• De naam van de zoon van prins William en zijn vrouw Kate Middleton is bekend gemaakt. Zijn volledige naam is George Alexander Louis.
    Dat meldt de BBC.
    De volledige titel van het jonge prinsje luidt Zijne Koninklijke Hoogheid Prins George van Cambridge.

    De bekendmaking van de naam is eerder dan verwacht. In het verleden duurde het meestal een week voordat de naam van de pasgeborene naar buiten werd gebracht. Prins Charles en Diana maakten ook de naam van William pas een week na de bevalling bekend.
    Bij Britse gokkantoren stond al langer de naam George als hoogste genoteerd. Vooral omdat er in het verleden al zes keer een koning met de naam George is geweest in Engeland.
    De eerste George kwam in 1714 op de troon. Hij was de eerste vorst uit het huis Hannover, nadat koningin Anne uit het huis Stuart zonder opvolger was overleden. George I was de eerste van vier Georges die tot en met 1830 achter elkaar de Britse troon bezetten. In de 20e eeuw regeerden koning George V en George VI.
    Het kind is de derde in de lijn van troonopvolging, na grootvader Charles en vader William. De laatste koning die George heette, was George VI, die regeerde van eind 1936 tot begin 1952. Hij was de vader van koningin Elizabeth II.




    Bron


    Geen Simba dus:Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 21:16 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Waarom geen Severus? Hij is de halfbloed prins!


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    Dashwood schreef:
    Waarom geen Severus? Hij is de halfbloed prins!

    Dan voelt dat kind zich misschien een bastaardje. :/

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 21:10 ]


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Dan voelt dat kind zich misschien een bastaardje. :/
    John Snow...


    Life is hard and then we die

    Ribery schreef:
    (...)
    Dan voelt dat kind zich misschien een bastaardje. :/

    Is dat erg dan? Ik ben Duits, Nederlands en Antiliaans. (krul)
    En de halfbloed prins zou inderdaad wel awesome zijn. c:

    Dragneel schreef:
    (...)
    Is dat erg dan? Ik ben Duits, Nederlands en Antiliaans. (krul)
    En de halfbloed prins zou inderdaad wel awesome zijn. c:

    Nah, was maar een grapje (; Ben zelf ook niet voor de volle honderd procent Nederlands (kleine beetjes Duits en Vlaams bloed).


    ars moriendi

    Tyrion schreef:
    Ik moest automatisch hier aan denken:

    Ik moest daar ook aan denken. (A)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ribery schreef:
    (...)
    Dan voelt dat kind zich misschien een bastaardje. :/


    Wij hebben toch ook halfbloeden als prinsessen.


    Physics is awesome

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind de foto echt super lief maar ik had liever gehad dat hij James had geheten, dat is een veel leukere naam.


    Prince James had inderdaad ook niet slecht geklonken ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Like I caaaaare. Hey, mijn kat heet Macho.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''