• De naam van de zoon van prins William en zijn vrouw Kate Middleton is bekend gemaakt. Zijn volledige naam is George Alexander Louis.
    Dat meldt de BBC.
    De volledige titel van het jonge prinsje luidt Zijne Koninklijke Hoogheid Prins George van Cambridge.

    De bekendmaking van de naam is eerder dan verwacht. In het verleden duurde het meestal een week voordat de naam van de pasgeborene naar buiten werd gebracht. Prins Charles en Diana maakten ook de naam van William pas een week na de bevalling bekend.
    Bij Britse gokkantoren stond al langer de naam George als hoogste genoteerd. Vooral omdat er in het verleden al zes keer een koning met de naam George is geweest in Engeland.
    De eerste George kwam in 1714 op de troon. Hij was de eerste vorst uit het huis Hannover, nadat koningin Anne uit het huis Stuart zonder opvolger was overleden. George I was de eerste van vier Georges die tot en met 1830 achter elkaar de Britse troon bezetten. In de 20e eeuw regeerden koning George V en George VI.
    Het kind is de derde in de lijn van troonopvolging, na grootvader Charles en vader William. De laatste koning die George heette, was George VI, die regeerde van eind 1936 tot begin 1952. Hij was de vader van koningin Elizabeth II.




    Bron


    Geen Simba dus:Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 21:16 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Blutbad schreef:
    (...)

    Dat klinkt als iemand die liever geen vader wil worden hoewel ik je naam voor username dan wel weer bijzonder vind.

    De naam heb ik vanwege iemand uit Fullmetal Alchemist: Brotherhood :Y)

    Gatsby schreef:
    (...)

    Van het janken heb ik geen last, daar luister ik overheen. Kotsen doen ze zelden. En als ze pissen of schijten dan doe je ze toch gewoon even een ander pampertje aan, kom op zeg jij watje.
    Ze zijn zo lief als ze hun hoofdje op je schouder leggen en zich tegen je borst drukken, of als ze gaan zitten lachen omdat ze moeten poepen, zo van: hehe, raad eens wat ik aan het doen ben en wie het mag op kuisen. Of als ze liggen brabbelen in hun slaap. Babies zijn epic man.

    Als ze janken ga ik in rage mode. Ik kan er echt niet tegen. :x

    Ik kan beter geen vader worden (cat)

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 21:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kunnen we nu weer on-topic gaan? ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ^ Lol same here. I hate babies. Well I like them, when they shut up and be quiet.
    Oke. George? What the hell, zo'n naam geef je een 60-jaar oude butler. Maar goed, die is ook ooit een baby geweest :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Father schreef:
    (...)
    Als ze janken ga ik in rage mode. Ik kan er echt niet tegen. :x

    Ik kan beter geen vader worden (cat)


    Er zijn goede redenen hoor waarom ik kinderverzorgster ben. En tijdens de fruitpap kun je ze zo leuk pesten door je lepel heen en weer te bewegen, zie je mooi dat hoofdje mee gaan, tot ze je kwaad aan kijken omdat ze t door krijgen :').

    En trust me, met je eigen kinderen is het anders. Dat merk ik bij heel veel vaders.
    Random baby crying --> daddy looks annoyed at us *make it stop*
    Own baby crying --> daddy runs over and picks up to comfort.

    True story bro.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    On-topic, graag.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb ook echt een hekel aan kinderen, sommige zijn lief, maar de meeste zijn zo vervelend. :W

    Maar anyway, ik vindt George stiekem wel een leuke naam. Prince George, ja, helemaal.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Calm your tits. Damn. Ik was die post al aan het schrijven terwijl jij postte.
    Dat was ook het laatste dat ik erover gezegd zou hebben.

    OT: ik hoop dat er snel foto's komen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gatsby schreef:
    Eigenlijk vind ik het nog wel een leuke naam. Baby George. Dat klinkt toch zo aqsdfghjkl (bloos)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik had verwacht dat de baby vijf of zes namen zou hebben. Wat een eenvoudige namen eigenlijk.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hashirama schreef:
    ^ Lol same here. I hate babies. Well I like them, when they shut up and be quiet.

    Oke. George? What the hell, zo'n naam geef je een 60-jaar oude butler. Maar goed, die is ook ooit een baby geweest :D.


    Dit dus.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Want een George hebben ze nog nooit gehad. :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vind het een verschrikkelijke naam. :'D Maar goed, ik denk niet dat ze een geheel vrije keuze hebben gehad wat betreft het kiezen van een naam. Het moet uiteindelijk toch zo'n hoffelijke kak-naam zijn. Ze kunnen dat kind moeilijk Bobby Joe noemen ofzo, lol.


    ars moriendi

    Hmm hopelijk wordt het dan wel een ginger.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Hmm hopelijk wordt het dan wel een ginger.


    En krijgt hij onverwacht toch nog een tweelingbroer ;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik moest automatisch hier aan denken:




    Om eerlijk te zijn vind ik het niet zo'n mooie naam, een beetje ouderwets zelfs.
    De andere namen vond ik beter klinken, al ben ik deze ondertussen alweer vergeten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.