• De naam van de zoon van prins William en zijn vrouw Kate Middleton is bekend gemaakt. Zijn volledige naam is George Alexander Louis.
    Dat meldt de BBC.
    De volledige titel van het jonge prinsje luidt Zijne Koninklijke Hoogheid Prins George van Cambridge.

    De bekendmaking van de naam is eerder dan verwacht. In het verleden duurde het meestal een week voordat de naam van de pasgeborene naar buiten werd gebracht. Prins Charles en Diana maakten ook de naam van William pas een week na de bevalling bekend.
    Bij Britse gokkantoren stond al langer de naam George als hoogste genoteerd. Vooral omdat er in het verleden al zes keer een koning met de naam George is geweest in Engeland.
    De eerste George kwam in 1714 op de troon. Hij was de eerste vorst uit het huis Hannover, nadat koningin Anne uit het huis Stuart zonder opvolger was overleden. George I was de eerste van vier Georges die tot en met 1830 achter elkaar de Britse troon bezetten. In de 20e eeuw regeerden koning George V en George VI.
    Het kind is de derde in de lijn van troonopvolging, na grootvader Charles en vader William. De laatste koning die George heette, was George VI, die regeerde van eind 1936 tot begin 1952. Hij was de vader van koningin Elizabeth II.




    Bron


    Geen Simba dus:Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 21:16 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    JamesPotter schreef:
    (...)

    En krijgt hij onverwacht toch nog een tweelingbroer ;p

    Hmm daar zijn ze dan wel een beetje laat mee is het niet... Maar we kunnen altijd hopen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    Hmm daar zijn ze dan wel een beetje laat mee is het niet... Maar we kunnen altijd hopen.


    Je weet het maar nooit xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mij boeit de naam niet (zogenaamd is hij later belangrijk.) Mijn vader heet wel zo.

    xMissMarije schreef:
    Mij boeit de naam niet (zogenaamd is hij later belangrijk.) Mijn vader heet wel zo.
    Zogenaamd? Hij word later koning. En zoals op je profiel staat: in England hebben gewoond. Misschien is hij wel koning als jij daar gaat wonen.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 13:32 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Hm, ik had een andere naam verwacht.
    Nu te bedenken dat Elizabeth nog heerst, daarna Charles en dan William en dán pas George. O.o

    Opzich vind ik het zelf wel een leuke naam maar het had wel echt eenk eer leuk geweest als ze die kids van die mensjes gewoon 'normale' zelfbedachte namen gaven. Ik krijg bij zulke dingen altijd het gevoel van, hm die naam is nu twee personen niet gebruikt, dat kind van jullie hgaat zo heten.. Maar argh als ik iandere namen zag die de mensen gestemd hadden vind ik George wel een van de leukere
    btw dat kind is echt ubercute


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gatsby schreef:
    Eigenlijk vind ik het nog wel een leuke naam. Baby George. Dat klinkt toch zo aqsdfghjkl (bloos)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    <3


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Conquistador schreef:
    Simba of Arthur had ik wel leuker gevonden :c
    hahaahha :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Volgens mij heb je als koninklijke familie geen vrije keuze in de naam van je kind. Tuurlijk mag je het nog wel zelf kiezen, maar het moet wel koninklijk klinken. Dit weet ik niet zeker natuurlijk, maar daarom denk ik dat ze best een klassieke naam hebben gekozen die al eerder koning is geweest. En opzich klinkt het best schattig.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Kennish schreef:
    Volgens mij heb je als koninklijke familie geen vrije keuze in de naam van je kind. Tuurlijk mag je het nog wel zelf kiezen, maar het moet wel koninklijk klinken. Dit weet ik niet zeker natuurlijk, maar daarom denk ik dat ze best een klassieke naam hebben gekozen die al eerder koning is geweest. En opzich klinkt het best schattig.


    Queer zijn is gewoon alles

    Hashirama schreef:
    ^ Lol same here. I hate babies. Well I like them, when they shut up and be quiet.
    Oke. George? What the hell, zo'n naam geef je een 60-jaar oude butler. Maar goed, die is ook ooit een baby geweest :D.

    Ik vind de foto echt super lief maar ik had liever gehad dat hij James had geheten, dat is een veel leukere naam.


    Life is hard and then we die

    Blutbad schreef:
    (...)

    Inderdaad, George is zo gewoon. En ik moest bij George denken aan de George van HP, bij Alexander aan Willem-Alexander of Alexander de Grote en bij Louis aan Louis van 1D.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Kennish schreef:
    Volgens mij heb je als koninklijke familie geen vrije keuze in de naam van je kind. Tuurlijk mag je het nog wel zelf kiezen, maar het moet wel koninklijk klinken. Dit weet ik niet zeker natuurlijk, maar daarom denk ik dat ze best een klassieke naam hebben gekozen die al eerder koning is geweest. En opzich klinkt het best schattig.


    Hier heb je gelijk in !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa