• [ bericht aangepast op 3 nov 2020 - 21:59 ]

    Auch, dat ziet er echt best wel heel erg pijnlijk en cool uit tegelijkertijd. D:

    Ik heb alleen een beugel en splinters in mijn vingers want sommige durf ik er niet meer uit te halen. Hehe..


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    Kynareth schreef:
    (...)
    Meh, nee, als ik er last van krijg, moet ik naar de chirurg lol. En van die scherven heb ik nog wel eens last ja haha

    Alles wat met tandvlees te maken heeft klinkt voor mij altijd zo pijnlijk, vandaar. Zeker omdat die tandartsassistente bij mij altijd alles laat bloeden. (cat)

    Dashwood schreef:
    Auch, dat ziet er echt best wel heel erg pijnlijk en cool uit tegelijkertijd. D:

    Ik heb alleen een beugel en splinters in mijn vingers want sommige durf ik er niet meer uit te halen. Hehe..

    Vraag het aan iemand anders haha

    Als ik een robotarm zou kunnen krijgen, zou ik mijn eigen arm er persoonlijk afzagen :x
    Maar wat irritant zeg dat het zolang geduurd heeft. 2 jaar lijkt me echt lang..

    Oh, ik heb trouwens een metaal splinter in mijn oog. Vraag me niet hoe ik eraan kom, want ik heb geen idee. Op een dag zat hij er opeens en moest ik ermee naar de noodarts (omdat de huisarts en alles al dicht zat).

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 21:08 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hooooly smokes, ze zitten wel echt heel netjes naast elkaar, zeg. :'D En tijdens een ongeluk? Hoe zijn die schroeven er dan eigenlijk in terecht gekomen?

    Anyway, bij mij klopt alles volgens mij. Zo ongeveer. :')


    ars moriendi

    Father schreef:
    Oh, ik heb trouwens een metaal splinter in mijn oog. Vraag me niet hoe ik eraan kom, want ik heb geen idee. Op een dag zat hij er opeens en moest ik ermee naar de noodarts (omdat de huisarts en alles al dicht zat).

    Ik kneep mijn tenen eventjes bij elkaar toen ik dit las. :'O Damn, dat moet eng zijn.


    ars moriendi

    Alleen een stuk neptand omdat ik ook de controle over m'n fiets verloor en vòl met m'n tanden op de stoeprand knalde. Was knock-out voor een paar minuutjes maar dat is alles.
    En ik heb ook een beugel ja. Met van die blauwe blokken op mijn kiezen en achter mijn voortanden.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ribery schreef:
    (...)
    Ik kneep mijn tenen eventjes bij elkaar toen ik dit las. :'O Damn, dat moet eng zijn.

    Was het ook. Ik kwam thuis van sport en opeens begint mijn oog pijn te doen. Blijkt er iets in te zitten, meteen naar de noodarts. Dat wijf heeft mijn oog 5 keer verdooft, maar dat hielp niet, dus dan maar er zo in met een pincet-achtig iets. Heerlijk gevoel (cat)

    Ze heeft er niet alles uit kunnen halen, maar wel genoeg zodat ik geen last meer heb van mijn oog. Dus nu zit er nog steeds een stukje ervan in mijn oog :Y)

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 21:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Spotgaai schreef:
    Alleen een stuk neptand.

    Oh wacht, inderdaad, dat heb ik ook! /derp. En twee grote littekens links op mijn voorhoofd en rechts op mijn voorhoofd, maar daar zit mijn haar altijd strategisch voor. -3-


    ars moriendi

    Father schreef:
    (...)
    Was het ook. Ik kwam thuis van sport en opeens begint mijn oog pijn te doen. Blijkt er iets in te zitten, meteen naar de noodarts. Dat wijf heeft mijn oog 5 keer verdooft, maar dat hielp niet, dus dan maar er zo in met een pincet-achtig iets. Heerlijk gevoel (cat)

    Je oog verdoofd?! Hoe de..


    ars moriendi

    Father schreef:
    Als ik een robotarm zou kunnen krijgen, zou ik mijn eigen arm er persoonlijk afzagen :x
    Maar wat irritant zeg dat het zolang geduurd heeft. 2 jaar lijkt me echt lang..

    Oh, ik heb trouwens een metaal splinter in mijn oog. Vraag me niet hoe ik eraan kom, want ik heb geen idee. Op een dag zat hij er opeens en moest ik ermee naar de noodarts (omdat de huisarts en alles al dicht zat).

    Hmm, lijkt me ook niet bepaald een pretje. Ondanks dat je dan een epische robotarm krijgt.
    En ja twee jaar is echt belachelijk lang, hoewel ik iemand ken die ook een ongeluk heeft gehad wat tien keer erger was en dat duurt al zeventien jaar lang ofzo. :'D Echt fcking belachelijk.

    Eh whut, dat is ook random. Vraag me echt af hoef je dat dan voor elkaar krijgt.

    Ribery schreef:
    Hooooly smokes, ze zitten wel echt heel netjes naast elkaar, zeg. :'D En tijdens een ongeluk? Hoe zijn die schroeven er dan eigenlijk in terecht gekomen?

    Anyway, bij mij klopt alles volgens mij. Zo ongeveer. :')

    Die schroeven zijn er ingezet door de chirurg hè, even dat je dat weet haha.

    Spotgaai schreef:
    Alleen een stuk neptand omdat ik ook de controle over m'n fiets verloor en vòl met m'n tanden op de stoeprand knalde. Was knock-out voor een paar minuutjes maar dat is alles.
    En ik heb ook een beugel ja. Met van die blauwe blokken op mijn kiezen en achter mijn voortanden.

    Oh shit, dat lijkt me echt eng. Had je niet ontzettend veel bloed in je mond toen?

    Father schreef:
    Als ik een robotarm zou kunnen krijgen, zou ik mijn eigen arm er persoonlijk afzagen :x
    Maar wat irritant zeg dat het zolang geduurd heeft. 2 jaar lijkt me echt lang..

    Oh, ik heb trouwens een metaal splinter in mijn oog. Vraag me niet hoe ik eraan kom, want ik heb geen idee. Op een dag zat hij er opeens en moest ik ermee naar de noodarts (omdat de huisarts en alles al dicht zat).


    Dat had mijn vader ook, bij hem haalde de man het er gewoon zomaar uit. Alsof het niks was en mocht ik dat ding hebben. Like, ik wil een splinter bewaren enzo..

    OT; op draadjes (van hechtingen) na heb ik als het goed is niks in mijn lichaam.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Father schreef:
    (...)
    Was het ook. Ik kwam thuis van sport en opeens begint mijn oog pijn te doen. Blijkt er iets in te zitten, meteen naar de noodarts. Dat wijf heeft mijn oog 5 keer verdooft, maar dat hielp niet, dus dan maar er zo in met een pincet-achtig iets. Heerlijk gevoel (cat)

    Ze heeft er niet alles uit kunnen halen, maar wel genoeg zodat ik geen last meer heb van mijn oog. Dus nu zit er nog steeds een stukje ervan in mijn oog :Y)

    My god, een oog verdoven. Gadver dat klinkt pijnlijk.