• De naam van de zoon van prins William en zijn vrouw Kate Middleton is bekend gemaakt. Zijn volledige naam is George Alexander Louis.
    Dat meldt de BBC.
    De volledige titel van het jonge prinsje luidt Zijne Koninklijke Hoogheid Prins George van Cambridge.

    De bekendmaking van de naam is eerder dan verwacht. In het verleden duurde het meestal een week voordat de naam van de pasgeborene naar buiten werd gebracht. Prins Charles en Diana maakten ook de naam van William pas een week na de bevalling bekend.
    Bij Britse gokkantoren stond al langer de naam George als hoogste genoteerd. Vooral omdat er in het verleden al zes keer een koning met de naam George is geweest in Engeland.
    De eerste George kwam in 1714 op de troon. Hij was de eerste vorst uit het huis Hannover, nadat koningin Anne uit het huis Stuart zonder opvolger was overleden. George I was de eerste van vier Georges die tot en met 1830 achter elkaar de Britse troon bezetten. In de 20e eeuw regeerden koning George V en George VI.
    Het kind is de derde in de lijn van troonopvolging, na grootvader Charles en vader William. De laatste koning die George heette, was George VI, die regeerde van eind 1936 tot begin 1952. Hij was de vader van koningin Elizabeth II.




    Bron


    Geen Simba dus:Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 21:16 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Simba of Arthur had ik wel leuker gevonden :c
    hahaahha :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    Simba of Arthur had ik wel leuker gevonden :c
    hahaahha :'D


    Inderdaad, George is zo gewoon. En ik moest bij George denken aan de George van HP, bij Alexander aan Willem-Alexander of Alexander de Grote en bij Louis aan Louis van 1D.


    Physics is awesome

    Eigenlijk vind ik het nog wel een leuke naam. Baby George. Dat klinkt toch zo aqsdfghjkl (bloos)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik vind het leuk ^^
    Ik vind Kate, William en het babytje zo'n schattig gezinnetje :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gatsby schreef:
    Eigenlijk vind ik het nog wel een leuke naam. Baby George. Dat klinkt toch zo aqsdfghjkl (bloos)

    Keegan schreef:
    Ik vind het leuk ^^
    Ik vind Kate, William en het babytje zo'n schattig gezinnetje :3


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Bleh, had het kind wel wat anders genoemd, maarja, niet mijn keuze.


    -

    Eerlijk gezegd maakt het hele gedoe me helemaal niks uit :'D Voor mij is het alsof je me verteld dat een random persoontje een kind heeft gekregen en deze naam heeft gegeven. Why would I care? Omdat ze koninklijk zijn? Veel te overrated als je het mij vraagt.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 21:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Eerlijk gezegd maakt het hele gedoe me helemaal niks uit :'D Voor mij is het alsof je me verteld dat een random persoon een kind heeft gekregen en deze naam heeft gegeven. Why would I care? Omdat ze koninklijk zijn? Veel te overrated als je het mij vraagt.
    Omdat hij later koning word van England. Daarom boeit het.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Father schreef:
    Eerlijk gezegd maakt het hele gedoe me helemaal niks uit :'D Voor mij is het alsof je me verteld dat een random persoontje een kind heeft gekregen en deze naam heeft gegeven. Why would I care? Omdat ze koninklijk zijn? Veel te overrated als je het mij vraagt.


    Omdat babies schattig zijn. Babyhater (cat)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cairde schreef:
    (...)Omdat hij later koning word van England. Daarom boeit het.

    Dus? Ook al werd hij poepveger of de heerser van de wereld, dan nog zou het me niks boeien. Ik vind de hele media shit eromheen gewoon vreselijk onnodig. Dat mag ik toch vinden?

    Gatsby schreef:
    (...)

    Omdat babies schattig zijn. Babyhater (cat)

    Jankende, kotsende, schijtende, pissende en vervelende dingen. Dat zijn het :Y)

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 21:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het te traditioneel, zo'n naam. Ze hadden beter voor een naam kunnen gaan die wat specialer was, maar dat blijft hun keuze. Verder vind ik het echt een heel schattig gezin. ;)
    Ze zijn vast erg gelukkig!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Father schreef:
    (...)
    Jankende, kotsende, schijtende, pissende en vervelende dingen. Dat zijn het :Y)


    Dat klinkt als iemand die liever geen vader wil worden hoewel ik je naam voor username dan wel weer bijzonder vind.


    Physics is awesome

    De naam is cliché, heel cliché, maar ik ben blij voor ze.


    26 - 02 - '16

    Father schreef:
    (...)
    Jankende, kotsende, schijtende, pissende en vervelende dingen. Dat zijn het :Y)


    Van het janken heb ik geen last, daar luister ik overheen. Kotsen doen ze zelden. En als ze pissen of schijten dan doe je ze toch gewoon even een ander pampertje aan, kom op zeg jij watje.
    Ze zijn zo lief als ze hun hoofdje op je schouder leggen en zich tegen je borst drukken, of als ze gaan zitten lachen omdat ze moeten poepen, zo van: hehe, raad eens wat ik aan het doen ben en wie het mag op kuisen. Of als ze liggen brabbelen in hun slaap. Babies zijn epic man.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.