dat ik een meisje was? xD Nee grapje. Maar inderdaad :')


    Op je profiel staat een meisjesnaam (cat) al zegt dat ook niet alles
    Ik stalk heus geen profielen hoor...

    @carlisle, maakt niet uit joh;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Op je profiel staat een meisjesnaam (cat) al zegt dat ook niet alles
    Ik stalk heus geen profielen hoor...

    @carlisle, maakt niet uit joh;p


    Haha nou ja ik ben alsnog een meisje xD
    Maakt niet uit hoor. xD Ik moet nog steeds bijkomen van dat mijn 3de stappen plan mijn hart heeft gebroken xD :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Haha nou ja ik ben alsnog een meisje xD
    Maakt niet uit hoor. xD Ik moet nog steeds bijkomen van dat mijn 3de stappen plan mijn hart heeft gebroken xD :')


    Hahaha i knew;p
    Wel plan?;o


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Hahaha i knew;p
    Wel plan?;o


    Als mijn eerste stappen plan niet lukte had ik een tweede en als die niet lukte dan had ik een derde. Maar mijn derde heeft miijn hart gebroken xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial